MuscleMeat

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat is zo, Maar zoals bv mijn vriendin spacete hem echt van Eca. en ze nam voorheen vaker caffiene en Yohimbe....

yohimbine schijnt opzich wel gekke shit te zijn..de drempel tussen normale dosis en overdosis is snel overschreden..
"Yohimbine has significant side effects, such as anxiety reactions. According to the Mayo Clinic, yohimbine can be dangerous if used in excessive amounts.[11]

Higher doses of oral yohimbine may create numerous side effects, such as rapid heart rate, high blood pressure, overstimulation, insomnia and/or sleeplessness. Some effects in rare cases were panic attacks, hallucinations, headaches, dizziness, and skin flushing.[12]

More serious adverse effects may include seizures and renal failure. Yohimbine should not be consumed by anyone with liver, kidney, heart disease, or a psychological disorder.[12]

The range between an effective dose and a dangerous dose is very narrow; too large of a dosage can be harmful and toxic.[12] This may also lead to precipitation of panic disorder type reactions."
 
yohimbine schijnt opzich wel gekke shit te zijn..de drempel tussen normale dosis en overdosis is snel overschreden..
"Yohimbine has significant side effects, such as anxiety reactions. According to the Mayo Clinic, yohimbine can be dangerous if used in excessive amounts.[11]

Higher doses of oral yohimbine may create numerous side effects, such as rapid heart rate, high blood pressure, overstimulation, insomnia and/or sleeplessness. Some effects in rare cases were panic attacks, hallucinations, headaches, dizziness, and skin flushing.[12]

More serious adverse effects may include seizures and renal failure. Yohimbine should not be consumed by anyone with liver, kidney, heart disease, or a psychological disorder.[12]

The range between an effective dose and a dangerous dose is very narrow; too large of a dosage can be harmful and toxic.[12] This may also lead to precipitation of panic disorder type reactions."

Okay, dat wist ik helemaal niet man.. toch een middeltje om niet te onderschatten blijkbaar.
 
Goedenavond,

Ik heb het goedje nu ook aantal keren gebruikt voor het cardio-en en wil mijn zeer positieve ervaring met jullie delen. Had het gevoel dat ik kon blijven doorgaan echt super lekker om 45 minuten of langer om op te cardio-en. Het is een perfect hulpmiddel om een zeer goede energieboost te krijgen om langer door te kunnen gaan. Wel opbouwen want je kan echt door blijven gaaaannnnnn.:)

Ik zou het alleen niet al te snel voor het slapen nemen anders kan je naar het plafond zitten staren de hele nacht.

Dit goedje krijgt van mij een dikke 10 doet precies wat het beloofd namelijk een behoorlijke oppepper geven.
 
opbouwen? hehe.. ik hoef er maar 1 per dag te nemen! :D
maar idd, het is super spul! :thumbs:
 
opbouwen? hehe.. ik hoef er maar 1 per dag te nemen! :D
maar idd, het is super spul! :thumbs:

hehehe sorry ik was misschien wat onduidelijk maar bedoelde de cardio-sessies opbouwen. Ik kon gelijk 2uur achter elkaar doorgaan net of ik een bos spaanse pepers in mijn reet had zitten:D Na 45 minuten op 130 bpm maar afgestapt en zeiknat van het zweet.
1 cap is inderdaad ruim voldoende en alleen nemen voor cardiosessies.
 
oh ok :) ik vind t spul vrij lang werken.. net te lang om er 2 te nemen ivm slaap.
ik ben niet van mn fiets te slaan als ik een capje genomen heb!!
 
Merkt iemand nog verschil qua werking tussen de potjes met de "oude" label of de potjes met de nieuwe label? Ik zag namelijk dat er een nieuwe label op zit tegenwoordig.
 
ik merk totaal geen verschil!
 
ik merk totaal geen verschil!

Nou toen ik die van de nieuwe batch de eerste keer probeerde merkte ik wel degelijk verschil. Was veel onrustiger van de ephi. Hartslag was ook hoger dan met de oude.

Jammer genoeg merkte ik daar na 2 dagen aan de nieuwe niet veel meer van. Went erg snel.
 
Ben er inmiddels ook mee bezig maar iets hogere samenstelling dan degene die hier besproken wordt. Neem er twee per dag....eentje om 8 uur smorgens...en andere om 11 uur smorgens. Ik voel me gehaast en op mijn werk zit ik maar op mijn stoel....beetje het effect als je op zondag in een coffeeshop een jointje zit te roken nadat je net van een houseparty afkomt...

Trainen gaat lekker en ik heb het idee er inderdaad vet mee te verbranden. Maar ja, ik zit ook aan de Trimatropin, du sik weet niet welke nu echt zijn deel doet :D

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Jammer genoeg merkte ik daar na 2 dagen aan de nieuwe niet veel meer van. Went erg snel.

Klopt, lichaam went heel snel aan die meuk. Als ik me eigen niet gehaast voel of dat zweterige niet heb, ben ik al gauw geneigd om er nog eentje te nemen. Probleem is dat ik heel erg vatbaar ben om dan niet te kunnen slapen.
 
hey lui ik lees toch dat de meerder heid op lange termijn nog steeds
de kick van de ecay merken
ik neem 1 cap p trainingsdagen
de 1e 25 x ging ik als een JEKKO maar nu moet ik zeggen dat ik er weinig meer van merk

helaas

ophogen na 2 ED dan maar??

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

EDIT 1 cap ED op cardiodagen
 
hey lui ik lees toch dat de meerder heid op lange termijn nog steeds
de kick van de ecay merken
ik neem 1 cap p trainingsdagen
de 1e 25 x ging ik als een JEKKO maar nu moet ik zeggen dat ik er weinig meer van merk

helaas

ophogen na 2 ED dan maar??

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

EDIT 1 cap ED op cardiodagen

tja... heel simpel: tot zover je zelf wil
 
hey lui ik lees toch dat de meerder heid op lange termijn nog steeds
de kick van de ecay merken
ik neem 1 cap p trainingsdagen
de 1e 25 x ging ik als een JEKKO maar nu moet ik zeggen dat ik er weinig meer van merk

helaas

ophogen na 2 ED dan maar??

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

EDIT 1 cap ED op cardiodagen

De tolerantie en gewenning is voor iedereen anders. Ik ken iemand die de 1e maal goed reageerd en de dag erna zelf op 65mg efedrine en 600mg caffeine bijna niets meer merkt.
 
De tolerantie en gewenning is voor iedereen anders. Ik ken iemand die de 1e maal goed reageerd en de dag erna zelf op 65mg efedrine en 600mg caffeine bijna niets meer merkt.

Ik merkte er na 2 dagen ook niet veel meer van maar et werkte nogwel.
Als ik ff 2x de trap op en neer ging ging mijn rikketik als een gek hehe.

Zweete ook erg snel. Jah en ben gek op de caffeine boost.
Nam er 2 per dag. sochtens rond 07.30 en smiddags rond 15.00.
 
yep verhogen na 2 ED dan maar....
 
Kan iemand me PM'en hoe je best aan die dingen geraakt ?
Zou volgende maand willen gaan cutten...
dank u :)
 
Handel in die dingen via PM is verboden, als ze dat zien kan je gebant worden volgens mij...
Niet om lullig te doen, maar even als waarschuwing, voor als je dat niet wist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven