MuscleMeat

WEDSTRIJD De vrouwen contest is begonnen! Hier kan je stemmen!

Ja heb hem omgekocht met karma! Nee grapje hoor ,hij is mijn vriendje niet! Ik vind het niet erg, dat doet die paar zessen weer een beetje verzachten!Au!

Is geen aanval op jou Pat.
Maar het ziet er natuurlijk wel wat kinderlijk uit als je zo gaat stemmen, niet dat jij of die andere dame geen 10 zouden verdienen maar om dan de rest een 5 en 6 te geven is tamelijk respectloos naar de andere deelneemsters toe.
Maar goed, kijken wat de mod's ermee doen, misschien is het wel gewoon toegestaan.

Dat soort stemmen blijf je toch houden
Voig jaar kreeg ik soms een 10 en soms een 4
Beiden verdiende ik niet maar ja wat doe je er aan

I know maar een 4 of 5 geven vind ik ook niet kunnen,iedereen heeft zijn uiterste best gedaan,toch ?

Ik ben begonnen bij een 6(och wat ben ik schappelijk) voor de moeite maar kan ook wel begrijpen dat sommige een 4 of 5 krijgen als je puur naar fysiek kijkt. Je namelijk niet joellen een 7 geven en MissH een 15.

Laatst bewerkt:
Een 5 en lager is een onvoldoende en dat verdiend niemand van de deelneemsters.
Omdat Grosje en ik echte mannen zijn hebben we wel meegedaan met een 10 uitdelen, dat dan weer wel:o

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Ik ben begonnen bij een 6(och wat ben ik schappelijk) voor de moeite maar kan ook wel begrijpen dat sommige een 4 of 5 krijgen als je puur naar fysiek krijgt. Je namelijk niet joellen een 7 geven en MissH een 15.

Verschillen en meningen heb je altijd maar gelukkig verschillen mensen daar een beetje in zodat je altijd variatie hebt, beiden hebben veel werk verricht en misschien heeft de ene het wel een stuk moeilijker gehad dan de andere, dat moet je eigenlijk ook een beetje meenemen in het stemmen toch?
De deelneemsters zijn allemaal druk geweest zonder enige uitzondering dus een cijfer geven alsof het SniperX zou zijn is niet lief en ook niet respectvol;)

Ja dat klopt wel ! Best moeilijk om punten te geven.

Puur als je naar het fysiek kijkt maar dan heb je het ook over smaak.In principe is het een smaakkwestie maar voor de moeite mag je ook belonen en vooral als je de achtergronden weet.

Precies!

Ik heb tot nu toe aradev een 10 gegeven, Cecile een 9 en Dwarvenwarrior een 8 (dan heb ik ook meegenomen waar ze helemaal vandaan komt qua lichaam). Ook Joellen heb ik een 8 gegeven (zelfde reden als Dwarvenwarrior). Pat82 heb ik ook een 8 gegeven.

Dat zijn de mensen van wie ik de logjes wel eens las. De rest heb ik geen cijfers gegeven.
Ik heb ook beoordeeld op een 'fitness' fysiek zegmaar en niet naar wat ik zelf per se het mooiste vind. Zelf kan ik veel verschillende vrouwenlichamen mooi vinden. Maar wat ik persoonlijk mooi vind, vind ik niet zo relevant in een contest als deze :-).

Laatst bewerkt:
Tja weet je, dat hou je toch altijd... kan je weinig aan veranderen.

Ik heb tot nu toe aradev een 10 gegeven, Cecile een 9 en Dwarvenwarrior een 8 (dan heb ik ook meegenomen waar ze helemaal vandaan komt qua lichaam). Ook Joellen heb ik een 8 gegeven (zelfde reden als Dwarvenwarrior). Pat82 heb ik ook een 8 gegeven.

Dat zijn de mensen van wie ik de logjes wel eens las. De rest heb ik geen cijfers gegeven.
Ik heb ook beoordeeld op een 'fitness' fysiek zegmaar en niet naar wat ik zelf per se het mooiste vind. Zelf kan ik veel verschillende vrouwenlichamen mooi vinden. Maar wat ik persoonlijk mooi vind, vind ik niet zo relevant in een contest als deze :-).

nice dit zegt alles !

t heeft ook allemaal met persoonlijke voorkeur te maken...er was zelfs een topic geopend.."waar letten jullie op met stemmen bij de vrouwencontest.."tja als je daar de reacties leest.. Ben wel blij dat sommige wel normaal stemmen..
De één vind wat gespierder mooi, die weer wat voller..etc etc..oh well succes allemaal.. en mannen..bedankt voor t stemmen

Een 5 en lager is een onvoldoende en dat verdiend niemand van de deelneemsters.
Omdat Grosje en ik echte mannen zijn hebben we wel meegedaan met een 10 uitdelen, dat dan weer wel:o

Ik vind het meedoen al een 10 waard maar je moet natuurlijk een beetje objectief blijven.
Ik heb geloof ik maar 1 dame een 10 gegeven (maar die heeft ook een streepje voor bij mij :))
Het is ook moeilijk om onderscheid te maken tussen dames met een gespierd lijf en een mooi figuur of een transformatie van dikker naar dunner.
Ik ben wel tevreden met de huidige top 5 zoals het er nu staat.
Tja wij mannen hier zijn eigenlijk maar amateurbeoordelers en kiezen toch niet altijd met ons verstand maar soms ook met de stijgende hormonen :)

Is geen aanval op jou Pat.
Maar het ziet er natuurlijk wel wat kinderlijk uit als je zo gaat stemmen, niet dat jij of die andere dame geen 10 zouden verdienen maar om dan de rest een 5 en 6 te geven is tamelijk respectloos naar de andere deelneemsters toe.
Maar goed, kijken wat de mod's ermee doen, misschien is het wel gewoon toegestaan.

Vind ik ook GJ, het valt gewoon op dat er wat gemenerikjes tussen zitten, want ik ben nog nooit een jongen tegengekomen die mijn figuur "lelijk"vindt en dat betekend die 5 toch wel...na 8 wkn dieet, komt iedereen dr wel mooier uit haha..dan kan hij beter niet stemmen en ik hoop dat de contest verder eerlijk blijft.;)

Ik ben begonnen bij een 6(och wat ben ik schappelijk) voor de moeite maar kan ook wel begrijpen dat sommige een 4 of 5 krijgen als je puur naar fysiek kijkt. Je namelijk niet joellen een 7 geven en MissH een 15.

ik laat het dit jaar denk ik bij een 5 beginnen. Dit jaar is er duidelijk harder gewerkt dus die 5 voor de moeite lijkt me wel het minste. Kijk vorig jaar was het een heel ander verhaal. Daar waren er toen een paar bij met de mooiste verhalen met 0 vooruitgang. Als er vorig jaar met cijfers gewerkt zou worden had ik zeker wel 4en gegeven misschien wel 3en.

als ik heel eerlijk mag zijn heb ik alleen 2 dames beoordeelt uit mijn oogpunt van vooruitgang en hoe ze erbij staan en is totaal mijn smaak.

de reden dat ik alleen op deze 2 heb gestemd is dat het alleen bij deze 2 gelukt is om objectief te blijven en dat zou bijvoobeeld bij pat zeer zeker niet het geval zijn, niet lullig bedoeld het is gewoon zo.

Het zou wel fijn zijn als de extreem slechte cijfers samengaan met wat commentaar in de vorm van wat opbouwende kritiek.
Zelf vind ik het heel moeilijk om cijfers te geven omdat iedereen wel ergens anders in uitblinkt (en bovendien is dit een contest van persoonlijke doelen, wat volgens mij teveel wordt vergeten). In ieder geval hebben de mannen die een belachelijk laag cijfer hebben gegeven, het mij wel makkelijk gemaakt: namelijk kan ik ter compensatie in ieder geval iedereen een 10 kan geven:):) Maar ik zal wel eerlijk commentaar geven!!

mijn top 3
aradev/cecile/miss deadlift
over het algemeen vond ik prestaties toch wel zeer netjes

Miss deadlift??

Ja helaas afgevallen.

Het meedoen op zich was gewoon al leuk genoeg en ik wist gewoon al op het moment dat ik te horen kreeg dat ik mijn huis kreeg dat alle plannen gewijzigt waren. Uiteindelijk ook wel duidelijk niet eruit kunnen halen wat erin zat. Maar zonder contest zal ik ook verder gaan. Ergens aan het eind van dit jaar zal ik nog eens foto`s posten als ik een periode heb gehad waarin ik wel weer goed heb kunnen trainen.

Verder wilde ik ook Cynthia bedanken voor haar inzet. Deze computernerd had anders hele rare collages staan in de galerij :o En wens ik alle andere dames veel succes verder.

Terug
Naar boven