MuscleMeat

De lange termijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben rond 2000 begonnen met kuren, aantal jaren achter elkaar gekuurd.
Met de geboorte van mijn zoon gestopt en vorig jaar na 10 jaar weer gekuurd.
Ik zag e rnog steeds goed uit, woog ook nog altijd rond de 92 kilo en had een veel beter lichaam dan de gemiddelde twintiger in de sportschool. Onzin dat je dus alles kwijt raakt, zolang je normaal blijft trainen en je voeding redelijk bij kan houden kun je de schade beperken.

Na die eerste paar jaar kuren ben je gestopt. Hoe voelde je je toen? Lichamelijk en mentaal? Was dat zwaar voor je of viel het mee.

Als je niet als een mong**l gaat blasten en cruisen en regelmatig bloed doneert en controleert is er geen probleem volgens mij, doneer om het kwartaal wat bloed en regelmatig een check up klaar.

Wat is de gedachte achter het doneren van bloed?

Na die eerste paar jaar kuren ben je gestopt. Hoe voelde je je toen? Lichamelijk en mentaal? Was dat zwaar voor je of viel het mee.
Begin frustrerend, op een bepaald moment zie je dat je het goed kan bijhouden en valt het allemaal wel mee. Voor de puntjes op de i heb je wel de ondersteuining nodig.

Steroids zijn for LIFE.

Als je eenmaal gewend bent hoe het is om ON te zijn kun je niet meer zonder. Of je moet voortaan altijd trainen met een vest aan, want je gaat jezelf niet meer kunnen aanzien in de gym zonder die roid pump/fullness etc. Of je moet gewoon helemaal stoppen met trainen.

Dat is hetzelfde als je gewend bent om te rijden met een Maserati en ineens moet downgraden naar een fiat 500. Dat gaat gewoon niet. Gaat gewoon veel te langzaam.
Precies dit. Hier gaat het fout bij bijvoorbeeld Ronny Coleman. Zijn lichaam is op, maar de geest kan niet stoppen.
Hoe vaak is die kerel al wel niet geopereerd aan werkelijk alles. Enerzijds bewonder in zijn toewijding. Anderzijds verklaar ik hem voor gek.
Ik vraag mij af hoe oud hij gaat worden.

Precies dit. Hier gaat het fout bij bijvoorbeeld Ronny Coleman. Zijn lichaam is op, maar de geest kan niet stoppen.
Hoe vaak is die kerel al wel niet geopereerd aan werkelijk alles. Enerzijds bewonder in zijn toewijding. Anderzijds verklaar ik hem voor gek.

Wat denk je dat bv een Coleman naar binnenwerkt aan hulpmiddelen?
Het grootste voorbeeld is denk ik Rich Piana die was altijd on!

Wat denk je dat bv een Coleman naar binnenwerkt aan hulpmiddelen?
Het grootste voorbeeld is denk ik Rich Piana die was altijd on!

jullie noemen nu wel extreme voorbeelden. Niemand op dit forum ramt er 3-4 gram gear per week doorheen (hoop ik). En dan schat ik het nog vrij conservatief in denk ik.

jullie noemen nu wel extreme voorbeelden. Niemand op dit forum ramt er 3-4 gram gear per week doorheen (hoop ik). En dan schat ik het nog vrij conservatief in denk ik.
Als ik op Amerikaanse forums lees is het daar eerder gebruikelijk om 2-3 gram te zetten plus nog rustig een gram aan orals per week weg te werken, op lichte gewichten, dan het redelijk "conservatieve" gebruik hier op t board.

Zal even van mijzelf uitgaan door de decennia heen! Mijn eerste kuur was denk ik in 1993 en kuurde 2x per jaar tot 2010. Was op mijn werk en dronk een bakkie koffie bracht mijn linker hand naar boven om een slok te nemen en toen viel mijn arm naar beneden en had geen controle meer over de arm. En dat was het begin van mij operaties geduurde 6 jaar tot 2016 ellebogen achterkant bovenop beide polsen en dat alles was zenuw gerelateerd, deze lagen zeg maar niet meer netjes op hun plek! Vervolgens kreeg ik later een een hernia overheen L4 L5 inmiddels geopereerd en deze is gelukkig verholpen, enkel de pijnen niet daar slik ik oxycodon voor en dat helpt heel goed. Sinds 2017 train ik weer! Ik prik iedere maand testosteron omdat ik mij daar beter bij voel ben inmiddels 52 en dan is je aanmaak test niet meer als 25 jaar geleden.

Als ik op Amerikaanse forums lees is het daar eerder gebruikelijk om 2-3 gram te zetten plus nog rustig een gram aan orals per week weg te werken, op lichte gewichten, dan het redelijk "conservatieve" gebruik hier op t board.
Niet dat ik denk dat iedereen hier liegt over zijn gebruik, maar op Amerikaanse fora zoals 4chan/reddit/getbig posten de meeste anonymous en zijn ze wellicht wel eerlijker over hun gebruik dan op fora waar je een ''bekend gezicht'' bent.

Was ook een keer een anon IFBB pro die ergens op een UK forum eerlijk was over zijn gebruik en het gebruik van andere bekende pro's. En dat kwam niet overeen met de 500 test-e ala Dorian cycles kan ik je vertellen.

Niet dat ik denk dat iedereen hier liegt over zijn gebruik, maar op Amerikaanse fora zoals 4chan/reddit/getbig posten de meeste anonymous en zijn ze wellicht wel eerlijker over hun gebruik dan op fora waar je een ''bekend gezicht'' bent.

Was ook een keer een anon IFBB pro die ergens op een UK forum eerlijk was over zijn gebruik en het gebruik van andere bekende pro's. En dat kwam niet overeen met de 500 test-e ala Dorian cycles kan ik je vertellen.

verklaart misschien ook wel hoe ze zo tyfusgroot worden.

verklaart misschien ook wel hoe ze zo tyfusgroot worden.
Genen blijven altijd de belangrijkste factor, maar zelf dan moet je niet verwachten oneindige gains te kunnen maken op een simpele 500-750 test-e cycle.

Dat dacht swiper van RX muscle etc ook, tot dat hij de big dog cycles ging blasten.

Some people have awesome genetics and respond very well to test. For example, "Swiper", posts on several boards for years now, and all he did was

500mg test/wk for the first 5-6yrs, then he started blasting and cruising

Cruise = test 1g/wk + 3ius GH

Blast = test 3g/wk + 10ius GH
1600107612798.png - 503730

Volgens mij zijn de operaties van Ronnie Coleman niet direct te wijten aan de AAS maar vooral doordat hij ontzettend zware gewichten verzette. Natuurlijk had hij dit niet gekund zonder die middelen maar ik denk niet dat hij de operaties nodig had als hij wél de middelen had gebruikt, maar niet zo zwaar had getraind.

En Ronnie Coleman is natuurlijk het aller uiterste. Niemand squat hier 360 kg.

Ben nu off, weet ook niet of ik nog een keer ga kuren. Naarmate je ouder wordt is herstel een dingetje aan het worden....

Daarom denk ik nu dus al aan TRT. Af en toe een kuur, en de overige tijd test injecten zodat je je gewoon lekker voelt. Je hoeft dan niet steeds off. Maar misschien werkt dat niet in de praktijk want anders zou jij dat bijvoorbeeld wel doen.

Volgens mij zijn de operaties van Ronnie Coleman niet direct te wijten aan de AAS maar vooral doordat hij ontzettend zware gewichten verzette. Natuurlijk had hij dit niet gekund zonder die middelen maar ik denk niet dat hij de operaties nodig had als hij wél de middelen had gebruikt, maar niet zo zwaar had getraind.

En Ronnie Coleman is natuurlijk het aller uiterste. Niemand squat hier 360 kg.

Daarom denk ik nu dus al aan TRT. Af en toe een kuur, en de overige tijd test injecten zodat je je gewoon lekker voelt. Je hoeft dan niet steeds off. Maar misschien werkt dat niet in de praktijk want anders zou jij dat bijvoorbeeld wel doen.
De meeste doen hier dat juist alleen niet strikt trt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven