XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

nee want hoeveelheid contractile protein speelt geen rol in het samentrekken van een spier

haha grapje

Altijd ecto's op satéprikkers die beweren grote gewichten te squatten :headbang:

Ildaytoni zei ook 10x220kg te kunnen squaten. Zijn video die hij aanleverde was echt episch.

Durf daar heel wat onder te verwedden dat jij niet fatsoenlijk 170kg squat. Denk eerder dat je met 100kg al aardig moeite zal hebben.

Dus ik moet speciaal voor jullie weer gaan maxen, lmao?
170 KG is niet eens indrukwekkend, hell ik heb een lange tijd 3 x per week gesquat.
Het is niet eens het waard om te E-statten get your standards higher.

:roflol:
En wie zn benen had je daarvoor geleend?

Als ik die foto zo zie kan je al die stats door de helft delen.

Ik kon ook 150 reppen op squat en 200 op dl en zo'n grote benen had ik ook niet hoor :dunno:

edit: nvm, foto's opgezocht en ze waren/zijn toch wat groter :roflol:

Ildaytoni zei ook 10x220kg te kunnen squaten. Zijn video die hij aanleverde was echt episch.

Durf daar heel wat onder te verwedden dat jij niet fatsoenlijk 170kg squat. Denk eerder dat je met 100kg al aardig moeite zal hebben.

Lloydatoni weegt zelf 220kg by the looks of it

Link naar filmpje?

Maakt niks uit dat je nog geen massive wheels heb (heb ik zelf ook nog niet). Maar wees eerlijk over wat je squat. Ik ben blij met me 130kg werksetje :)

Ik geloof het wel

• Like
Waarderingen: GPRO
Dus ik moet speciaal voor jullie weer gaan maxen, lmao?
170 KG is niet eens indrukwekkend, hell ik heb een lange tijd 3 x per week gesquat.
Het is niet eens het waard om te E-statten get your standards higher.

Nee, maar ipv je statts te verkondigen kan je ze in het vervolg beter filmen mocht je het willen verkondigen.

Omdat size niks zegt over strength.
PS : Grappig toen ik werkelijk geloofde dat SS mij groter zou maken.

SS heeft je niet groter gemaakt? Dan heb je niet genoeg gegeten, vooral mn benen groeiden als kool op SS/SL

Altijd ecto's op satéprikkers die beweren grote gewichten te squatten :headbang:

als je gewoon normaal traint ipv alleen maar bodybuilding pomp trainingen is 170kg squat niet eens zo veel

Kijk daniel zn benen die zou je ook geen 200+ geven

Genetic freak dat wel

Dat was een filmpje van eind 2011 inderdaad. Mooie machtige lessen uit weten te trekken waardoor m'n squat gelijk een stuk erdoor was opgeknapt en ik een jaar later dat gewicht daadwerkelijk op een nette manier op par kon squatten, weliswaar voor maar 2 reps maar al een hele vooruitgang. Kwam ook door de begeleiding, wat je meer een belediging kan noemen nu dat ik geloofde dat ik goed bezig was, van de gym die stelde dat ik diep genoeg aan het squatten was. Dus niks meer dan verstandig als de persoon in kwestie een filmpje ervan post op dbb om desbetreffende vooruit te helpen toch? Daar zijn we immers het forum voor dat we proberen te zijn.

Wist trouwens niet dat een member met jouw aanmelddatum van dit heroïsche feit op de hoogte was?

Dat was een filmpje van eind 2011 inderdaad. Mooie machtige lessen uit weten te trekken waardoor m'n squat gelijk een stuk erdoor was opgeknapt en ik een jaar later dat gewicht daadwerkelijk op een nette manier op par kon squatten, weliswaar voor maar 2 reps maar al een hele vooruitgang. Kwam ook door de begeleiding, wat je meer een belediging kan noemen nu, van de gym die stelde dat ik diep genoeg aan het squatten was. Dus niks meer dan verstandig als de persoon in kwestie een filmpje ervan post op dbb om desbetreffende vooruit te helpen toch? Daar zijn we immers het forum voor dat we proberen te zijn.

Wist trouwens niet dat een member met jouw aanmelddatum van dit heroïsche feit op de hoogte was?

Is Dbb toch nog ergens nuttig voor ;)

ik skwat ook net 1x170

zl1xl.jpg

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

ik skwat ook net 1x170

zl1xl.jpg

Goeie gains willem

Terug
Naar boven