Fitness Seller

De mening van echte MANNEN nodig ! Een nieuwe proteïne yoghurt met lekkere smaken !

Yoghurt waarbij het aantal proteine hoger ligt dan bij kwark :| ik ben benieuwd. Het lijkt mij moeilijk dit rendabel te maken. De fabriek, jij en de reseller moeten er op verdienen, op een bedrag van 2euro. Bericht ons maar als het zo ver is om iets te laten zien ;). www.musclemeat.nl

Sorry piepecquet, je markt is bij de onwetende, niet lezende beginners die snel "groot en gespierd" willen worden.

Ik zou je idd focussen op de verpakking, op éénmalige klanten, nog duurder maken om te doen alsof het echt iets is en je exclusief bent... Of gewoon echt iets willen toevoegen aan de wereld en dit niet doen.

Wat zou ik wel willen. (Ik eet wel porties van 250g, zeker als er meer eiwitten in zitten)
250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent
van biologische melk :) suc6

ik hou van yoghurt. neem het best vaak na de training.

Alsof ik (kwark/yoghurt) eet omdat ik het lekker vind. Als jullie meer proteïne voor minder geld kunnen creëren dan heb je de steun van DBB.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, en leg je prioriteit dan op de verpakking, daarop ga je scoren. :rolleyes:
Bedankt voor de tip!

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Alsof ik (kwark/yoghurt) eet omdat ik het lekker vind. Als jullie meer proteïne voor minder geld kunnen creëren dan heb je de steun van DBB.
Oké bedankt voor u mening. Ge zou dus niet wat meer betalen voor een lekkere yoghurt met een groter proteïne gehalte/dezelfde hoeveelheid grammen.

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Sorry piepecquet, je markt is bij de onwetende, niet lezende beginners die snel "groot en gespierd" willen worden.

Ik zou je idd focussen op de verpakking, op éénmalige klanten, nog duurder maken om te doen alsof het echt iets is en je exclusief bent... Of gewoon echt iets willen toevoegen aan de wereld en dit niet doen.

Wat zou ik wel willen. (Ik eet wel porties van 250g, zeker als er meer eiwitten in zitten)
250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent
Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Yoghurt waarbij het aantal proteine hoger ligt dan bij kwark :| ik ben benieuwd. Het lijkt mij moeilijk dit rendabel te maken. De fabriek, jij en de reseller moeten er op verdienen, op een bedrag van 2euro. Bericht ons maar als het zo ver is om iets te laten zien ;). www.musclemeat.nl
ja ons richten op beginners met deze verpakking en onze prijs iets hoger leggen is misschien een beter idee ! bedankt

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

ik hou van yoghurt. neem het best vaak na de training.
een combinatie van proteïne en yoghurt zou u dan goedkoper uitkomen of? bedankt voor de reactie

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Gaan ze lekker vinden hoor, al die ECHTE mannen in de fitniss.
zou deze yoghurt misschien een beter idee zijn voor vrouwen? Geven zij in het algemeen meer geld uit aan dit soort producten?

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Denk dat je het misschien relatief moet bekijken naar prijs per per eiwitten, als je meer eiwitten kan aanbieden in dezelfde hoeveelheid moet je er natuurlijk meer voor vragen. Denk dat het dan weer voorkeur is of je het liever vast hebt of vloeibaar, moet je misschien onderzoeken ofz.

Denk wel hoe meer eiwitten hoe beter natuurlijk, verpakking zal er bij de meesten van ons hier niet toe doen.. tenzij het een commerciëler product is en je fitnessers of healthy people wilt overhalen fzo
oké bedankt voor u mening!

Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!

In elke gym zijn er maar een selectie die echt met bb bezig zijn. Waarom dan pijlen richten op die kleine groep?
Het overgrote deel, die denkt er mee bezig te zijn, zijn dus wel potentiële klanten.

"Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!"

"ja ons richten op beginners met deze verpakking en onze prijs iets hoger leggen is misschien een beter idee ! bedankt"

Je bent echt serieus? Je wil alleen iets maken om het te verkopen en winst te maken?... Het maakt je geen **** uit of het ook daadwerkelijk een goed product is?

