- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik moet speciaal voor jullie weer gaan maxen, lmao?
170 KG is niet eens indrukwekkend, hell ik heb een lange tijd 3 x per week gesquat.
Het is niet eens het waard om te E-statten get your standards higher.

Ildaytoni zei ook 10x220kg te kunnen squaten. Zijn video die hij aanleverde was echt episch.
Durf daar heel wat onder te verwedden dat jij niet fatsoenlijk 170kg squat. Denk eerder dat je met 100kg al aardig moeite zal hebben.
Ildaytoni zei ook 10x220kg te kunnen squaten. Zijn video die hij aanleverde was echt episch.
Durf daar heel wat onder te verwedden dat jij niet fatsoenlijk 170kg squat. Denk eerder dat je met 100kg al aardig moeite zal hebben.
Dus ik moet speciaal voor jullie weer gaan maxen, lmao?
170 KG is niet eens indrukwekkend, hell ik heb een lange tijd 3 x per week gesquat.
Het is niet eens het waard om te E-statten get your standards higher.
Omdat size niks zegt over strength.
PS : Grappig toen ik werkelijk geloofde dat SS mij groter zou maken.
Altijd ecto's op satéprikkers die beweren grote gewichten te squatten![]()
Dat was een filmpje van eind 2011 inderdaad. Mooie machtige lessen uit weten te trekken waardoor m'n squat gelijk een stuk erdoor was opgeknapt en ik een jaar later dat gewicht daadwerkelijk op een nette manier op par kon squatten, weliswaar voor maar 2 reps maar al een hele vooruitgang. Kwam ook door de begeleiding, wat je meer een belediging kan noemen nu, van de gym die stelde dat ik diep genoeg aan het squatten was. Dus niks meer dan verstandig als de persoon in kwestie een filmpje ervan post op dbb om desbetreffende vooruit te helpen toch? Daar zijn we immers het forum voor dat we proberen te zijn.
Wist trouwens niet dat een member met jouw aanmelddatum van dit heroïsche feit op de hoogte was?

is toevallig echt zo haha train net 4 weken weer benen![]()