XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Na rug biceps training :)

uploadfromtaptalk1418636333954.jpg

2r2vgxt.jpg

Met twee super atleten op het podium op de Ironman!
Zware klasse de junioren dit jaar, flink moeten strijden.

2 jan gips er af!
word al bijna gek :mad::mad:
vanmiddag weer benen beuken:D

IMG_7574.jpg

Met twee super atleten op het podium op de Ironman! Zware klasse de junioren dit jaar, flink moeten strijden.
Sta je er imo,wel veel beter op dan tijdens de flex cup qua seperatie en hardheid. Komt dat door dat extra weekje in combinatie met deze tan en belichting of heb je dat zelf anders ervaren?

kijk ook ns naar de kuitjes :eek:

Nice wheels man, jaloers op je kuiten!

Met twee super atleten op het podium op de Ironman!
Zware klasse de junioren dit jaar, flink moeten strijden.[/QUOTE]
Weer sick dude, maar denk dat je dit ondertussen wel genoeg hebt gehoord hier op dbb :o
Ook de Ironman gewonnen?

[quote="lucHXC, post: 8882627"]2 jan gips er af!
word al bijna gek :mad::mad:
vanmiddag weer benen beuken:D[/QUOTE]
Vaag, zou je nooit 90kg schatten op die pic.

Sta je er imo,wel veel beter op dan tijdens de flex cup qua seperatie en hardheid. Komt dat door dat extra weekje in combinatie met deze tan en belichting of heb je dat zelf anders ervaren?

Ik heb een extra weekje laag in carbs gezeten, beetje gedeplete en een beetje geladen.
Meer cardio in de ochtend en na de training. Verder heb ik een extra laag tanning aan laten brengen.

Vaag, zou je nooit 90kg schatten op die pic.[/QUOTE]

iknow krijg ik vaker :P ik mezelf ook echt niet hoor maar toch ik het zo

Ik heb een extra weekje laag in carbs gezeten, beetje gedeplete en een beetje geladen.
Meer cardio in de ochtend en na de training. Verder heb ik een extra laag tanning aan laten brengen.

heb je goed aan gedaan. Staat er stukken beter bij dan op de flex voor zover dat nog kon :P

Terug
Naar boven