ik zou geen voedsel kopen van mensen die fitness niet zonder fouten kunnen schrijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. www.musclemeat.nl
suc6Bedankt voor de tip!Idd, en leg je prioriteit dan op de verpakking, daarop ga je scoren.![]()
Oké bedankt voor u mening. Ge zou dus niet wat meer betalen voor een lekkere yoghurt met een groter proteïne gehalte/dezelfde hoeveelheid grammen.Alsof ik (kwark/yoghurt) eet omdat ik het lekker vind. Als jullie meer proteïne voor minder geld kunnen creëren dan heb je de steun van DBB.
Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!Sorry piepecquet, je markt is bij de onwetende, niet lezende beginners die snel "groot en gespierd" willen worden.
Ik zou je idd focussen op de verpakking, op éénmalige klanten, nog duurder maken om te doen alsof het echt iets is en je exclusief bent... Of gewoon echt iets willen toevoegen aan de wereld en dit niet doen.
Wat zou ik wel willen. (Ik eet wel porties van 250g, zeker als er meer eiwitten in zitten)
250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent
van biologische melksuc6
ja ons richten op beginners met deze verpakking en onze prijs iets hoger leggen is misschien een beter idee ! bedanktYoghurt waarbij het aantal proteine hoger ligt dan bij kwark :| ik ben benieuwd. Het lijkt mij moeilijk dit rendabel te maken. De fabriek, jij en de reseller moeten er op verdienen, op een bedrag van 2euro. Bericht ons maar als het zo ver is om iets te laten zien. www.musclemeat.nl
een combinatie van proteïne en yoghurt zou u dan goedkoper uitkomen of? bedankt voor de reactieik hou van yoghurt. neem het best vaak na de training.
zou deze yoghurt misschien een beter idee zijn voor vrouwen? Geven zij in het algemeen meer geld uit aan dit soort producten?Gaan ze lekker vinden hoor, al die ECHTE mannen in de fitniss.
oké bedankt voor u mening!Denk dat je het misschien relatief moet bekijken naar prijs per per eiwitten, als je meer eiwitten kan aanbieden in dezelfde hoeveelheid moet je er natuurlijk meer voor vragen. Denk dat het dan weer voorkeur is of je het liever vast hebt of vloeibaar, moet je misschien onderzoeken ofz.
Denk wel hoe meer eiwitten hoe beter natuurlijk, verpakking zal er bij de meesten van ons hier niet toe doen.. tenzij het een commerciëler product is en je fitnessers of healthy people wilt overhalen fzo
Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!
"Oké, het is dus moeilijk om de mensen die echt bezig zijn met fitness hiermee te bereiken. Onze richten op beginners is misschien het beste ja .. bedankt!"
"ja ons richten op beginners met deze verpakking en onze prijs iets hoger leggen is misschien een beter idee ! bedankt"
De prijs zou tegen de 2 euro liggen en het aantal proteïne zou hoger liggen dan bij kwark.
We willen ons differentiëren door lekkere smaken aan te bieden..
Zou ge hier dan een kleine extra som voor betalen ?
Kunt je beter richten op huisvrouwen die willen afvallen, die betalen ook 40eu/kilo voor een mix van whey en suiker.
http://spss.phl.be/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=ENQUETE_PROJECT_YOGHURTDrop de stoere verpakking als dat het product duurder maakt. Vergroot de inhoud naar 500g. Zorg dat het gewoon vaste kwark is, niet drinkbaar. Verkoop het aan een prijs die in de buurt komt van die van de supermarkt. Dan wel
Edit: als je smaakjes toevoegt, beperk de suikers en vetten dan nog steeds tot een minimum, anders blijf ik toch gewoon bij naturel magere kwark.
niet dat ik er op reken dat dit binnekort in de winkel ligt
http://spss.phl.be/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=ENQUETE_PROJECT_YOGHURTSorry piepecquet, je markt is bij de onwetende, niet lezende beginners die snel "groot en gespierd" willen worden.
Ik zou je idd focussen op de verpakking, op éénmalige klanten, nog duurder maken om te doen alsof het echt iets is en je exclusief bent... Of gewoon echt iets willen toevoegen aan de wereld en dit niet doen.
Wat zou ik wel willen. (Ik eet wel porties van 250g, zeker als er meer eiwitten in zitten)
250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent
van biologische melksuc6
http://spss.phl.be/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=ENQUETE_PROJECT_YOGHURTJa, voor die prijs ik zou het kopen als ik onderweg was en easy access tot koop had om even wat eiwitten aan te tikken (maar wel minimaal 20gr, maar liefst 25 tot 30 gr. protien per consumptie).
Zeker weten, als bijvoorbeeld dit product in zelf bediening automaat 24/24 zou liggen in Belgie, zou ik het er zeker eens uittrekken als ik onderweg was, als het dan ook nog eens lekker is ga ik ook nog vaker terug.
Liever iets lekkers en goed dan de rest van de zoete en vette snacks onderweg.
Zou het ook bijvoorbeeld bij de Gym ook uit de automaat halen/bestellen als je er toch nog eens zit na te babbelen na de training.
vul je deze enquête dan even in ? het gaat over deze yoghurtAlsof ik (kwark/yoghurt) eet omdat ik het lekker vind. Als jullie meer proteïne voor minder geld kunnen creëren dan heb je de steun van DBB.
Sorry piepecquet, je markt is bij de onwetende, niet lezende beginners die snel "groot en gespierd" willen worden.
250g
180kcal MAX
40+g eiwit
1g vet MAX
€0,50 cent
van biologische melksuc6

De prijs zou tegen de 2 euro liggen en het aantal proteïne zou hoger liggen dan bij kwark.

zou deze yoghurt misschien een beter idee zijn voor vrouwen? Geven zij in het algemeen meer geld uit aan dit soort producten?
---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------
oké bedankt voor u mening!