Als je dat wil gaan doen moet je een voorbeeld nemen aan de grote jongens die het al jaren voor elkaar krijgen om iets dat slecht is, duur te verkopen... Coca cola, red bull... Dan moet je toch eens gaan nadenken over een goeie marketing techniek, reclame en sponsoring is voor hun het belangrijkst.

Maar serieus, wat is je doel... Je wil je nu al focussen op een groep die niet echt weten wat ze doen. Wat zegt dat over de kwaliteit van je product? De kans dat je faalt is 99% ik hoop dat je dat begrijpt.

De prijs zou tegen de 2 euro liggen en het aantal proteïne zou hoger liggen dan bij kwark.

We willen ons differentiëren door lekkere smaken aan te bieden..

Zou ge hier dan een kleine extra som voor betalen ?

Ja, voor die prijs ik zou het kopen als ik onderweg was en easy access tot koop had om even wat eiwitten aan te tikken (maar wel minimaal 20gr, maar liefst 25 tot 30 gr. protien per consumptie).
Zeker weten, als bijvoorbeeld dit product in zelf bediening automaat 24/24 zou liggen in Belgie, zou ik het er zeker eens uittrekken als ik onderweg was, als het dan ook nog eens lekker is ga ik ook nog vaker terug.

Liever iets lekkers en goed dan de rest van de zoete en vette snacks onderweg.

Zou het ook bijvoorbeeld bij de Gym ook uit de automaat halen/bestellen als je er toch nog eens zit na te babbelen na de training.

• Topic Starter Topic Starter
Drop de stoere verpakking als dat het product duurder maakt. Vergroot de inhoud naar 500g. Zorg dat het gewoon vaste kwark is, niet drinkbaar. Verkoop het aan een prijs die in de buurt komt van die van de supermarkt. Dan wel :)

Edit: als je smaakjes toevoegt, beperk de suikers en vetten dan nog steeds tot een minimum, anders blijf ik toch gewoon bij naturel magere kwark.

niet dat ik er op reken dat dit binnekort in de winkel ligt
http://spss.phl.be/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=ENQUETE_PROJECT_YOGHURT

kan je deze even invullen aub

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent

Wil je deze enquête even invullen aub

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Ja, voor die prijs ik zou het kopen als ik onderweg was en easy access tot koop had om even wat eiwitten aan te tikken (maar wel minimaal 20gr, maar liefst 25 tot 30 gr. protien per consumptie).
Zeker weten, als bijvoorbeeld dit product in zelf bediening automaat 24/24 zou liggen in Belgie, zou ik het er zeker eens uittrekken als ik onderweg was, als het dan ook nog eens lekker is ga ik ook nog vaker terug.

Liever iets lekkers en goed dan de rest van de zoete en vette snacks onderweg.

Zou het ook bijvoorbeeld bij de Gym ook uit de automaat halen/bestellen als je er toch nog eens zit na te babbelen na de training.

Wil je deze enquête even invullen aub

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

vul je deze enquête dan even in ? het gaat over deze yoghurt

Piepcequet, er zijn best wat scartische reacties geplaatst volgens mij, dus even extra goed lezen.

Over de verpakking bv. Je vraag uit de enquete is:
Zou u eerder yoghurt eten als het een mannelijker uiterlijk had?

Nu lijkt het een beetje als men (BB'ers / mensen die veel fitnessesn) de huidige yoghurt niet mannelijk genoeg vinden ofzo? Ik zal je vertellen, die gasten, ik iig, hebben best wel schijt aan de verpakking, de voedingswaarde gaat het om. En iedereen die ons daarom uitlacht, lachen wij nog harder uit.

Dus die reacties van mensen die zeggen dat ze de verpakking belangrijk vinden, zitten met je te focken

Je enquetevragen zijn ook mwah... je zegt wel zo ff snellere/betere spieropbouw, maar dat is te breed/abstract. Ik zou eerder zeggen bent u gein, in yoghurt met een hoger eiwitgehalte en lager koolhydraten/vet gehalte ? Dat is gewoon duidelijk.

