Fitness Seller

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb toch besloten deze niet te nemen, ik heb nu 820mg ephedra caps, die leveren 64mg ephedrine. Die breek ik door de helft samen met 200 caf en 250 asperine. Het vliegt er werkelijk af, nu nog die yohimbe zien te vinden.. :)

Ik heb toch besloten deze niet te nemen, ik heb nu 820mg ephedra caps, die leveren 64mg ephedrine. Die breek ik door de helft samen met 200 caf en 250 asperine. Het vliegt er werkelijk af, nu nog die yohimbe zien te vinden.. :)

Waarom die asperine erbij dan?

Langzamere opname?

Bij mij zorgt de A er ook voor dat mn pilemoos normaal blijft!

of je neemt de cardio asperine (c) die wordt afgebroken in de darmen en niet in de maag.

Die c staat voor caffeïne.

Ik nam altijd 1tje bij het opstaan of voor de training. Wel een goede booster, sta er altijd 8tal uur strak van.

Wel altijd last van men blaas ofzo van die efedrine.

Ik nam altijd 1tje bij het opstaan of voor de training. Wel een goede booster, sta er altijd 8tal uur strak van.

Ja heb ik ook. Niet veel wel beetje last van me blaas.
Nam je ook 2 caps tegelijker tijd? Of altijd bij1 caps gehouden?

ok de C in de ecay is caffeine ,
als je ze zelf wil samenstellen en je hebt wat schrik voor je maag, dan kan je die aspirine c halen, en die worden in de darm afgebroken en opgenomen en niet in de maag. :D

Uurtje geleden voor de eerste keer 1 cap genomen...t*ring man...lijkt wel alsof ik een halve xtc heb gehad :D

Nou echt leuk vind ik het niet....voel me echt niet relaxed haha. Morgen toch maar 2x een halve cap nemen want ga niet nog een keer zo onrustig op kantoor zitten.

Een halve cap lijkt me lastig bij deze.. Aangezien het met poeder omhulde capsules zijn. Maar je went er snel aan Rob.. misschien volgende keer in het weekend beginnen ermee? :D

Ik heb ze nu een ook een paar keer gebruikt en ik merk het goed, maar het is mij niet TE. Ik heb geen ervaring met XTC, maar ik denk niet dat dit er op lijkt, haha.
Nou was ik vroeger ook al redelijk immuun voor stackers, ze werkten wel, maar 2-3 stuks is geen probleem.

Een halve cap lijkt me lastig bij deze.. Aangezien het met poeder omhulde capsules zijn. Maar je went er snel aan Rob.. misschien volgende keer in het weekend beginnen ermee? :D

Ik heb ze nu een ook een paar keer gebruikt en ik merk het goed, maar het is mij niet TE. Ik heb geen ervaring met XTC, maar ik denk niet dat dit er op lijkt, haha.
Nou was ik vroeger ook al redelijk immuun voor stackers, ze werkten wel, maar 2-3 stuks is geen probleem.

Een cap kan je altijd open maken en door de helft delen he...deed ik ook met Aromasin ;)
Maar het zal idd ook wel ff wennen zijn...komt goed.

Bij mij was et de dag erna al een stuk minder.
Eerste keer was idd een super onrustig/gehaast gevoel van binnen.

Ja echt niet normaal haha. Nu ist gelukkig alweer een heel stuk minder (had hem rond 8.30u gepakt).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven