- Waardering
- 2.952
Ja. Pompoenpitolie had hier weinig effect op in onderzoek tov de placebo groep.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je hier wel iets voor naast hele dure shampoo's?Ja. Pompoenpitolie had hier weinig effect op in onderzoek tov de placebo groep.
Weet je hier wel iets voor naast hele dure shampoo's?
---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------
En even voor de duidelijkheid. Finasteride maakt je haar toch wel weer dikker?

Wat zijn je bronnen? Keto is juist goed Ketconazol is een synthetisch schimmelwerend geneesmiddel dat wordt aangewend als Profylaxe en behandeling van schimmelinfecties van de huid, in het bijzonder bij patiënten met een defect immuunsysteem. Ketoconazol wordt vaak gebruikt in antiroos-shampoos. Uit enkele onderzoeken is gebleken dat ketoconazolshampoo ook kan werken tegen erfelijke kaaldheid, Alopecia Androgenetica.
Shen min dht blocker is een chinees goedje wat ook goed werkt om dht te blokken

gebruik nu 10 dagen 3 caps per dag en ben gestopt met 1mg dutasteride. haaruitval wordt met de dag weer erger.
Of het heeft langer de tijd nodig om te werken of het doet helemaal niks.

Wat zijn je bronnen? Keto is juist goed Ketconazol is een synthetisch schimmelwerend geneesmiddel dat wordt aangewend als Profylaxe en behandeling van schimmelinfecties van de huid, in het bijzonder bij patiënten met een defect immuunsysteem. Ketoconazol wordt vaak gebruikt in antiroos-shampoos. Uit enkele onderzoeken is gebleken dat ketoconazolshampoo ook kan werken tegen erfelijke kaaldheid, Alopecia Androgenetica.
Shen min dht blocker is een chinees goedje wat ook goed werkt om dht te blokken

Zal een zoeken
Ook eens even nazien of fina dit kan. Lijkt me sterk gezien zijn werking. Het kan voller lijken door meer haren, maar haardikte is wat anders.
MOET JE VERDOMME EEN PAAR STOMPEN OP JE MUIL HEBBEN
nee, ik neem wel aan dat het echt is want dat soort gedachtes komen wel bij mij op in het verkeer

Spreek je uit ervaring?
gebruik nu 10 dagen 3 caps per dag en ben gestopt met 1mg dutasteride. haaruitval wordt met de dag weer erger.
Of het heeft langer de tijd nodig om te werken of het doet helemaal niks.
De Tuinen zegt zelf ook dat 400mg per dag genoeg is. Alleen adviseren ze een capsule van 1000mg per dag om gegarandeerd resultaat te hebben. Drie capsules van 1000mg vind de verkoopster bij ons ook onzin.3 caps van 1000mg? Er is geen onderzoek wat de effecten van hoge doseringen toont. Dus kan ook niet zeggen of dit nadelig werkt dan. Sowieso is hoger niet altijd beter. 400mg was de dosis in het onderzoek, dus zou max 1000mg buiten een aas kuur nemen.
De Tuinen zegt zelf ook dat 400mg per dag genoeg is. Alleen adviseren ze een capsule van 1000mg per dag om gegarandeerd resultaat te hebben. Drie capsules van 1000mg vind de verkoopster bij ons ook onzin.
Ehm ik gebruik dit nu denk anderhalve week en ik ben er nogal blij mee. Qua haaruitval niet echt iets gemerkt, maar ik had al ongeveer een jaar lang last van een branderig/geirriteerd gevoel op mijn hoofdhuid, vooral rond de inhammen. Na een paar dagen was dit weg en is dit weggebleven… Ik denk niet dat dit een placebo effect is aangezien ik dit effect dus helemaal niet verwacht had. Daarnaast heb ik al ketocozanol, locoid en nog een lotionnetje van de dokter geprobeerd en dat hielp niet terwijl ik dat wel verwacht had.
Nu even afwachten hoe het verder verloopt.ja 3 x 1000 mg caps. staat op het potje dus ben daar ook mee begonnen.
Wat fhoc zegt is ook precies waar ik het aan merk of ik haaruitval heb of niet. als ik geen jeuk en branderigheid heb valt mijn haar ook niet uit. als ik dat wel heb dan valt het er zo uit. Bij mij werken de caps dus niet.
voor de pompoen gebruikte ik 2 tabs 0.5 mg dutasteride en dit aminixil en dan is het minder maar niet weg.
http://www.regissalons.co.uk/shop/kerastase-aminixil-gl
Meer kan nadelig zijn voor je haren.Verlagen naar 1000mgMeer kan nadelig zijn voor je haren.