Ik zie dat je 21 bent dus ik neem aan dat het niveau van je onderzoek toch redelijk moet zijn. Als ik je nog tip mag geven: Minder Ja en Nee vragen. Doe met stellingen

Bent u geïnteresseerd in yoghurt die zorgt voor een snellere/betere spieropbouw?
Zou u meer willen betalen voor een yoghurt die zorgt voor een snellere/betere spieropbouw?

Wordt:
Op een schaal van 1 tot 5 (of 1 op 7) , in hoeverre bent u het met de stelling eens?
Ik ben geinteresseerd in yoghurt die zorgt voor "snellere/betere spieropbouw"
Zeer oneens - Oneens - neutraal - Mee eens - Zeer mee eens

Ik ben bereid meer te betalen voor yoghurt die zorgt voor "snellere/betere spieropbouw"
Zeer oneens - Oneens - neutraal - Mee eens - Zeer mee eens

Bent u bereid om 1 portie yogurt per dag te eten/drinken om uw gezondheid op peil te houden?
Meh.. Kunt voor wekelijks gaan , of Bent u bereid om gemiddeld 1 portie yogurt per dag te eten/drinken .....--> om uw gezondheid op peil te houden?<--.... dit laatste kun je ook skippen.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Ik zou je idd focussen op de verpakking, op éénmalige klanten, nog duurder maken om te doen alsof het echt iets is en je exclusief bent... Of gewoon echt iets willen toevoegen aan de wereld en dit niet doen
.

250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent

Ik weet niet of je hier Serieus bent? Zou zeker een , goed onderbouwde, mening kunnen zijn hoor, maar omdat je zegt 'wat zou ik wel willen' en ook over de verpakking gaat, begin ik te denken dat het mss scarcasme was. E

Sorry maar je komt niet echt snugger over. Je laat belangrijke informatie weg zoals welke hoeveelheid voor €2? En hoeveel gram proteine zal het bevatten?
De meesten zullen proberen hun eiwitten zo goedkoop mogelijk proberen te kopen, wat reeds verschillende keren gezegd was. Ik betwijfel of jullie gaan kunnen concurreren met kwark van de Aldi: 0,65€ voor 500gr en iets van 70gr eiwitten per bak. Zelfs al zouden jullie voor €1 500gr met dezelfde hoeveelheid kunnen aanbieden - wat al 70% duurder is- dan zou ik het persoonlijk niet kopen. Laat staan voor 2€ dan.
De markt is al tamelijk gesatureerd voor voeding en supplementen bij krachtsporters. Als jullie niet met goedkope en concurrerende prijzen kunnen afkomen, is dit gedoemd om te mislukken. Dus beter bespaar je je de moeite.

Nog iets, ik heb jullie enquete ingevuld en stal niet goed in elkaar. Toont nogmaals jullie incompetentie aan.
No offence, just advice.

Ik heb het idee dat je onvoldoende voorbereidend onderzoek hebt gedaan. Vooral uit de laatste paar posts in dit topic zitten nuttige tips wat betreft de inhoud van je onderzoek. De doelgroep is nog erg vaag. Welke leeftijdsklasse? Hier (online) zijn het vooral bodybuilders die uit gaan van wetenschappelijk onderbouwde artikelen m.b.t. voeding en/of supplementen. Ik weet niet welke opleiding je doet en welk jaar (neem aan iets met marketing), maar valt nog veel op te merken aan de enquête. Maar goed hij staat al online, maar het verbaast mij wel dat zoiets door een docent/begeleider als acceptabel wordt gezien.

- Eerste paar vragen zijn echt vreselijk opgesteld. ''niet lekker'' kan je beter vervangen door 'smaak', ''duur'' vervangen door 'prijs', etc.

- Met ''Zou u meer willen betalen voor een yoghurt die zorgt voor een snellere/betere spieropbouw?'' insinueer je bij voorbaat al dat het product duurder gaat zijn vergeleken met andere producten. Je kan dan beter een aantal voorbeeldprijzen geven waar uit gekozen kan worden.

- ''Bent u bereid om 1 portie yogurt per dag te eten/drinken om uw gezondheid op peil te houden?'' Ook hiermee insinueer je weer van alles, bijvoorbeeld dat de potentiële doelgroep niet genoeg heeft aan 1 potje per dag, wat indirect dus ook aangeeft dat jullie product per verpakking eigenlijk niet toereikend is. Daarnaast wordt nergens de relatie tussen yoghurt en gezondheid toegelicht.

