Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Maakt het uit of het fake is, 80 procent van die merken op straat is fake.
Inclusief al die rolax, breitling, audemars piguet horloges.
Daarom zal ik het nooit kopen of dragen, dan heb je een echte van 12000€ denkt iedereen dat je een kermisding hebt van 2 tientjes.

Oke

Komt het door 't slechte weer of zo dat er de laatste tijd zoveel mong*len op DBB bij zijn gekomen?

Zie ze wel eens lopen, van die kleine marokkaantjes met een belastbaar inkomen van -20, die vervolgens volledig in gucci/louis vuitton/burberry/versace stijl lopen. Zelfs met die paar grammetjes wiet in de week die ze verkopen kunnen ze geen kleding betalen van een paar duizend euro, dus je kan er rustig van uit gaan dat het nep is.

Schoenen zijn toch Philip Plein, nee?

Christian Louboutin :p

Maakt het uit of het fake is, 80 procent van die merken op straat is fake.
Inclusief al die rolax, breitling, audemars piguet horloges.
Daarom zal ik het nooit kopen of dragen, dan heb je een echte van 12000€ denkt iedereen dat je een kermisding hebt van 2 tientjes.

Kleding/horloges dragen voor andere mensen...

More pics les girlychatter..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha handschoentjes haha

Vragen jullie allemaal aan mensen in de sportschool of ze een foto van jullie willen maken terwijl je aan het trainen bent of dumbbells vasthoudt ???

:roflol: Jullie weten nu toch wel dat ik en mijn handschoentjes onafscheidelijk zijn?! :engel:

Vragen jullie allemaal aan mensen in de sportschool of ze een foto van jullie willen maken terwijl je aan het trainen bent of dumbbells vasthoudt ???

Onbekende mensen hebben Srs al gevraagd of ik foto's/filmpjes wil maken terwijl ze trainen.
En dat was dan niet om hun dl of squat form te checken, maar om te zien hoe groot hun biceps was tijdens het curlen

waar heb je die tanktop vandaan?

schouders zijn wel goed droog! :)

• Like
Waarderingen: Obee
Onbekende mensen hebben Srs al gevraagd of ik foto's/filmpjes wil maken terwijl ze trainen.
En dat was dan niet om hun dl of squat form te checken, maar om te zien hoe groot hun biceps was tijdens het curlen

Haha serieus joh. Volgende keer gewoon dat mobieltje aanpakken en uit het raam gooien :o

Midden in mijn train ben ik ook 2x zo buff :(

Heb alleen niemand die dan een foto wilt maken.. :(

• Like
doyouevenhoist heeft ook tanktops in die richting. Anders gymshark inderdaad!

• Like
Terug
Naar boven