AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

hoody is een goede jongen ik mag hem echt graag.

Laatst bewerkt:

Gelijk heeft ie wel,... óp onderhoud zou je je Bf vast kunnen houden,... ga je er overheen, dan zul je ietwat aankomen, hoe clean je eten dan ook is.
Maarrr op onderhoud is het weer klote om aan te komen,... dus AAS,..
Over je onderhoud en je gaint (al is het minimaal) in BF,... dus AAS om te voorkomen.
3x in de week patat icm 10iu HGH houdt je lekker op niveau hoor :D :D (of clen, T3, ionamin etc etc)

Gelijk heeft ie wel,... óp onderhoud zou je je Bf vast kunnen houden,... ga je er overheen, dan zul je ietwat aankomen, hoe clean je eten dan ook is.
Maarrr op onderhoud is het weer klote om aan te komen,... dus AAS,..
Over je onderhoud en je gaint (al is het minimaal) in BF,... dus AAS om te voorkomen.
3x in de week patat icm 10iu HGH houdt je lekker op niveau hoor :D :D (of clen, T3, ionamin etc etc)

Die 1ml in de week gaat echt niet voorkomen dat ik ook vet gain in een surplus van 500 kcal

Die 1ml in de week gaat echt niet voorkomen dat ik ook vet gain in een surplus van 500 kcal

Dan heb je óf je onderhoud net niet juist en zit je in werkelijkheid niet zo ver erboven, óf je pakt meer en/of andere dingen dan je hier zegt :P
licht verteerbaar voedsel e.d. wordt wel eens als reden gegeven,.. maar is natuurlijk dikke BS gezien teveel kcal teveel kcal zijn en blijven ;)
(of monster genen :D :D )

Dan heb je óf je onderhoud net niet juist en zit je in werkelijkheid niet zo ver erboven, óf je pakt meer en/of andere dingen dan je hier zegt :P
licht verteerbaar voedsel e.d. wordt wel eens als reden gegeven,.. maar is natuurlijk dikke BS gezien teveel kcal teveel kcal zijn en blijven ;)
(of monster genen :D :D )

Ik ben ook al een procent of 5 omhoog gegaan sinds afgelopen Augustus.

Liever iets te veel eten en alles eruit halen in de bulk dan gains mislopen.

Zolang ik onder de 12% blijf vind ik het goed.

100% mee eens!!!
Ook hier altijd een cleanbulk tot 12/12,5% max,.... buiten dat het optimaler is om op te gainen dan onder de 10% is het ook wel aangenaam om year round gewoon een fatsoonlijke (wat 12% imo is) shape te hebben!

Aas doet helemaal niks

Kijk maar naar hoody

Hij is natty en squat 20x180

1zmh4x4.jpg

waren dat halve squats hoody ??

Natty squats?

net zo nat als jou gat.

Terug
Naar boven