XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dankjullie.

Ja ik heb het hele tijd geleden gedaan. Slechte meting met alleen buik en nekomvang.
Volgende week met huidplooimeter, dus dan heb ik een betere meting hoop ik.

Ben net weer begonnen met trainen.
2 jaar geleden ben ik begonnen met krachttraining, daarnaast tenniste ik 4x in de week.
Door overbelasting vervolgens een tennisarm opgelopen die mij eigenlijk tot aan de dag van vandaag nog tegenhoudt om goed te kunnen trainen.

Mijn doel is daarom ook om te kunnen trainen zonder pijn te krijgen.

Aan begin was mijn doel om een sixpack te hebben(wie wil dat nou niet), maar heb dat nu bijgesteld naar mooie spieren hebben. Lekker getraind lichaam dus.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Dankjullie.

Ja ik heb het hele tijd geleden gedaan. Slechte meting met alleen buik en nekomvang.
Volgende week met huidplooimeter, dus dan heb ik een betere meting hoop ik.

Ben net weer begonnen met trainen.
3 jaar geleden ben ik begonnen met krachttraining, daarnaast tenniste ik 4x in de week.
Door overbelasting, ongeveer 2 jaar geleden, vervolgens een tennisarm opgelopen die mij eigenlijk tot aan de dag van vandaag nog tegenhoudt om goed te kunnen trainen.

Mijn doel is daarom ook om te kunnen trainen zonder pijn te krijgen.

Aan begin was mijn doel om een sixpack te hebben(wie wil dat nou niet), maar heb dat nu bijgesteld naar mooie spieren hebben. Lekker getraind lichaam dus.

Whut..

Als ik die paar haren van mijn kin haal en naar de kapper ga denkt iedereen dat ik 18 ben..:o

Je bent 2 keer zo oud als ik!:eek!:

f**k.. Ik herken dit. Tijdje geleden werd ik 17/18 geschat terwijl ik toch echt 24 was. Chicks laten je links liggen omdat ze denken dat je te jong bent.

dit lijkt echt minder dan 19%. Ik zou zeggen 16%.

ben je nu aan het cutten?

Benen update :o

2wdyqfr.png

Goei :thumbs: :heart:

2wdyqfr.png

Ik wil ook korte benen, dan lijkt het nog wat...

Goeie poten knuffeltje, he gelukkig ook korte beentjes zo lijken ze nog wat

je kuur gaat goed hoediej, thumbs up!

Terug
Naar boven