XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Het is geen AAS o.i.d. maar wel heeeeeeel awkward als iemand erachter komt wat daar staat.. :o

Hoody toch...ipv dat potje dan aan de kant te zetten moet je het zo obvious gaan shoppen. Je bent en blijft toch een aandachtshoertje he?

:o

vqh9h2.png

Geil

Ben bijna zeker dat er zelfs niets stond :D
Misschien heeft hij het zo bewerkt dat het lijkt dat er iets stond, maar eigenlijk helemaal niks stond. Of er stond wel iets waarvoor hij iets anders heeft geshopt wat hij weer geshopt heeft met paint zodat het lijkt alsof hij iets anders probeert te verbergen...:scratch:

• Like
Waarderingen: mat
Misschien heeft hij het zo bewerkt dat het lijkt dat er iets stond, maar eigenlijk helemaal niks stond. Of er stond wel iets waarvoor hij iets anders heeft geshopt wat hij weer geshopt heeft met paint zodat het lijkt alsof hij iets anders probeert te verbergen...:scratch:
wa

Wie weet

Misschien dat Hoedie het ooit verklapt :rolleyes:

al acht ik dat de kans daarop 0,01% is

Dan is het de verloren dildo van arie en bastiaan
25kj3wx.jpg

Laatst bewerkt:
is het een foto van hoody zijn squatdiepte?:p

ik wacht op de dag dat iemand de bron van hoody zijn foto's vindt, eeuwige karma

ik wacht ook nog steeds op een vid van je squats, jij onpersoon

Schijnbaar weet Hell wat het is, maar die is zo ontzettend moralistisch dat je het zelfs met 4 uur waterboarden er niet uit zult krijgen.

hell weet het vast ook niet, dat is zelf net zo'n aandachtsh**r :roflol:

Gisteren broeken gaan kopen. Dan maar even een benenpic geschoten. Nothing special.

10961677_10205556064722244_75310947_n.jpg

14525cb4f0.png

bicepje

Terug
Naar boven