- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Denk niet dat mijn antwoord op Tymen een aanval was, dus jouw reactie was een beetje uncalled for, nee?
Al zijn reacties zijn zo..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat mijn antwoord op Tymen een aanval was, dus jouw reactie was een beetje uncalled for, nee?
Excuses daarvoor dan. Humeur is een beetje kut op het moment.Denk niet dat mijn antwoord op Tymen een aanval was, dus jouw reactie was een beetje uncalled for, nee?
Klopt, meestal wel. Soms zeg ik ook wel eens wat positiefs.
Excuses daarvoor dan. Humeur is een beetje kut op het moment.
---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Klopt, meestal wel. Soms zeg ik ook wel eens wat positiefs.

Toch best netjes voor een 18-jarige, al zeg ik het zelf
Blijf alleen nu hangen op 85kg
Hoeveel zal mijn vet% zijn denken jullie?
Nog steeds beetje aan het prutsen..
Borst en schouders trekken eindelijk beetje bij.
![]()
Binnenkort weer eens proberen te cutten, gaat me nooit heel goed af..![]()
Als ik naar jouw gezicht kijk heb ik het idee dat je mensen vasthoud in je kelder en in stukjes snijd.
Als ik naar jouw gezicht kijk heb ik het idee dat je mensen vasthoud in je kelder en in stukjes snijd.
Mijn cut van december tot eind februari
Nu alles er weer bij eten hnng
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
van 103,8kg naar 97kg
ik heb er ook nooit problemen mee gehad, al is mijne wel iets korter als op die linkerpic van V.Nu ik toch al een beetje kut aan het doen ben: Wat ik me altijd afvraag bij mensen met dat soort baarden, zeker op de linker pic, is het eigenlijk mogelijk om min of meer een deftige job te onderhouden? Kan me voorstellen dat werkgevers daar in het algemeen niet happig op zijn, zeker niet als je vaak met klanten in contact komt.
nice vvv
ik heb er ook nooit problemen mee gehad, al is mijne wel iets korter als op die linkerpic van V.
Eerder voordelen, wordt ouder geschat en serieuzer genomen

Whut..als ik met vrienden ben valt dat wel mee gelukkig ;p
op het werk werd ik laatst 36 geschat![]()