Fitness Seller

de tuinen: top! of enkel goedkoop?

Ik heb een slechte ervaring met producten van de Tuinen. Ik had er Weight Gainer gekocht, die lekker behoorde te smaken, nou het was om te kotsen. En ik zou trouwens gewoon voor een bekender merk gaan of iets waar mensen veel goede ervaring mee hebben. XXL is niet echt veel duurder..

Dat is vaak wel waar...maar waar de tuinen heel goed voor is zijn hun acties als dan de A-merken voor de helft van de prijs de deur uit gaan.;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is vaak wel waar...maar waar de tuinen heel goed voor is zijn hun acties als dan de A-merken voor de helft van de prijs de deur uit gaan.;)

ik heb er geen echte a-merken gezien hoor, beetje van eas wel, das wel interressant in promo

Hier in Deventer wel.... Eas , MetRX , Muscletech.

Vind de super whey van ze niet super lekker maar vind het goed werken. Krijg er in ieder geval geen vet door, geen puisten, lost goed op. 2608gr voor 34,95. Vind dit zeer betaalbaar tov alle andere proteines. 75gr eiwit per 100gr. Dus net als praktisch elke andere shake 2scoops. Zit met lean mass dieet, ben ziek geweest dus kan verder neit beoordelen of ik er goed massa mee pak.
Daarnaast soja eens geprobeerd 1kg voor 15 eur d8 ik. Hier zat over de 90% eiwit in maar was echt neit te verorberen, werkte wel goed in combi met bulke.

vanaf vandaag in de tuinen 50 % af op de wheyproducten, niet alle producten maar wel veel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven