MuscleMeat

De oplossing haaruitval met kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je daar meer info over want neem nu zelf 2 a 3 gram? Ty

Probeer nu zelf die pompoenzooi met binnenkort minox en anders koop ik denk dat RU spul. Jammer dat er weinig over bekend is, maar duta/fina durf ik niet.

Geen info, dat is het probleem.

Dus teveel kan negatief zijn tot verder onderzoek. Beter de doseringen van het onderzoek volgen, max 1000mg zou ik gaan.

Ja.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

@Walter: Minoxidil (Rogaine) is best prijzig. ik bestel het altijd vanuit het buitenland van het merk Kirkland die 5% gedoseerd is en sterker is dan de Minxodil van Rogaine (2-3%)

Spult help echt goed om je haren snel dikker te doen maken alleen als je het elke dag voor langere tijd smeert kun je er misschien een rode irriterende hoofdhuid van krijgen en je kan wellicht iets meer donkere kringen onder je ogen krijgen maar dat valt ook wel mee vind ik.

Ik gebruik dat spul al 25 jaar (niet continue)

Moet je de studie even nalezen word alles uitgelegd

Do keep up, studie gaat over 5ar-i, tren is al 5ar-gereduceerd.

Nbeetje als anti-transpirant spuiten om je trui droog te houden terwijl je trui al doorweekt is.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Het heeft ook een verlagend effect op prostaglandine D2 wat gelinkt is aan haaruitval.

Nou, dat maakt het pakken interessanter. Ik kan me in een ver verleden een studie herrineren op of nandrolone of winstrol, ff opzoeken.

Nou, dat maakt het pakken interessanter. Ik kan me in een ver verleden een studie herrineren op of nandrolone of winstrol, ff opzoeken.

En het verhoogt de activiteit van prostaglandine E2, wat de haren weer mogelijk beschermd ;)

Zal strakjes even alle studies bij elkaar zoeken.

Laatst bewerkt:
Ja. ---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ---------- @Walter: Minoxidil (Rogaine) is best prijzig. ik bestel het altijd vanuit het buitenland van het merk Kirkland die 5% gedoseerd is en sterker is dan de Minxodil van Rogaine (2-3%) Spult help echt goed om je haren snel dikker te doen maken alleen als je het elke dag voor langere tijd smeert kun je er misschien een rode irriterende hoofdhuid van krijgen en je kan wellicht iets meer donkere kringen onder je ogen krijgen maar dat valt ook wel mee vind ik. Ik gebruik dat spul al 25 jaar (niet continue)
Thanks kerel! Ik ga het ook maar eens proberen!

Minoxidil:

"Al snel bleek het oorspronkelijke 'wondermiddel' niet het wondermiddel te zijn waar op gehoopt was. Het probleem met minoxidil is dat het de haardos nooit volledig laat hergroeien. Het middel kan fijne vellus of 'babyhaartjes' laten groeien, maar herstel van de oude haardos is er niet van verwachten. Een ander probleem is dat het effect (de extra haargroei) verloren gaat, als het gebruik van het middel gestaakt wordt."

Minoxidil:

"Al snel bleek het oorspronkelijke 'wondermiddel' niet het wondermiddel te zijn waar op gehoopt was. Het probleem met minoxidil is dat het de haardos nooit volledig laat hergroeien. Het middel kan fijne vellus of 'babyhaartjes' laten groeien, maar herstel van de oude haardos is er niet van verwachten. Een ander probleem is dat het effect (de extra haargroei) verloren gaat, als het gebruik van het middel gestaakt wordt."

Idd. maar de minox maakt het haar wel dikker.
Je kunt het gewoon om de dag blijven gebruiken of desnoods 2 keer in de week. dat scheelt al iets.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Thanks kerel! Ik ga het ook maar eens proberen!

Het merk Kirkland is ook veel goedkoper dan het merk Rogaine wat je in ned kunt kopen en daarbij veel hoger gedoseerd:D

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven