AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Thanks mannen!

Gruwelijk

De voornaamste reden waarom mensen zoals o.a. Jeppe hier niet meer posten is omdat als ze een keer tips geven, ze worden afgekafferd.

Tips worden uitgelachen en alles komt enkel doordat je kuurt.

Dan komen er weer van die Cios gangers die niets in BB bereikt hebben met onderzoeken en lulkoek waarom alles wat diegene zegt achterhaald is en niet kan werken.

Ik ben op elke wedstrijd in NL aanwezig en ken het grootste gedeelte van de goeie athleten allemaal wel. En iedereen zegt helaas tzelfde over dbb.

Het wiel is al lang al uitgevonden, echter gelooft men hier dat ze de sleutel naar een BB fysiek zelf nog moeten uitvinden en onderzoeken.

Ja maar is toch jammer. Ik begrijp best dat mensen weg blijven..ik probeer zo min mogelijk op die onzin te reageren.
vraag me soms af wat mensen hier doen als ze BB eigenlijk afkraken. Weinig respect voor wedstrijdjongens...des te meer interesse in AAS idd. Achja ik vind het nog steeds leuk om wat rond te lezen en advies te geven aan mensen die er misschien wat aan hebben.
Dat gebash ga ik verder niet op in..en ja ik neem BB inderdaad serieus

OT dannyZ en hoody ..goed bezig!

hoody ik vind je nog best dik, je gebruikt gewoon goeie belichting en carb timing dat zie ik zo

@Hoody

Goed fysiek, vooral je delts :o

Ja maar is toch jammer. Ik begrijp best dat mensen weg blijven..ik probeer zo min mogelijk op die onzin te reageren.
vraag me soms af wat mensen hier doen als ze BB eigenlijk afkraken. Weinig respect voor wedstrijdjongens...des te meer interesse in AAS idd. Achja ik vind het nog steeds leuk om wat rond te lezen en advies te geven aan mensen die er misschien wat aan hebben.
Dat gebash ga ik verder niet op in..en ja ik neem BB inderdaad serieus

Is niet zo heel gek. De gasten met de beste fysieken hier claimen voor een groot deel dat ze zo biggy zijn geworden doordat ze om 03.41, en dan ook precies om die tijd, hun slokje Whey met daarbij 1.82 gram BCAA's, uiteraard ook exact die hoeveelheid, nemen en dat de AAS er geen f**k mee te maken heeft gehad.

Beetje overdreven uiteraard ( no shit ) maar toch.

@Hoody, goed fysiek man.

Hoody!! :eek: wat doe jij nu
lijkt srs een foto van een ander
flinke tranformatie

4zxd85.png

We brothers?

IMG-20141014-WA0031.jpg

Hoody netjes man.

Dannyz. Sick cupmaat

BAM...nice!!
Goed hard sniezel!

@mikieB:
Zeker wordt er AAS hgh slin etc gebruikt maar ik denk serieus dat het grote verschil nog steeds met voeding gemaakt word.
Ken namelijk best wat mensen die deze combi gebruiken maar geen bijhorende fysiek hebben. Ik denk dat middelrn vaak als vervangen of compensatie gebruikt worden. En je gaat zeker resultaat boeken met deze combi maar het grote verschil word gemaakt met voeding.

@mikieB:
Zeker wordt er AAS hgh slin etc gebruikt maar ik denk serieus dat het grote verschil nog steeds met voeding gemaakt word.
Ken namelijk best wat mensen die deze combi gebruiken maar geen bijhorende fysiek hebben. Ik denk dat middelrn vaak als vervangen of compensatie gebruikt worden. En je gaat zeker resultaat boeken met deze combi maar het grote verschil word gemaakt met voeding.

ja man voeding is belangrijker als hgh slin

Is niet zo heel gek. De gasten met de beste fysieken hier claimen voor een groot deel dat ze zo biggy zijn geworden doordat ze om 03.41, en dan ook precies om die tijd, hun slokje Whey met daarbij 1.82 gram BCAA's, uiteraard ook exact die hoeveelheid, nemen en dat de AAS er geen f**k mee te maken heeft gehad.

Beetje overdreven uiteraard ( no shit ) maar toch.

@Hoody, goed fysiek man.

Spijker op zijn kop

Niemand neemt het advies van Sniezel en co. Serieus omdat alles maar verdedigt wordt met "ik ben een grote wedstrijdjongen dus wat ik zeg klopt" terwijl dat gewoon ad hominem gelul is.

Een argument moet los staan van de persoon die het maakt en als je het zo bekijkt is het meeste advies gewoon achterlijk.

B&F zaak is daar illustratief voor. Sniezel zegt dat het goed is en je moet hem maar geloven omdat het een ervaren bb'er is.

Legitiem onderzoek zegt gewoon 20% minder, maar de shakes zijn wel errug lekker en dat is wat er toe doet :roflol:

Terug
Naar boven