Rawrr
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik deze supps gwn pakken met deca ? Finateride-deca is no go
Ik heb de ultieme hair loss stack samengesteld nu met hoge androgene middelen helemaal geen last van. Nizoral eod, shen min dagelijks, pompoenpitolie 2000mg dagelijks en minox voor slapen gaan gr
Heb je normaal wel last van haaruitval?
Wat neem je nu zo aan AAS dan als ik vragen mag?
Zojuist twee potten gekocht bij de tuinen. Ben benieuwd!

Een keto shampoo
---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------
Normaal wel nu met test tren bold dbol helemaal niks

Een keto shampoo
---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------
Normaal wel nu met test tren bold dbol helemaal niks
Als je de omschrijving van keto shampoo leest staat er bij als mogelijke bijwerkingen: haaruitval
---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------
Serieus? Wat is Shen?
Niet voor tren als het een 5AR-remmer is, en ik zou als je echt als je via deze weg androgene activiteit iets betrouwbaarder nemen.
Ik ervaar het momenteel en werkt gewoon goed probeer het uit and see for yourself
oh maar ik twijfel niet aan je resultaat, maar aan je methodiek. Als het werkt wil ik weten waarom het werkt.
Niet voor tren als het een 5AR-remmer is, en ik zou als je echt als je via deze weg androgene activiteit iets betrouwbaarder nemen.
Ik heb die pompoenzaadolie capsules ook gekocht bij de tuinen. 1 capsule is 1000mg, genoeg per dag?

Haar dikker maken bedoel je?