- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel benieuwd naar je voedingsschema dan!Haha, maar ik met carbs zo vet als...
Heeft beide zijn voor en nadelen
Haha, maar ik met carbs zo vet als...
Heeft beide zijn voor en nadelen

)Super fysiek!!
Jammer dat je niet meer zo actief bent hier...
Wij kunnen nog erg veel van jou leren denk ik.
De meesten van DBB uit verleden zijn niet meer actief..lijkt wel of er gestopt word met posten als er een goed fysiek is bereikt.
Ik snap het aan de andere kant wel..gaat veel tijd in zitten en is maar een enkeling hier die serieus met de sport bezig is ( al denkt 90% dat hij dat wel is)
Iig super fysiek..streef voor velen!
Super fysiek!!
De meesten van DBB uit verleden zijn niet meer actief..lijkt wel of er gestopt word met posten als er een goed fysiek is bereikt.
Ik snap het aan de andere kant wel..gaat veel tijd in zitten en is maar een enkeling hier die serieus met de sport bezig is ( al denkt 90% dat hij dat wel is)

verdomme mijn benen zijn ook bijna 63 maar mijn armen lijken satestokjes vergeleken met die van jou
marcus ruhl biceps van 63 cm btw.
roelly winklaar ook dacht ik.
Waarschijnlijk omdat er alleen maar r**ards posten..![]()
En niet been 3 meten

Oke thanks voor de tip
Oke en doe je het meetlint met de klok mee of tegen de klok in?
Kan je hem zo mogelijk nog verder in zijn reet kruipen?Super fysiek!!
Kan je hem zo mogelijk nog verder in zijn reet kruipen?
Volgens mij neem jij alles veel te serieus.
Kan je hem zo mogelijk nog verder in zijn reet kruipen?
Volgens mij neem jij alles veel te serieus.
Wordt gewaardeerd brah.gelukkig post ik hier wel nog om de nieuwelingen iets te leren