Fitness Seller

De mening van echte MANNEN nodig ! Een nieuwe proteïne yoghurt met lekkere smaken !

Piepcequet, er zijn best wat scartische reacties geplaatst volgens mij, dus even extra goed lezen.

Over de verpakking bv. Je vraag uit de enquete is:
Zou u eerder yoghurt eten als het een mannelijker uiterlijk had?

Nu lijkt het een beetje als men (BB'ers / mensen die veel fitnessesn) de huidige yoghurt niet mannelijk genoeg vinden ofzo? Ik zal je vertellen, die gasten, ik iig, hebben best wel schijt aan de verpakking, de voedingswaarde gaat het om. En iedereen die ons daarom uitlacht, lachen wij nog harder uit.

Dus die reacties van mensen die zeggen dat ze de verpakking belangrijk vinden, zitten met je te focken

Ik denk eerder dat die mensen bedoelen dat hij zich niet moet richten op de fanatieke bodybuilders, omdat zijn product daarvoor te duur zal uitvallen. Als hij -zoals hij zelf al aangeeft- een product maakt dat ongeveer €2/250gr gaat kosten, dan valt een deel van die bodybuilder-doelgroep al weg want die wijken niet af van een product dat hun nu maar 50 cent kost, ongeacht de smaak.

Dus kan hij zich beter echt bezighouden met het creëren van een strak ogende verpakking, marketing, smaak en de daarbij komende hogere prijs. Alleen verandert hij z'n doelgroep dan van de fanatieke bodybuilders naar degenen die wat halfslachtig met fitness en voeding bezig zijn. (Vrouwen, superdudes)

waarom een pakje yoghurt? als je gewoon een shake neemt ;)

Als het goedkoop genoeg is kopen badybuilders het wel, anders blijft iedereen gewoon kwark eten.

Enige vereiste.

Als je het over een stoere verpakking hebt, over hoe stoer hebben we het dan?

ND26TLm.jpg

Schrijf eronder: straight from Chuck's c**k!

Terug
Naar boven