- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
thnx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx!
Heb genoten gisteren en ben blij met de progressie die ik gemaakt heb samen met mn trainer Janny Barents. Helaas 4de geworden dus geen plaatsing voor de GP.
Nu weer bouwen!

Heb genoten gisteren en ben blij met de progressie die ik gemaakt heb samen met mn trainer Janny Barents. Helaas 4de geworden dus geen plaatsing voor de GP.
Nu weer bouwen!

Vind eerlijk gezegd die twee anderen niet eens competitie lijken voor jou :')Met twee super atleten op het podium op de Ironman! Zware klasse de junioren dit jaar, flink moeten strijden.![]()
![]()
Met twee super atleten op het podium op de Ironman!
Zware klasse de junioren dit jaar, flink moeten strijden.
[/QUOTE]
Dankjewel! Ik wil m'n vetpercentage omlaag en spiermassa omhoog. Ik weeg nu 70 kg. Wil naar de 64 toe. Mijn doel is tevreden zijn als ik in de spiegel kijk.Wat een mooi resultaat. Hoeveel tijd zit er tussen de foto's? wat zijn je doelen? Succes iig
Ja, klopt. Er zit iets meer dan een jaar verschil tussen de binnenste en buitenste twee foto'sik veronderstel dat die middenste foto van Gabriela de 'before' is en de 2 uitersten nu? of welke tijdspanne zit er tussen die buitenste en middenste ::
mooie progressie wel!
would hit +1

Nice, de benen waarmee 200+kg squatten een eitje is

Netjes man! Alles ziet er een stuk voller uit. Ook meer symmetrie!Nice, de benen waarmee 200+kg squatten een eitje is
---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
Zelf gister wat foto's gemaakt en deze net vergeleken met foto's van 13-03-'14.
Verschil van 9 maanden dus waar ik toch wel redelijk tevreden over ben
![]()