MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Doordat ik met de lyme veel op bed had gelegen was de coördinatie weg in de kleinere spieren rondom mijn wervelkolom. Eerste paar trainingen was mijn kracht relatief ok bij de geïsoleerde oefeningen dus besloot te gaan deadliften. De kleinere spieren konden die beweging en kracht niet goed oppakken en scheurde ik dus mijn tussenwervelschijf..... Echt een feestje als je net je bed uit bent na al die tijd:D

Jezus...
Nou ziet er in ieder geval nog sterk uit man!

Doordat ik met de lyme veel op bed had gelegen was de coördinatie weg in de kleinere spieren rondom mijn wervelkolom. Eerste paar trainingen was mijn kracht relatief ok bij de geïsoleerde oefeningen dus besloot te gaan deadliften. De kleinere spieren konden die beweging en kracht niet goed oppakken en scheurde ik dus mijn tussenwervelschijf..... Echt een feestje als je net je bed uit bent na al die tijd:D
Heftig man! Maar je fysiek is echt nog steeds top!

Hier een triceps bulk foto'tje (aangespannen zonder pump)
Ik zoek nog een vervanger voor kwark tijdens de cut omdat er verteld wordt dat het teveel vocht ophoudt, iemand tips?

dpheg2.jpg

Vis

Caseine met water?

Jup was ik ook aan het denken... ik eet in cut 100gr oats, maar ik heb et gedacht dat ik te 'vol' hiervan blijf en ik wou deze maaltijd vervangen door kwark, dat wordt me dan ook weer afgeraden en die casseine zie ik dan weer niet als een maaltijd...

met n speklaag:o

WIN_20150221_171704.jpg

Vocht vasthouden van kwark? Misschien als je intolerant bent voor lactose maar dan zou je dat met meer zuivelproducten hebben. Merk je er zelf überhaupt wel wat van of is het alleen verteld?

Teveel vocht ophouden niet, je krijgt er wel een dikke huid van. Maar daar zou ik je pas zorgen over maken als je onder de 10% zit.

Teveel vocht ophouden niet, je krijgt er wel een dikke huid van. Maar daar zou ik je pas zorgen over maken als je onder de 10% zit.

Dus het is mss wel intressant om met kwark te cutten tot 10% fzo?
Ik vermoed dat 10% wel mooi is om gwn dagdagelijks te hebben? Het is niet de bedoeling voor wedstrijden te doen of dergelijke!

Lijkt me geen probleem!

Dus het is mss wel intressant om met kwark te cutten tot 10% fzo?
Ik vermoed dat 10% wel mooi is om gwn dagdagelijks te hebben? Het is niet de bedoeling voor wedstrijden te doen of dergelijke!

wow ben jij jean claude van damme undercover?

dat dit kan in nederland

zonder slipper zou ik je niet herkennen skiboy!
mooi die lijn van de teardrop

nice. Erg goeie kuiten ook!

\sickening calves

Terug
Naar boven