Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

foto van vandaag
52 jaar oud en in de cut
Ben ik best tevreden over :)

14maart2015ed.jpg

thanks

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

nice, ken weinig mensen boven de 50 met een 6pack:)

ik ook niet :)

ka wat sven zegt, heb wel eens buffere foto's gezien van je man !

nu weer hophop op de gain train

Ook maar weer een foto plaatsen, dit was 1 maand uit. Wedstrijd is volgende week, niet helemaal tevreden hoe mijn prep ging, maar heb er gelukkig ook veel door geleerd! Werd hiervoor door Reus begeleid, maar totaal niet tevreden over. Goede atleet alleen atleten begeleiden kan hij niet:o

23h3o0k.jpg

Goede rug ouwe, flink vooruit gegaan.

Wel jammer van de begeleiding, had ik niet verwacht.

Idd jammer, maar gaan we na volgend weekend weer allemaal rechttrekken:p

Misschien dat ik na de wedstrijd een logje ga bijhouden

Ziet er netjes uit je fysiek kerel, wens je succes op je wedstrijd! Je hebt nog een weekje, moet je lukken om nog even wat dieper te gaan.

dieet is ruk, gaat bij hem niet om de sport prestaties maar meer wat het schuift:rolleyes:

iemand 6 weken op 1700 kcals zonder refeed voor een wedstrijd word hem niet echt he:o

Is dit niet vrij standaard voor het bb-wereldje?
Beetje mooi weer spelen naar buiten toe maar ondertussen godsvermogens vragen en elkaar afpersen bij het leven enzo
Hoor dit soort verhalen wel vaker namelijk.

dieet is ruk, gaat bij hem niet om de sport prestaties maar meer wat het schuift:rolleyes:

iemand 6 weken op 1700 kcals zonder refeed voor een wedstrijd word hem niet echt he:o

Had ik niet verwacht van iemand van zijn kaliber. Die moet toch ook wel weten dat dat totaal niet werkt lijkt me....

Had ik niet verwacht van iemand van zijn kaliber. Die moet toch ook wel weten dat dat totaal niet werkt lijkt me....

It's all about the money Rob, hij probeerde mezelfs wijs te maken dat hij suler heavy is geweest door alleen test en bold dusja. Zo iemand neem ik niet meer serieus.

---------- Toegevoegd om 03:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:40 ----------

Is dit niet vrij standaard voor het bb-wereldje?
Beetje mooi weer spelen naar buiten toe maar ondertussen godsvermogens vragen en elkaar afpersen bij het leven enzo
Hoor dit soort verhalen wel vaker namelijk.

Idd, meeste zijn zakkenvullers ja haha.

Als ik hier zijn dieet neer zet lachen jullie je rot!

non disclosure agreement getekend :o ? Heb namelijk wel zin om te lachen. Dus postennnn

Makes no sense, als je graag een boel geld wilt verdienen aan het geven van begeleiding, zorg je toch dat de begeleiding die je geeft top is zodat meer mensen je willen inhuren? Of heb ik dat nou.

Makes no sense, als je graag een boel geld wilt verdienen aan het geven van begeleiding, zorg je toch dat de begeleiding die je geeft top is zodat meer mensen je willen inhuren? Of heb ik dat nou.

je moet de schijn ophouden dat jij veel meer weet dan zij en hun vooral niet al je eigen kennis aan hun doorgeven anders zijn ze binnen een paar maanden als ze alles weten weg

je moet de schijn ophouden dat jij veel meer weet dan zij en hun vooral niet al je eigen kennis aan hun doorgeven anders zijn ze binnen een paar maanden als ze alles weten weg

Enige wat je nodig hebt is een goed fysiek en een leuk verkooppraatje.

No offense,

Maar je neemt hem als coach maar wijst zijn methode af , wat zijn jou argumenten hier tegenover waarom het niet zou werken.

En waarom gebruik jij je eigen manier van cutten dan niet als blijkt dat je hier een beeld van hebt.

No offense,

Maar je neemt hem als coach maar wijst zijn methode af , wat zijn jou argumenten hier tegenover waarom het niet zou werken.

En waarom gebruik jij je eigen manier van cutten dan niet als blijkt dat je hier een beeld van hebt.

Als de tip echt is om 6 weken voor je wedstrijd zwaar onder onderhoud te eten zonder carb up enzo kan ik me voorstellen dat je gaat twijfelen.

Ja idd, neem een voorbeeld aan Jeffrey suijkerbuijk en Davor

Misschien Anthony oosterlaag vragen om een bloedgroep dieet

Terug
Naar boven