AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

hnnnngg dat powerlook

Echt heel nice boshh :D

Huge benen ook :o

mooi, die matching sokken bij je camera

gaaf fysiek!! mooi

hij is de beste werknemer die we hebben g

Wanneer hangt mn foto dan aan de muur?

Ik ben vast de eerste die jou geen 21 zou schatten ;)? Goede progressie en legs iig.
lol dit ja met die baard zou ik je zo 35 geven

Iedereen schat mij veel ouder, die voels

Was wel een epische baard geworden, maar dat werd nogal veel moeite met kammen enz. Zal voor December dit jaar weer een goede baard laten staan

Echt heel nice boshh :D Huge benen ook :o

Benen zijn wel een stukje dunner nu, maar dat komt wel terug

mooi, die matching sokken bij je camera gaaf fysiek!! mooi

Mijn hele outfit matchte bij mijn telefoon, alles was geel zwart

Swag

Nu ik toch al een beetje kut aan het doen ben: Wat ik me altijd afvraag bij mensen met dat soort baarden, zeker op de linker pic, is het eigenlijk mogelijk om min of meer een deftige job te onderhouden? Kan me voorstellen dat werkgevers daar in het algemeen niet happig op zijn, zeker niet als je vaak met klanten in contact komt.

Voor de klas werkt t naar eigen ervaring wel goed in elk geval. Geeft je tien keer meer autoriteit, zeker als je een beetje t fysiek al mee hebt.
Misschien tijd voor een carrièreswitch V?

Voor de klas werkt t naar eigen ervaring wel goed in elk geval. Geeft je tien keer meer autoriteit, zeker als je een beetje t fysiek al mee hebt. Misschien tijd voor een carrièreswitch V?

Homo brandweerman zou het ook wel goed doen denk ik

no homo

Toch best netjes voor een 18-jarige, al zeg ik het zelf:o

Blijf alleen nu hangen op 85kg:mad:
Hoeveel zal mijn vet% zijn denken jullie?

1425327807413.jpg

1425135870135.jpg

jij bent vast een magneet voor 16 jarige festival sletjes

Nette fysiek steelpan!;)

Wat een ronde delts heb je. Started from day1?

Schouders en nek heb ik goeie aanleg voor, vind ze zo wel mooi in verhouding

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

hallo, ik wilde alleen even vragen of je naturel bent?

bedankt, gerrit

ps vet zit rond de 12% ofzo

Heb 1x een cycle winstrol gedaan, zwaar teleurestellend en maar 2 kg van over gehouden. Ga pas over een paar jaartjes echt aan de gang denk ik. Ben nu nog veel te jong

Schouders en nek heb ik goeie aanleg voor, vind ze zo wel mooi in verhouding ---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- Heb 1x een cycle winstrol gedaan, zwaar teleurestellend en maar 2 kg van over gehouden. Ga pas over een paar jaartjes echt aan de gang denk ik. Ben nu nog veel te jong

zou ik ook zeggen als ik zou kuren :trollface:

wel goeie beachboy fysiek

Nog steeds beetje aan het prutsen..
Borst en schouders trekken eindelijk beetje bij.

anh5yw.jpg

Binnenkort weer eens proberen te cutten, gaat me nooit heel goed af.. :o

Schouders en nek heb ik goeie aanleg voor, vind ze zo wel mooi in verhouding

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Heb 1x een cycle winstrol gedaan, zwaar teleurestellend en maar 2 kg van over gehouden. Ga pas over een paar jaartjes echt aan de gang denk ik. Ben nu nog veel te jong

Op je 18e winny you gon die son

Terug
Naar boven