Mysterio3
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Citaat:
Geef mij nu eens 1 goede reden waarom een vrouw haar schoonheid niet aan andere mannen zou mogen tonen, waarom ze die moet verbergen? Wat is nu de grond van de zaak? De islam zegt volgens jou dat dat zo hoort. Wel, leg mij uit waarom een vrouw haar schoonheid moet bedekken voor een religie.
Omdat andere mannen ze dan met rust laten, laat staan al ze al getrouwd is
Kijk maar naar de Nederlandse scheidingen, komt omdat ze teveel flirten/vreemdgaan en zich bloot stellen
Geef mij nu eens 1 goede reden waarom een vrouw haar schoonheid niet aan andere mannen zou mogen tonen, waarom ze die moet verbergen? Wat is nu de grond van de zaak? De islam zegt volgens jou dat dat zo hoort. Wel, leg mij uit waarom een vrouw haar schoonheid moet bedekken voor een religie.
Omdat andere mannen ze dan met rust laten, laat staan al ze al getrouwd is
Kijk maar naar de Nederlandse scheidingen, komt omdat ze teveel flirten/vreemdgaan en zich bloot stellen

Ze geloven zo blindelings zonder vragen in god dat ze feiten die perfect te bewijzen zijn niet willen horen. Ze zijn beetje gebrainwashed als je het mij vraagt. Maar ik ben blij voor mensen die hunzelf hebben gevonden of het gevoel dat ze ergens bijhoren. Is voor elk geloof hetzelfde.