Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

kleine marokkaantjes

kleine

Zie ze wel eens lopen, van die kleine marokkaantjes met een belastbaar inkomen van -20, die vervolgens volledig in gucci/louis vuitton/burberry/versace stijl lopen. Zelfs met die paar grammetjes wiet in de week die ze verkopen kunnen ze geen kleding betalen van een paar duizend euro, dus je kan er rustig van uit gaan dat het nep is.

Check het gekochte kleding topic, of het gekochte dingen topic. Em postte daar regelmatig Givenchy shirts.... :) Heeft gewoon een kleding-tik ofzo.

lm390739739 poste ook altijd links om te laten zien hoeveel ze wel niet kosten.

hihihihihi

Zie ze wel eens lopen, van die kleine marokkaantjes met een belastbaar inkomen van -20, die vervolgens volledig in gucci/louis vuitton/burberry/versace stijl lopen. Zelfs met die paar grammetjes wiet in de week die ze verkopen kunnen ze geen kleding betalen van een paar duizend euro, dus je kan er rustig van uit gaan dat het nep is.
Ik zag vandaag een vrij jonge BMW M3 e92.. ik kan het helaas niet betalen anders deed ik het wel. De eigenaar van deze auto was dus ook marokkaans.. Waarom kan ik dat met 40 uur pw werken niet betalen en hij wel (wss zonder werk). Wat doen we fout?

Ik zag vandaag een vrij jonge BMW M3 e92.. ik kan het helaas niet betalen anders deed ik het wel. De eigenaar van deze auto was dus ook marokkaans.. Waarom kan ik dat met 40 uur pw werken niet betalen en hij wel (wss zonder werk). Wat doen we fout?

je werkt.

je moet zorgen dat de staat denkt dat je niet werkt.

en dat de politie niet weet waar je woont

Doe jij niet aan drugs dealen in je vrije tijd?...

Misschien moet ik mijn assortiment maar eens uitbreiden. Alleen maar AAS is ook zo beperkt en de markt is niet zo groot.

Zou ik ook doen, anders ga je echt geen carrière maken op de drugsmarkt. Wellicht dat je ooit eens op de voorpagina van het Amsterdamse nieuws terecht komt, dan weet je zeker dat je het gemaakt hebt in die wereld!

Ik blijf verder wel gewoon 40 uur per week werken met een veel grotere kans om de 80 te halen en niet met een ak in mn back gepopt te worden op straat in die jodenstad.

Krakaka n*gger.

Zou ik ook doen, anders ga je echt geen carrière maken op de drugsmarkt. Wellicht dat je ooit eens op de voorpagina van het Amsterdamse nieuws terecht komt, dan weet je zeker dat je het gemaakt hebt in die wereld!

Ik blijf verder wel gewoon 40 uur per week werken met een veel grotere kans om de 80 te halen en niet met een ak in mn back gepopt te worden op straat in die jodenstad.

Krakaka n*gger.

Krakaka!

[Link niet meer beschikbaar]

:D

Vanavond weer een poging doen om deze aan het groeien te zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aardappel camera doet aardappel.

40 uur werken is voor losers

goeie X benen !

Wij zitten in de bizniz en zijn vaak succesvol

Wat ga je haten omdat wij succesvol zijn dan :S

oh wacht
ben geen mocro :roflol:

40 uur werken en geen m3 kunnen betalen, dan kan je niet met geld omgaan.lol

Maakt het uit of het fake is, 80 procent van die merken op straat is fake.
Inclusief al die rolax, breitling, audemars piguet horloges.
Daarom zal ik het nooit kopen of dragen, dan heb je een echte van 12000€ denkt iedereen dat je een kermisding hebt van 2 tientjes.

Terug
Naar boven