BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben vast de eerste die jou geen 21 zou schatten? Goede progressie en legs iig.
mooi, die matching sokken bij je camera gaaf fysiek!! mooi
Nu ik toch al een beetje kut aan het doen ben: Wat ik me altijd afvraag bij mensen met dat soort baarden, zeker op de linker pic, is het eigenlijk mogelijk om min of meer een deftige job te onderhouden? Kan me voorstellen dat werkgevers daar in het algemeen niet happig op zijn, zeker niet als je vaak met klanten in contact komt.
Voor de klas werkt t naar eigen ervaring wel goed in elk geval. Geeft je tien keer meer autoriteit, zeker als je een beetje t fysiek al mee hebt. Misschien tijd voor een carrièreswitch V?
Homo brandweerman zou het ook wel goed doen denk ik
no homo
jij bent vast een magneet voor 16 jarige festival sletjes
jij bent vast een magneet voor 16 jarige festival sletjes

Toch best netjes voor een 18-jarige, al zeg ik het zelf
Blijf alleen nu hangen op 85kg
Hoeveel zal mijn vet% zijn denken jullie?
Toch best netjes voor een 18-jarige, al zeg ik het zelf
Blijf alleen nu hangen op 85kg
Hoeveel zal mijn vet% zijn denken jullie?
hallo, ik wilde alleen even vragen of je naturel bent?
bedankt, gerrit
ps vet zit rond de 12% ofzo
Schouders en nek heb ik goeie aanleg voor, vind ze zo wel mooi in verhouding ---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- Heb 1x een cycle winstrol gedaan, zwaar teleurestellend en maar 2 kg van over gehouden. Ga pas over een paar jaartjes echt aan de gang denk ik. Ben nu nog veel te jong

Schouders en nek heb ik goeie aanleg voor, vind ze zo wel mooi in verhouding
---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
Heb 1x een cycle winstrol gedaan, zwaar teleurestellend en maar 2 kg van over gehouden. Ga pas over een paar jaartjes echt aan de gang denk ik. Ben nu nog veel te jong