- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ze wel eens lopen, van die kleine marokkaantjes met een belastbaar inkomen van -20, die vervolgens volledig in gucci/louis vuitton/burberry/versace stijl lopen. Zelfs met die paar grammetjes wiet in de week die ze verkopen kunnen ze geen kleding betalen van een paar duizend euro, dus je kan er rustig van uit gaan dat het nep is.
Heeft gewoon een kleding-tik ofzo.Ik zag vandaag een vrij jonge BMW M3 e92.. ik kan het helaas niet betalen anders deed ik het wel. De eigenaar van deze auto was dus ook marokkaans.. Waarom kan ik dat met 40 uur pw werken niet betalen en hij wel (wss zonder werk). Wat doen we fout?Zie ze wel eens lopen, van die kleine marokkaantjes met een belastbaar inkomen van -20, die vervolgens volledig in gucci/louis vuitton/burberry/versace stijl lopen. Zelfs met die paar grammetjes wiet in de week die ze verkopen kunnen ze geen kleding betalen van een paar duizend euro, dus je kan er rustig van uit gaan dat het nep is.
Ik zag vandaag een vrij jonge BMW M3 e92.. ik kan het helaas niet betalen anders deed ik het wel. De eigenaar van deze auto was dus ook marokkaans.. Waarom kan ik dat met 40 uur pw werken niet betalen en hij wel (wss zonder werk). Wat doen we fout?
Ik zag vandaag een vrij jonge BMW M3 e92.. ik kan het helaas niet betalen anders deed ik het wel. De eigenaar van deze auto was dus ook marokkaans.. Waarom kan ik dat met 40 uur pw werken niet betalen en hij wel (wss zonder werk). Wat doen we fout?
Misschien moet ik mijn assortiment maar eens uitbreiden. Alleen maar AAS is ook zo beperkt en de markt is niet zo groot.
Zou ik ook doen, anders ga je echt geen carrière maken op de drugsmarkt. Wellicht dat je ooit eens op de voorpagina van het Amsterdamse nieuws terecht komt, dan weet je zeker dat je het gemaakt hebt in die wereld!
Ik blijf verder wel gewoon 40 uur per week werken met een veel grotere kans om de 80 te halen en niet met een ak in mn back gepopt te worden op straat in die jodenstad.
Krakaka n*gger.

Vanavond weer een poging doen om deze aan het groeien te zetten.
aardappel camera doet aardappel.

40 uur werken en geen m3 kunnen betalen, dan kan je niet met geld omgaan.lol