MuscleMeat

De vrouwen contest is begonnen! Hier kan je stemmen!

Bezoekers in dit topic

1st!!! Stemmen maar! :)
 
Volgensmij heb ik nog niet genoeg posts om te mogen stemmen, maar toch even zeggen dat aradev de terechte nummer 1 op dit moment is!

Prachtige definitie en lekker afgetraind en dan toch een vrouwelijk figuur en fantastische billen. Hulde!

Hoopvol dat dat zonder heel strikt voedingsschema nog te bereiken is. ;)
 
Laatst bewerkt:
He Cynthia/Big-T, is het mogelijk dat je de kleinere versie plaatst in de gallerij? De grootte is nu geplaatst en kan nu zelf niet mijn tekst lezen, denk de rest ook niet? Deze foto had ik ook gemaild naar Cynthia :). Alvast bedankt.
 
He Cynthia/Big-T, is het mogelijk dat je de kleinere versie plaatst in de gallerij? De grootte is nu geplaatst en kan nu zelf niet mijn tekst lezen, denk de rest ook niet? Deze foto had ik ook gemaild naar Cynthia :). Alvast bedankt.

Weet niet of dat nog kan, moet je maar even vragen aan Big T, ik kan dat namelijk uberhaupt niet veranderen. Maar ik kan de tekst wel gewoon lezen trouwens hoor.
 
Cynthia nog bedankt voor je inzet om de contest mogelijk te maken :clap:
 
Wat een lekkere wijve, ik kan niet kiezen hoor
 
Ziet er goed uit, heb mijn stem uitgebracht.
 
Ja echt wel!
 
De kwaliteit van alle dames mag er zijn.
Sommige zien er wedstrijdklaar uit en andere hebben een mooier fysiek gekregen door al het harde werk. Ik zou jullie allemaal een 10 willen geven maar dat mag niet.
Maar jullie kunnen allemaal trots zijn
 
peetjuh mijn nr 1 winnaar die ziet er echt goed uit !
ook een hele goeie vooruitgang is joellen.

deze zijn mijn 2 toppers.
 
Peetjuh is inderdaad een topper
Ik heb zelf de foto's van haar gemaakt en ze was bang dat ze laatste zou worden
Maar dat geloof ik niet.
UIteraard zijn sommige dames niet zo gespierd als andere maar de prestaties zijn er niet minde om
 
Peetjuh is inderdaad een topper
Ik heb zelf de foto's van haar gemaakt en ze was bang dat ze laatste zou worden
Maar dat geloof ik niet.
UIteraard zijn sommige dames niet zo gespierd als andere maar de prestaties zijn er niet minde om

niet in mijn boek
 
De vrouwen hebben hun best gedaan, Proficiat voor diegene die de foto hebben geplaatst!
 
Zou ene Spud een vriendje zijn van Pat82 en JustMe89 aangezien die als enigen een 10 krijgen van hem en hij de rest een 5 of 6 geeft?:wave:
 
Ja heb hem omgekocht met karma! Nee grapje hoor ,hij is mijn vriendje niet! Ik vind het niet erg, dat doet die paar zessen weer een beetje verzachten!Au!
 
Back
Naar boven