XXL Nutrition

De vrouwen contest is begonnen! Hier kan je stemmen!

Bezoekers in dit topic

Ja heb hem omgekocht met karma! Nee grapje hoor ,hij is mijn vriendje niet! Ik vind het niet erg, dat doet die paar zessen weer een beetje verzachten!Au!

:( En mij eerst nog zo'n mooie pm sturen...

edit : Wat is er niet schapelijk aan een 5 of 6? Als ik ze 7 en 8'en geef is er geen onderscheid. Of moet ik al die miss maxi's 10'en gaan geven?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet stemmen helaas, hoeveel berichten moet je hebben gepost ? Ben al wel een half jaartje geregistreerd en heb de logjes gevolgd (niet altijd ingelogd). Jammer dat ik niet kan stemmen, of doe ik gewoon iets fout ?
 
Ik kan niet stemmen helaas, hoeveel berichten moet je hebben gepost ? Ben al wel een half jaartje geregistreerd en heb de logjes gevolgd (niet altijd ingelogd). Jammer dat ik niet kan stemmen, of doe ik gewoon iets fout ?

Hoi, je moet minstens 50 posts hebben geplaatst om te mogen stemmen.
 
Sorrie die heb ik je ook gestuurd Spud maar bedoelde dat je niet mijn DBB-vriendje bent!

Wil best vriendjes zijn hoor!
 
Sorrie die heb ik je ook gestuurd Spud maar bedoelde dat je niet mijn DBB-vriendje bent!

Wil best vriendjes zijn hoor!

:(


nouu.... ok dan.. :grinny:
 
Ik waardeer het als ik zulke mooie hoge cijfers krijg dus een bedankje is toch op zijn plaats?
 
  • Like
Waarderingen: Spud
Ik waardeer het als ik zulke mooie hoge cijfers krijg dus een bedankje is toch op zijn plaats?

Ga je elke persoon die je hoge cijfers geeft p.men dan ? :D
 
Ja probeer ik wel ! Ben ik jou vergeten?
 
Hoi, je moet minstens 50 posts hebben geplaatst om te mogen stemmen.

Thx ! Nu weet ik waarom, wel jammer, had ik nu maar vaker meegekletst, ben over het algemeen meer een lezer...;)
 
Tot wanneer kan er eigenlijk gestemd worden?
 
10 dagen.
 
Gestemd!!

Zitten mooie lichamen tussen.

Cijfers van 7-9 gegeven, allen terecht!
 
I know maar een 4 of 5 geven vind ik ook niet kunnen,iedereen heeft zijn uiterste best gedaan,toch ?

Tja, jij misschien niet. Maar anderen misschien wel. :)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Ik zie joellen daar graag eindigen :)

Het is toch niet niks om in één klap niet meer te kunnen lopen. Ik ook dus eigenlijk.:)
 
Ik zie joellen daar graag eindigen :)

Tja, jij misschien niet. Maar anderen misschien wel. :)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------



Het is toch niet niks om in één klap niet meer te kunnen lopen. Ik ook dus eigenlijk.:)


Huh:eek: ik zie joellen graag eindigen?

kan nog wel wat lopen hoor;) alleen nu met stok.
 
niveau ligt erg hoog!
 
Allereerst Cynthia (en natuurlijk Big T) heel erg bedankt voor alle inzet bij deze contest; voor het organiseren, spammen voor deelname en foto's, gallerijen maken, etc.
Dikke 10! ;)

Vervolgens ook nog een compliment aan alle deelnemende dames; ik ben echt trots op jullie als ik de foto's zie. Over het algemeen is er veel progressie geboekt en genoeg enthousiasme om nog heel veel meer progressie te boeken!
Succes allemaal!
 
Allereerst Cynthia (en natuurlijk Big T) heel erg bedankt voor alle inzet bij deze contest; voor het organiseren, spammen voor deelname en foto's, gallerijen maken, etc.
Dikke 10! ;)

Vervolgens ook nog een compliment aan alle deelnemende dames; ik ben echt trots op jullie als ik de foto's zie. Over het algemeen is er veel progressie geboekt en genoeg enthousiasme om nog heel veel meer progressie te boeken!
Succes allemaal!

Jammer dat jij niet mee kon doen:(
 
Net punten en comments gegeven, zowiezo respect voor alle dames hier, er zijn er maar weinig die jullie dit na doen, op deze manier komt onze sport toch weer eens positief in beeld! Meer van dat!!!

Grtz
 
Ik heb Big T gevraagd om te zorgen dat er niet langer gestemd kan worden in de fotogalerij van de vrouwen contest, bij deze is de contest dan ook afgelopen.
Zodra de stemmen gecontroleerd (en indien nodig gecorrigeerd) zijn, zal de uitslag definitief bekend gemaakt worden.

Iedereen bedankt voor het meedoen en voor het stemmen!
 
Back
Naar boven