AndroidHealthClinic

De oplossing haaruitval met kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessant, zal het zeker eens een tijdje uitproberen. Heb niet bijzonder veel last van uitval op dit moment, maar meeste haar rond inhammen en bovenop is inmiddels flinterdun.

Flesje olie (250ml) lijkt me wel iets voordeliger/verser, en makkelijk voor in een maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de ultieme hair loss stack samengesteld nu met hoge androgene middelen helemaal geen last van. Nizoral eod, shen min dagelijks, pompoenpitolie 2000mg dagelijks en minox voor slapen gaan gr

Is er ook iets om je haar weer dikker te maken?

Ik heb de ultieme hair loss stack samengesteld nu met hoge androgene middelen helemaal geen last van. Nizoral eod, shen min dagelijks, pompoenpitolie 2000mg dagelijks en minox voor slapen gaan gr

Heb je normaal wel last van haaruitval?

Wat neem je nu zo aan AAS dan als ik vragen mag?

Zojuist twee potten gekocht bij de tuinen :cool:. Ben benieuwd!

Een keto shampoo

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Normaal wel nu met test tren bold dbol helemaal niks

Als je de omschrijving van keto shampoo leest staat er bij als mogelijke bijwerkingen: haaruitval:mad:

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Een keto shampoo

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Normaal wel nu met test tren bold dbol helemaal niks

Serieus? Wat is Shen?

Als je de omschrijving van keto shampoo leest staat er bij als mogelijke bijwerkingen: haaruitval:mad:

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Serieus? Wat is Shen?

Wat zijn je bronnen? Keto is juist goed Ketconazol is een synthetisch schimmelwerend geneesmiddel dat wordt aangewend als Profylaxe en behandeling van schimmelinfecties van de huid, in het bijzonder bij patiënten met een defect immuunsysteem. Ketoconazol wordt vaak gebruikt in antiroos-shampoos. Uit enkele onderzoeken is gebleken dat ketoconazolshampoo ook kan werken tegen erfelijke kaaldheid, Alopecia Androgenetica.
Shen min dht blocker is een chinees goedje wat ook goed werkt om dht te blokken

Ik heb die pompoenzaadolie capsules ook gekocht bij de tuinen. 1 capsule is 1000mg, genoeg per dag?

Niet voor tren als het een 5AR-remmer is, en ik zou als je echt als je via deze weg androgene activiteit iets betrouwbaarder nemen.

Is niet alleen een 5AR-remmer. Het heeft ook een verlagend effect op prostaglandine D2 wat gelinkt is aan haaruitval.

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ik heb die pompoenzaadolie capsules ook gekocht bij de tuinen. 1 capsule is 1000mg, genoeg per dag?

Yep ;)

Dat is wat moeilijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven