Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Flinke rug :eek:

flinke rug idd, nice

lange buik ook :o

Thankss

flinke rug idd, nice

lange buik ook :o
Nu je het zegt dat is idd wel een lange buik

tank

nu is het een keer klaar met dat gegroei van jou
Hopelijk eens keer goed groeien :p slechte gewoonte dat k na wedstrijd vaak de eet motivatie verlies en veel kilo's terug zal. Zat 5-6 weken geleden rond de 110. Gelukkig wel weer wat erbij

• Like
Waarderingen: GPRO
heb je buffer gezien
:D

Buff Mike!

Met flex cup misschien Sven. Gains gaan wel goed nu.. Kijken of t bouwen beetje goed blijft gaan :)

ka wat sven zegt, heb wel eens buffere foto's gezien van je man !

nu weer hophop op de gain train

Ook maar weer een foto plaatsen, dit was 1 maand uit. Wedstrijd is volgende week, niet helemaal tevreden hoe mijn prep ging, maar heb er gelukkig ook veel door geleerd! Werd hiervoor door Reus begeleid, maar totaal niet tevreden over. Goede atleet alleen atleten begeleiden kan hij niet:o

23h3o0k.jpg

Ook maar weer een foto plaatsen, dit was 1 maand uit. Wedstrijd is volgende week, niet helemaal tevreden hoe mijn prep ging, maar heb er gelukkig ook veel door geleerd! Werd hiervoor door Reus begeleid, maar totaal niet tevreden over. Goede atleet alleen atleten begeleiden kan hij niet:o

23h3o0k.jpg

Goede rug man!

Verklaring voor dat hij geen atleten kan begeleiden? Ben wel benieuwd

Goede rug man!

Verklaring voor dat hij geen atleten kan begeleiden? Ben wel benieuwd

dieet is ruk, gaat bij hem niet om de sport prestaties maar meer wat het schuift:rolleyes:

iemand 6 weken op 1700 kcals zonder refeed voor een wedstrijd word hem niet echt he:o

Goede rug tildo, alleen vindt persoonlijk dat je erectors wel wat massa kunnen gebruiken.

dieet is ruk, gaat bij hem niet om de sport prestaties maar meer wat het schuift:rolleyes:

iemand 6 weken op 1700 kcals zonder refeed voor een wedstrijd word hem niet echt he:o

Hehe nee, dat zou absoluut niet in mijn plan van aanpak staan :o

:eek:

Verbaast mij dat je nog veel massa hebt kunnen behouden.

nice, ken weinig mensen boven de 50 met een 6pack:)

Terug
Naar boven