XXL Nutrition

De weg van de duivel Deel 2

• Topic Starter Topic Starter
kijk ! Goed bezig champ 3x3x170 kg is ****ing brutaal :thumb:

En nu weer 4-5x per week beulen en posten he? :D

Ja meneer..
ga nu voorlopig niet meer naar Nederland, wat betekend dat ik mijn schema kan volgen zoals die gepost is..
Over 4 weken is het tijd voor een nieuw schema, mensen met tips mogen zich dan melden ;)

Heb je je nog wel een beetje uitgeleefd op een jong kindje daar of was de rit echt voor niks?[/QUOTE

men verteld mij altijd dat die strak horen te zijn! maar die uitgeleefde kids daar.. nee! ik bedoel waarom zou je er eentje willen wetende dat pappa, ome osama, opa ali en tante boris er al overheen zijn geweest!?:(:(

ik vind het vreselijk en daarom kijk ik dus liever niet naar het nieuws, ik leef liever in mijn waanwereld als te weten dat dat..... tja... we houden er over op

Ja ik weet het, ik volg al jaren geen nieuws meer. Af en toe waag ik me op een nieuwssite maar dan klik ik alleen het ziekste nieuws aan :(

nette bench!ook de squats zijn niet mis,na zo'n lange pauze

Ja ik weet het, ik volg al jaren geen nieuws meer. Af en toe waag ik me op een nieuwssite maar dan klik ik alleen het ziekste nieuws aan :(

ha. goed te zien dat er meer nieuws haters zijn!
Als ik niet ziek wordt van het soort nieuws wordt ik wel ziek van de leugens die ze vertellen.. als je 3 maanden het nieuws elke dag kijkt zie je dat ze 2x hetzelfde onderwerp aanhalen en vaak precies het tegenover gestelde zeggen.. het is een grote media show

Vandaag : schouders

MP
8x50
6x70
6x70
6x70

Uprightrow
4x8x50

Backraise
3x10x12

Frontraise (barbell)
3x10x25

Sideraise
3x10x12

Als ik zo terug kijken zijn het lichte gewichten, maar zat toch echt vol!
Moet duidelijk nog wennen aan de MP, normaal deed ik altijd zittende schouder oefeningen...
Snappen jullie nou waarom ik niet zo graag de gewichten erbij zet? gewoon beschamend!
Maar ja je weet pas waar je naar toe gaat als je weet waar je vandaan komt.

zat zo vol dat ik de training heb gesplitst! nu ff wat nasi gegeten en rond 7 uur denk ik eraan het 2e deel van de training te doen zoals aangegeven op de eerste pagina van me log.. me hersteltraining zeg maar

Voor de duidelijkheid moet ik melden dat ik geen 2,5kg of 5kg schijven heb voor mijn barbell.. anders had ik graag gezegt dat ik volgende week voor de 3x6x75kg ga.. Nu zal ik zeggen dat ik volgende week gewoon voor de 80kg ga :thumbs:

Zo tweede deel van de training. de herstel training

BOR
10x50
10x70
10x70
10x70

Incline BP
2x15x70+chains

Alternate dumbbell curl
3x8x18

Skullcrusher
3x8x25

crunches
20reps

korte pauzes, snelle setjes!

What about the rows?
Ja, ik weet dat dit 60%-dag is, vorige week deed je ze met 100. In mijn ogen nog niet veel voor een kerel met een bench als jou.

In je vorige log zat Joopie er ook al op te zeiken.. Kun je niet zwaarder ivm je onderrug of is er een andere reden?

What about the rows?
Ja, ik weet dat dit 60%-dag is, vorige week deed je ze met 100. In mijn ogen nog niet veel voor een kerel met een bench als jou.

In je vorige log zat Joopie er ook al op te zeiken.. Kun je niet zwaarder ivm je onderrug of is er een andere reden?

Kijk! dat soort reactie wacht ik op!
Morgen heb ik DL en tot nu toe is die niet zo goed gegaan als die van Ylke:p
Daarom dacht ik aan easy...

zoals je vast wel gezien hebt is mijn bench niet wat het was, daarom noemen ze het ook een comeback;)
Halverwege dit jaar hoop ik toch wel weer op een starters nivotje te zitten!

maar verder top vraag!
ik zal me er meer op focussen.. kreeg eerder al commentaar op de MP.. waar ik nu ook aan werk!

Dinsdag eerste deel van de training..

ik zit hier half kotsend en barstende koppijn achter de comp!
Misschien te kort gerust tussen door.. te zwaar getrained kan het niet zijn beoordeel zelf maar.

DL
5x100
5x130
5x170
5x200
5x200
5x200+chains

BOR
5x5x100

Chinups
3x6BW

toen ging de telefoon en zat hijgend met een duitser te praten over zijn auto.. hehe
daarna begon ik me zo ellendig te voelen, het licht van mijn monitor doet gewoon pijn! :8

maar ja..

ben nu mijn popye maaltijd aan het maken en ik verwacht dat ik strax spinazie spierballen heb om de herstel training lekker te laten verlopen.

ik heb 2 grote beugels aan de muur bevestigd, wat verstevigt met wat hout dat ik vond..
dan heb ik tenminste geen maatje nodig om mijn barbell aan te geven bij het decline drukken! dus op me situpbankje en we gaan het proberen strax.

Gaat weer lekker hier, succes dude!

zoow nice deads alweer!volgens mij zit je echt in no-time weer op niveau

Hoeveel weeg je btw?

vorige week 106kg met 15%.. tja ik moet naar de 10%:cool: anders wordt ik nooit een adonis en ik mis al die trio's van vroeger!

ik mag namelijk niet van mijn meisje op meisjes afstappen.. en meisje is te verlegen.. dus als ik straks weer "mezelf" ben komen ze vanzelf naar mij toe en dan mag het wel :D:D:D

Succes met je herstel training en hopelijk zakt de koppijn een beetje!
Hoe voelde die BOR aan vandaag na de herstel training van gister, en na die Dl van vandaag?

BOR was zwaar na het DL..
daarom ipv 3x8 5x5 genomen..:cool:

DL voelde goed.. had meer aggressie.. meer feeling. 170 voelde zo lekker en makkelijk.. 200 ging wel 3x5, maar voelde me onderrug iets bollen.. ondanks dat de filmpjes dat niet lieten zien

Filmpjes? laten zien dan killer...

ikke niet.. komt wel als het echte gewichten zijn :p

Gister dus wat nadruk op triceps gelegt..

Reverse grip BP was erg moeilijk uit te voeren wegens het soort bankje dat ik heb.. deed het daarom op een alternatieve methode

4x8x80kg vond ik wel genoeg

small BP
4x8x80kg was best pittig

daarna nog wat triceps extension met dumbbells
3x6x18

en nog ff MP
4x6x60

voelde me k*t die dag en vandaag ook.. maar gelukkig dat een beetje fokken op DBB altijd weer zorgt dat ik me beter voel :p

Wanneer start je met bloktraining?

Bloktraining? volgend jaar?? hehe
Boards pak ik echt alleen voor shirtstrainingen en je weet dat je een shirtje niet in je eentje aankrijg.. een ik wil eerst weer een goede RAW basis hebben van 200+

Schouders vandaag :

MP
8x60
6x80
6x80
6x80
10x60

Upright row
4x6x60

Sideraise
3x 10x12

Superset MP - backraise
3x 6x60 - 10x12

crunches 2x20 reps

klaar voor de middag!

Bloktraining? volgend jaar?? hehe
Boards pak ik echt alleen voor shirtstrainingen en je weet dat je een shirtje niet in je eentje aankrijg.. een ik wil eerst weer een goede RAW basis hebben van 200+

Als ik je moet helpen met je shirt hoor ik het wel he:cool:. Maar aangezien je zo bent afgevallen passen je shirts niet meer denk?

Terug
Naar boven