Fitness Seller

de tuinen: top! of enkel goedkoop?

Ik heb er 2 keer een pot proteine gehaald van 908 gram voor 15 euro. Ik vind het slechte kwaliteit. Ik kreeg er heel erg uitslag van (puistjes), en dan pakte ik er maar 1 per dag, de gewone hoeveelheid per shake. Als je er meer pakte kreeg ik nog meer uitslag. Van mijzelf heb ik daar minimale last van dus het kwam daardoor. Ben ook gestopt met m'n andere sups om te kijken waar het door kwam. Heb nu proteine van bodylab. Veel lekkerder en veel betere kwaliteit, heb geen last meer van meer uitslag.
Dus betaal liever iets meer voor fatsoendelijke kwaliteit!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er 2 keer een pot proteine gehaald van 908 gram voor 15 euro. Ik vind het slechte kwaliteit. Ik kreeg er heel erg uitslag van (puistjes), en dan pakte ik er maar 1 per dag, de gewone hoeveelheid per shake. Als je er meer pakte kreeg ik nog meer uitslag. Van mijzelf heb ik daar minimale last van dus het kwam daardoor. Ben ook gestopt met m'n andere sups om te kijken waar het door kwam. Heb nu proteine van bodylab. Veel lekkerder en veel betere kwaliteit, heb geen last meer van meer uitslag.

raar!

nou die de tuinen winkels, je mag ze hebben hoor :rolleyes:

Er zit per 100 gram slechts 70,5 gr eiwit in, 7,9 gr kh's, 8,8 gr vet

Dat is hun tactiek. Veel van die 50%-acties en dan lijkt het reuzegoedkoop. Maar zelfs dan vind ik het nog stevig geprijsd. Ik kan het online goedkoper en beter krijgen. En kun je je voorstellen hoe duur het is wanneer ze geen actie hebben.

Had er anders toch celltech voor 30 euro

Heb ik al meer van gehoord.. maar de link tussen puisten en pro proteine vind ik toch wel niet.. de link tussen AS en puisten kent iedereen wel :rolleyes: maar met pro proteine.. maar het is idd wel een vaker opkomend verschijnsel..

Heb ik al meer van gehoord.. maar de link tussen puisten en pro proteine vind ik toch wel niet.. de link tussen AS en puisten kent iedereen wel :rolleyes: maar met pro proteine.. maar het is idd wel een vaker opkomend verschijnsel..

volgens mij is het eerder toeval :dunno:

zit volgens mij redelijk wat cacaopoeder in

Ik heb zelf ook wel een paar keer spullen bij de tuinen gehald zoals : Creatine, ZMA,Tribulus, Whey isolaat of zo iets van Precision Engineered vanille smaak , maar vond het niet te drinken een hele durty na smaak ik moest er bijna van kotsen dus heb het aan iemand gegeven.Die van choco smaak veel beter. Ze verkopen ook dat merk Met-rx maar vind personelijk het ook niet lekker weg drinken.Optimun of eas vind ik de beste om weg te drinken.Morgen even L-grutamine en bcaa halen als het nog hebben.

laterz

hebben ze er ook bcaa tjes?

Ik weet het niet zeker gaat morgen even kijken als ze het ook hebben bcaa?Ik laat het weten .

Nee boys ze verkopen geen bcaa.Ik heb wel Lgrutamine gehald 400gr voor iets van 13 euros wie weet even checken als het wat is?

laterz

heb er ook die glutamine voor 13 euro gehaald.

die puistjes/uitslag komen van het Calcium caseinaat wat erin zit. dit is een slechte kwaliteit eiwit die niet eens zo goed word opgenomen maar 1 van de hoofd ingredienten is van deze poeder. Ik ken zelf 2 mensen die het hebben gebruikt en allebei hun rug zaten na 1 pot vol met puisten

heb er ook die glutamine voor 13 euro gehaald.

die puistjes/uitslag komen van het Calcium caseinaat wat erin zit. dit is een slechte kwaliteit eiwit die niet eens zo goed word opgenomen maar 1 van de hoofd ingredienten is van deze poeder. Ik ken zelf 2 mensen die het hebben gebruikt en allebei hun rug zaten na 1 pot vol met puisten

damn, goed dat je het ons laat weten!!!

:thumbs:

BCAA's hebben ze ook van PE. Overigens vind ik de (crunchy) pindakaas bij de Tuinen overheerlijk:D

Om er maar even 1 uit de oude doos te pakken, vond het zonde om nieuw topic aan te maken.

Ik heb zelf Super Whey Protein aardbei gekocht, wel te drinken opzich gewoon ff doorbijten. Maar was erg benieuwd of er andere mensen goede ervaringen mee hebben? Kon helaas geen andere topic vinden over precision engineerd.

Fijne avond,

Joshua

-Edit-
Ik neem zelf 25 gr voor de training in, haal ik hier wel het effect ervan uit?
-/Edit-

Om er maar even 1 uit de oude doos te pakken, vond het zonde om nieuw topic aan te maken.

Ik heb zelf Super Whey Protein aardbei gekocht, wel te drinken opzich gewoon ff doorbijten. Maar was erg benieuwd of er andere mensen goede ervaringen mee hebben? Kon helaas geen andere topic vinden over precision engineerd.

Fijne avond,

Joshua

-Edit-[Ik neem zelf 25 gr voor de training in, haal ik hier wel het effect ervan uit?[-/Edit-

precision engineerd heb ikzelf geen ervaring mee

25gr voor de training is goed, maar neem dan zeker ook nog na de training opnieuw 25gr

Terug
Naar boven