MuscleMeat

De verschillen.. toen en nu, Kevin Levrone!

Users who are viewing this thread

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Levrone heeft een topcarriere gehad maar een come back in de sT van Dillet of Nasser... nee bedankt. Op het einde van zn carriere waren zn benen en hardheid niet meer wat het geweest was dus ik vind het een verstandige beslissing dat hij de bladzijde omdraaide... Of hij een succesvol acteur gaat worden betwijfel ik

Juriaan

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 okt 2002
Iedereen doet alsof er niks meer van hem over is. Veel zullen nooit een fysiek halen als zijn fysiek nu nog is.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Wilde denk ik graag in de voetsporen van Arnold treden maar acteerwerk is niet al te best, zelfs de vechtscenes zijn nep en goedkoop. Ongelooflijk hoeveel massa hij verliest en hoe snel het weer opgepompt is :)

Mugje

Under the bar
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 apr 2003
Cheap die films. Maar nog een zeer goede fysiek:)

jody

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2006
Wilde denk ik graag in de voetsporen van Arnold treden maar acteerwerk is niet al te best, zelfs de vechtscenes zijn nep en goedkoop. Ongelooflijk hoeveel massa hij verliest en hoe snel het weer opgepompt is :)

arnolds acteerwerk suckt ook

G21

Alpha Male
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 dec 2004

idd waanzinnige genen die Klootzak!:D

feit dat hij vaak zat 6 maanden off ging en vervolgens weer runner up werd bij de Olympia zegt genoeg..

Jamesss

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2006
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Mascha Tieken wist te melden dat hij bij de laatste 3 zit voor een van de leadrollen in Terminator 4. Hij, The Rock en Vin Diesel. Mascha had het rechtstreeks van Kevin dus zal wel betrouwbaar zijn. We kunnen het alleen maar hopen. Misschien helpt zijn maatje Arnold hem wel een beetje :D

arjenjacq

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2005
Vin diesel als de Terminator moet niet gekker worden.

Marco1000

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 aug 2006
hahahah en dan over arnold zeggen dat hij koos voor b-films.... die stukjes passen nog geen eens in Bolleywood films. Maar hij zag er wel goed uit hoor...

wakkie

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
Wat had je dan verwacht? Dat hij meteen in een topfilm zou spelen?

Iedereen moet klein beginnen.

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 sep 2005
Zijn acteerwerk suckt ook omdat het idd een b-film is. Als er meer geld was zou hij ook een goede acteur kunnen zijn denk ik. iig die nep slagen zouden dan echt lijken. Ligt gewoon aan het budget voor de film denk ik. In dat magazine op het laatst ziet ie er echt bruut uit. Zal wel 97 geweest zijn?

Naar boven