AndroidHealthClinic

De weg van de duivel Deel 2

trainze mannen ben benieuwd naar jullie trainingen!

Zet hem op vandaag...ik wil die 200 gepost zien worden!!!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
hahaha... damn wat een spanning op me schouders.. wat een stress.. als dat maar goed gaat :p
zeg net nog op msn tegen Iron devoted. dat de laatste keer dat ik 200 vast had was op de texelcup!

Die 190 drukt hij zeker. Fok hem maar een beetje op voordat hij gaat liggen...sla hem maar ff lekker op zijn barst. Dan zal je zien dat die 200 er wel uit komt!

Ja we zullen dat ongemotiveerde hoopje poep is ff motiveren :P (kom je al een beetje in de zone champ?)

ik zit de minunten af te tellen.. over 29 min stap ik in de auto en rijd naar GRoningen, dan heb ik er om 13.50 en ga gelijk beginnen :thumbs:

Maar ja moet verdomme eerst nog DL. hoop DL op 200 of 210 dan heb ik het wel gehad en is het tijd om hetzelfde gewicht te banken ;)

Hoe is het je vergaan?

Beetje op een terrasje gezeten.

ben ook wel benieuwd of die 200 je gelukt is voor 12 reps neem ik aan

hehe.. ik mag niet ontevreden zijn voor iemand die geen van huggy's geheime toverdrank neemt :p

maar helaas...

DL
5x60
5x100
3x140
1x180
1x210
0x230

BP
20xstang
10x60
5x90
3x110
3x150
1x160
1x170
1x180
2x190

dropset
1x190-5x160-5x120 ofzo..

ik voelde dat zelfs 170 en 180 te zwaar aanvoelde als ik maar singles deed.. ik mis dan een feeling een pomp.. daarom besloten niet meer singles te doen, maar 3 tjes. die 190 wilde ik dus 3 reps doen, als ik die deed zou ik overtuigt zijn van die 200 en vast meer feeling hebben. maar hij ging niet!

Na de eerste set ff wat meer focuss en ging er weer onder, toch redde ik hem maar 1 of 2x (weet niet zeker meer vandaar veilig gepost 1rep) en moest voor de bevrediging dan toch maar doorgaan door een dropsetje ervan te maken.
dropset 160 de eerste rep ging bijna niet. de 2e ook niet.. toen kreeg ik meer feeling en drukte daarna makkelijk 3 reps uit zodat ik toch op 5 uitkwam.
Na het bovenstaande nog maar eens DL geprobeert.

180 1x, 210 1x fail-210 direkt erna succeed! toen ben ik huilend naar huis gelopen.. :p

was weer nice Champ!Vrijdag gewoon 5x5x170/175kg!
Dan haal je na een aantal weken die 200kg wel weer!

Je DL lijkt wel van een beginnende trainee:D

BP is bizar goed hoe komt het dat je DL zover achter loopt of had je je dag niet?

Overall goede compound training.

Die Deadlift kan je beter, op 11 Maart maakte je setjes van 5reps 200kg. Wat was de warming- up? Misschien dat je met je hoofd bij de BP zat, en inhield?

Je BP vind ik sterk, hoe dan ook. Toch lees ik door de regels dat je niet in je eigen wereld zat, klopt dit? Waren er geen 'slachtoffers'?:p

Je heb gelijk en je hebt het door! gaf van te voren al aan dat ik me meer wilde focussen op BP, toch had ik graag die 230 getrokken.. moet er weer meer mee bezig zijn, 11 mrt zal de laatste keer zijn geweest dat ik DL-en..
Deze zaterdag maar weer ff DL doen.

geen slachtoffers, Extreme body kwam ff vragen hoe het ging en zei dat hij weg moest wezen.. hij was ook snel weg! verder niets..:cool:
Ik experimenteer zelf nog steeds vaak met trainingen, ik weet dat ik met 5 en 3 reps het beste presteer en dan toch denk ik dan energie te besparen door een zooi singles te draaien!???
met 1rm krijg ik gewoon de feel niet voor een gewicht, leg het gewicht al neer voordat mijn lichaam geregistreerd heeft wat het is.

was weer nice Champ!Vrijdag gewoon 5x5x170/175kg!
Dan haal je na een aantal weken die 200kg wel weer!

ja 5x5 van 170 zou mooi wezen, als ik nou 3x5 goed red, dan kan ik nog wel 2x5x175 pakken voor de ego:cool:
Maar ja... we gaan het zien!

Je DL lijkt wel van een beginnende trainee:D

BP is bizar goed hoe komt het dat je DL zover achter loopt of had je je dag niet?

Overall goede compound training.

Tja ik ga er vanuit als ik DL zou `willen` trainen dat ik vast wel goede gains zal maken.. maar DL vind ik gewoon niets aan! als je SQ of Bankt en je pakt dat gewicht dan ligt het op je lichaam en moet je wel.. bij DL heb je altijd de keus en mogelijkheid om het weer neer te leggen:p

maar ja zoals met iedereen en alles, je hebt gewoon motivatie nodig..

190 kg is ook niet verkeerd. Maar zoals ik al zei wist ik zeker dat je die wel ging drukken.

Ik denk dat je de nodige krachten hebt verspeeld door vooraf de DL te doen.

Als je het had omgedraaid (dus eerst het bankdrukken) was die 200 tegen het plafond gevlogen!

Als ik ooit weer de need voel een 1rm te zetten zal ik terugbladeren naar deze pagina me rekenmachine erbij pakken en kijken.
Zoals ik nu denk/voel vind ik het onzinnig 1rm te testen.. op een wedstrijd test je je 1rm denk ik dan maar..

voel me gewoon lekkerder als ik herhalingen kan maken van tenminste 3-5.

heb jij dat niet dat als je 1 rep pakt dat je het gewicht terug legt en opstaat met de gedachte, ben ik klaar? pas na 3 reps heb ik het gevoel iets gedaan te hebben..

190 kg is ook niet verkeerd. Maar zoals ik al zei wist ik zeker dat je die wel ging drukken.

Ik denk dat je de nodige krachten hebt verspeeld door vooraf de DL te doen.

Als je het had omgedraaid (dus eerst het bankdrukken) was die 200 tegen het plafond gevlogen!

misschien wel ja.. maar ik wist dat Strongman graag DL wilde doen! hij wilde ook nette getallen neerzetten en aangezien hij de vorige keer voorrang gaf aan mijn oefeningen, vond ik het niet meer dan netjes om eerst DL te pakken.

daar komt bij dat als het wel gelukt was ik zeker had geweten dat ik het kon omdat ik dan al licht voorvermoeid was van DL

toch bedankt in je vertrouwen! maar als het zo snel had gegaan dat ik nu alweer 200 zou pakken, nou dan zou me ego nog meer groeien! strax krijg ik waarideeen dat ik de hulk ben ofzo?:P

heel goed..
je weet mijn 1 rm je weet me doelen.. jij hebt jou ideeen... als je wilt dat ik die uitvoer mag je er ook wat moeite voor doen! :p (aub)

wil je in mijn log hier zetten hoe jij zou adviseren om vrijdag te trainen.
mijn eigendoel was 5x5x170, maar als jij een ander ondersteunde theorie hebt en ik doe tenminste naderhand nog 1 setje met 5 reps kan ik er serieus over nadenken!

zelfs ik laat me beinvloeden door andere en luister wanneer nodig!

Terug
Naar boven