- Op een gegeven moment krijg je de vraag: ''Welke sport beoefent u?'' ZO'N VRAAG MOET JUIST IN HET BEGIN VAN DE ENQUÊTE! Op die manier kan je meteen filteren wat voor antwoordt de voetballers geven, wat voor antwoorden geven de tennissers, etc. Zelfde voor de vraag die erna komt. Het zijn zeker nuttige vragen over motieven. Kan natuurlijk ook later nog met SPSS, maar dat is erg omslachtig en kan je verkeerde conclusies opleveren..

- ''Zou u bereid zijn om yoghurt te eten om uw sportprestaties te verbeteren?'' Ook hier weer mist het verband tussen yoghurt en betere sportprestaties. Zelfde weer met shakes en prestaties.

- Bij de demografische vragen kan je beter werken met leeftijdsklassen en provincies. En dat soort vragen moeten ALTIJD helemaal achteraan je vragenlijst! Vragen naar woonplaats en inkomen moet je altijd een optie ''geef ik liever geen antwoord op'' toevoegen. Zo'n vraag kan als opdringerig worden ervaren. Beter zou zijn als je daar ook weer een multiple choice van maakt met klassen.

- Opeens de random vraag ''Zou u eerder yoghurt eten als het een mannelijker uiterlijk had?'' en daarna weer demografische vragen.

Ik zit nu wel alles voor te kauwen uit gewoonte, maar dat soort dingen moet je in ieder geval later wel goed op gaan letten wanneer je bijvoorbeeld in je eentje onderzoek moet gaan doen ;)

De prijs zou tegen de 2 euro liggen en het aantal proteïne zou hoger liggen dan bij kwark.

Of een bak kwark van 1 euro met een schepje Whey met smaak naar keuze. Bijvoorbeeld Whey Perfection Aardbei. Een halve portie geeft voldoende smaak, 162 porties is 59,90, dus dan is de totaalprijs van de kwark 1,18 euro.

Ik zou het wel kopen, lekkere snack voor na een lange training.

Ik ben sowieso een voorstander voor een Yogurtland-achtig concept hier in Nederland.

Is dit een onderdeel van je marktonderzoek?

Magere yoghurt: €0,55 per liter
Eiwitpoeder: €10,- per kilogram (goedkopere varianten)

Magere yoghurt: €0,1375 per 250ml
Eiwitpoeder: €0,30 per 30 gram
Samen dus zo'n: €0,45 voor yoghurt + whey.
Daar moeten dan wel nog verpakkingskosten, distributiekosten, marges etc etc bij komen (en de prijzen zijn consumentenprijzen).

Wie weet komt er iets leuks uit, ben benieuwd :D

Ik hou van Yoghurt, mmmmm. Eet elke dag 500 gram yoghurt met een gesneden granny smith appel. Als je hoger eiwit gehalte zou kunnen krijgen erbij; prima. Nu zou je dat evt met een schep whey/isolaat oid. Stoere verpakking? Nee dank je, ik voel me niet stoer. Ik wil stoere voedingswaarden .

Kwark van De Lelie (10.8g eiwit, 2.8g KH, 0.3g vet/100g) + scoop whey = kwark met meer eiwitten en lekkere smaakjes...

• Like
Waarderingen: mat

zou deze yoghurt misschien een beter idee zijn voor vrouwen? Geven zij in het algemeen meer geld uit aan dit soort producten?

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

oké bedankt voor u mening!

En waarom zou het voor ons ineens beter zijn? Omdat wij minder kijken naar prijs? Wat een belachelijk slecht argument. Ik ga echt niet de hoofdprijs betalen voor een bakje yoghurt omdat de verpakking zo mooi is. Yoghurt is yoghurt, alsof die verpakking ook maar iets van waarde heeft.. Ik ben niet bereid meer te betalen voor yoghurt, niet zeuren gewoon naar binnen lepelen.
O en trouwens: je enquette is echt 3x waardeloos. Het gaat je echt niks aan wat ik verdien om maar wat te noemen. period. succes.

Terug
Naar boven