Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Mirin'

• Like
Waarderingen: GPRO
Aankomend half jaar bouwen en hopen dat ik een beetje lean blijf :')
voornamelijk tricep/borst helaas...
Echt ziek hoor die schouder. Rug lijkt minder te zijn op de tweede foto. Verwacht toch iets meer lats te zien bij zo een bw.. (al is het natuurlijk ook niet de juiste pose voor rug)

• Like
swolee_zpsdefcecd6.jpg

We gaan gestaag door. Vrienden in de background waren enorm aant kwijlen naar een sloot die stifflegged deadlifts zat te doen in jogapants, dus was zo aardig om hun koppen eraf te halen omdat laag-iq-ogend

1

Laatst bewerkt:
  • Like
Gpro: en ik denken dat je die avatar ergens vandaan had geplukt!
oeps, sorry!
respect.

• Like
progressie van ongeveer 2,5 jaar. zal ongeveer 60-85 kg zijn.:)

Dat back tho:sd:

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

swolee_zpsdefcecd6.jpg
We gaan gestaag door. Vrienden in de background waren enorm aant kwijlen naar een sloot die stifflegged deadlifts zat te doen in jogapants, dus was zo aardig om hun koppen eraf te halen omdat laag-iq-ogend

Swolled versie van stiffler, verdomme jij lijkt daar veel op
ac0cf3e650a1a844cd41bb1e06d7d8a9e514517f0d88c2764dfae2670ef03b4b.jpg

swolee_zpsdefcecd6.jpg

goeie pose ook
Aankomend half jaar bouwen en hopen dat ik een beetje lean blijf :')
voornamelijk tricep/borst helaas...

~106kg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice mayne. Thick solid tight

We gaan gestaag door. Vrienden in de background waren enorm aant kwijlen naar een sloot die stifflegged deadlifts zat te doen in jogapants, dus was zo aardig om hun koppen eraf te halen omdat laag-iq-ogend[/QUOTE]

Beetje f**got pose+look maar goed fysiek Stifler :) :thumb:

Verdomme hij lijkt inderdaad op stiffler :D
Goed fysiek heeft hij zeker, maar man man dat marmotje op zijn kop i.c.m. die pose :roflol: :roflol:

Verdomme hij lijkt inderdaad op stiffler :D
Goed fysiek heeft hij zeker, maar man man dat marmotje op zijn kop i.c.m. die pose :roflol: :roflol:

XD had mn koptelefoon net van mn kop afgetrokken en de moeite niet genomen mn haar te doen voor t trainen

Ik houd inmiddels een trainingslog bij, dus ook maar eens een foto'tje posten :P

2e4aesj.jpg

2w4eo36.jpg

image.jpg

Terug
Naar boven