- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Lekker je benen tegen de bank drukken...lijken ze 2x zo groot
inbe4 foto op wc
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker je benen tegen de bank drukken...lijken ze 2x zo groot

wil je mij aub eens vertellen hoe je zijn rear delt ziet?
wil je mij aub eens vertellen hoe je zijn rear delt ziet?
Ik heb ook snapchat, stuur altijd mijn pik naar wildvreemde mensen, doe jij dat ook soms?
Dat was een filmpje van eind 2011 inderdaad. Mooie machtige lessen uit weten te trekken waardoor m'n squat gelijk een stuk erdoor was opgeknapt en ik een jaar later dat gewicht daadwerkelijk op een nette manier op par kon squatten, weliswaar voor maar 2 reps maar al een hele vooruitgang. Kwam ook door de begeleiding, wat je meer een belediging kan noemen nu dat ik geloofde dat ik goed bezig was, van de gym die stelde dat ik diep genoeg aan het squatten was. Dus niks meer dan verstandig als de persoon in kwestie een filmpje ervan post op dbb om desbetreffende vooruit te helpen toch? Daar zijn we immers het forum voor dat we proberen te zijn.
Wist trouwens niet dat een member met jouw aanmelddatum van dit heroïsche feit op de hoogte was?
Dat was een filmpje van eind 2011 inderdaad. Mooie machtige lessen uit weten te trekken waardoor m'n squat gelijk een stuk erdoor was opgeknapt en ik een jaar later dat gewicht daadwerkelijk op een nette manier op par kon squatten, weliswaar voor maar 2 reps maar al een hele vooruitgang. Kwam ook door de begeleiding, wat je meer een belediging kan noemen nu dat ik geloofde dat ik goed bezig was, van de gym die stelde dat ik diep genoeg aan het squatten was. Dus niks meer dan verstandig als de persoon in kwestie een filmpje ervan post op dbb om desbetreffende vooruit te helpen toch? Daar zijn we immers het forum voor dat we proberen te zijn.
Wist trouwens niet dat een member met jouw aanmelddatum van dit heroïsche feit op de hoogte was?
Je kent mij wel schatje. Heb alleen een ander account nu.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/dg80-gaat-sterk-worden-log-296840/
Maar in ieder geval in de verste verten nog niet zo lelijk als jou.Je bent er in ieder geval niet knapper op geworden.
Snapchat naar je bitches ja.. doe es op verhaal (bluf).
Snapchat naar je bitches ja.. doe es op verhaal (bluf).