Fitness Seller

De sterkste man van Vlaanderen 2018

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.353
Waardering
65.491
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
FB_IMG_1530951336009.jpg
FB_IMG_1524989165504.jpg
FB_IMG_1524989155969.jpg


Ik doe mee in de -105kg :piraat:
 
In een totaal van hoeveel deelnemers?
 
Zo dat is veel! Gaaf :cool:
 
Zo dat is veel! Gaaf :cool:
Ik vind max 12 atleten toch fijner hoor. Aan de andere kant is het natuurlijk wel fijn dat er zoveel animo is.
Nu is het ook even afwachten wie morgen daadwerkelijk zal komen...
 
Ik vind max 12 atleten toch fijner hoor. Aan de andere kant is het natuurlijk wel fijn dat er zoveel animo is.
Nu is het ook even afwachten wie morgen daadwerkelijk zal komen...
De helft loopt huilend weg als ze zien wie de tegenstander is!

:piraat:
 
:haha:
 
Indrukwekkende wedstrijd van sommige, sterk staaltje in dit warm weer ! :)
Weet helaas einduitslag niet
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De -105 telde niet mee :mad:
Ook erg onrespectvolle commentaren van Jimmy, zelfs naar het publiek toe en de helft van de -105 is gewoon droog genaaid op de truck...
 
De -105 telde niet mee :mad:
Ook erg onrespectvolle commentaren van Jimmy, zelfs naar het publiek toe en de helft van de -105 is gewoon droog genaaid op de truck...
Jij staat niet op de pic? -105 telde niet mee hoezo? Onrespectvolle commentaren? Veel vragen bij je post ;)
 
Jij staat niet op de pic? -105 telde niet mee hoezo? Onrespectvolle commentaren? Veel vragen bij je post ;)
Geen groepsfoto van de -105kg, Jimmy wilde alleen de top 3 bekend maken en de rest moest maar op de lijst kijken, veel jongens zijn zelfs vertrokken zonder medaille.
Tussen de events door had niemand van ons een idee van de ranking.
Bij de +105kg kregen ze de truck ook niet weg en toen gaven ze wel toe dat er iets scheelde met het parcour en hebben ze de truck verplaatst.
Jongens die stierven op de slee kregen te horen dat ze tijd genoeg hadden om erop te trainen en.watjes waren...
Ik heb al sleds van 400kg getrokken die makkelijker voelden dan de 200kg gisteren.
Ik heb ook al trucks van +20ton getrokken terwijl de 7 ton gisteren bleef staan...
 
The day after... Ik voel me dubbel en dik droog genaaid met de truckpull, zeker aangezien ze achteraf in de +105kg hun fout wél toegaven en de truck hebben verplaatst... voor de rest alles prima en ik heb alweer zin in een volgende wedstrijd!
 
Indrukwekkende wedstrijd van sommige, sterk staaltje in dit warm weer ! :)
Weet helaas einduitslag niet
Ah, was jij er ook? Ik heb je nog vernoemd toen bij de stones bij de -105 de eerste palletten sneuvelden :D
 
Ah, was jij er ook? Ik heb je nog vernoemd toen bij de stones bij de -105 de eerste palletten sneuvelden :D
yup, ben mss niet meer goed herkenbaar :cool:
 
yup, ben mss niet meer goed herkenbaar :cool:
Ik moest eerst ook even 2x kijken :P

En had het ook gelijk over die pallet verwoestende stone :roflol:
 
Jimmy was toch altijd die zeer sympathieke Belg?
 
Back
Naar boven