AndroidHealthClinic

De Winter vs meiden van halal

Citaat:
Geef mij nu eens 1 goede reden waarom een vrouw haar schoonheid niet aan andere mannen zou mogen tonen, waarom ze die moet verbergen? Wat is nu de grond van de zaak? De islam zegt volgens jou dat dat zo hoort. Wel, leg mij uit waarom een vrouw haar schoonheid moet bedekken voor een religie.

Omdat andere mannen ze dan met rust laten, laat staan al ze al getrouwd is

Kijk maar naar de Nederlandse scheidingen, komt omdat ze teveel flirten/vreemdgaan en zich bloot stellen

Komt waarschijnlijk, omdat China alle meisjes vermoord (abortus) vanwege ze allemaal een jongen willen

En in India worden meisjes vermoord, omdat ze ook een jongen willen die voor de ouders gaan werken

China en India zijn allebei 1 van de grootste landen van de wereld

Het is helemaal niet onaannemelijk dat deze landen per toeval een overschot mannen kennen. En ook al trek je dit totale overschot mannen van het totaal af, dan nog heb je geen enkel noemenswaardig verschil. Tel hierbij op het verschil in levensverwachting tussen mannen en vrouwen, en jullie hele punt is totaal ontkracht.

Ik weet nu niet wie amusanter zijn, laag opgeleide Wilders aanbidders met een klote leven en verdrietig gebrek aan kennis of de mentale kracht deze te verwerven of gesjeesde Islamieten die volledig de feiten en wetenschap negeren en een beetje een eigen in elkaar geflanste wereldbeeld hebben mede aangeduwd door een of andere gestoorde profeet.

Waarom zou de profeet gestoord zijn als hij 2 miljard aanhangers heeft ..

De echte zieligerd ben jij

Citaat:
Geef mij nu eens 1 goede reden waarom een vrouw haar schoonheid niet aan andere mannen zou mogen tonen, waarom ze die moet verbergen? Wat is nu de grond van de zaak? De islam zegt volgens jou dat dat zo hoort. Wel, leg mij uit waarom een vrouw haar schoonheid moet bedekken voor een religie.

Omdat andere mannen ze dan met rust laten, laat staan al ze al getrouwd is

Kijk maar naar de Nederlandse scheidingen, komt omdat ze teveel flirten/vreemdgaan en zich bloot stellen

de ene stupid aanname na de andere. als je iets denkt te kunnen beweren moet je ook de feiten hebben.

Het is helemaal niet onaannemelijk dat deze landen per toeval een overschot mannen kennen. En ook al trek je dit totale overschot mannen van het totaal af, dan nog heb je geen enkel noemenswaardig verschil. Tel hierbij op het verschil in levensverwachting tussen mannen en vrouwen, en jullie hele punt is totaal ontkracht.

China heeft 1.3 miljard inwoners
India heeft 1.1 miljard inwoners

En daar hebben ze allemaal liever een jongen dan een meisje en we weten beide dat daar heel veel abortussen worden gepleegd of zelfs worden vermoord

Het hypocriete van de hele zaak is dat de mannen in dergelijke cultuur zelf net niet trouw blijven, sterker nog; zij mogen van het regime wél met meerdere vrouwen een relatie hebben. Vrouwen die hetzelfde doen wacht de doodstraf. Mijn hele betoog draait eigenlijk om deze structuur, en telkens men een discussie over de hoofddoek begint, zal je merken dat het steeds terugkomt op dit punt. De vrouw is blijkbaar een lustobject en de man moet hiertegen beschermd worden. Iedereen die een beetje kan redeneren zal vroeg of laat toch het primitieve van deze traditie moeten inzien.

Of een man trouw is of niet is persoonlijk. Volgens mij mochten mannen met meerdere vrouwen relaties hebben mits hij die vrouwen ook kon verzorgen. Dit is dan ook een uitzondering en geen regel. Puur om het vrouwen overschot tegen te gaan. Jammer genoeg zijn er ook genoeg mensen die hier misbruik van nemen.

Wellicht een tikkeltje primitief, maar primitief staat niet meteen gelijk aan fout. Vrouwen tegen de wil hoofddoekjes opdringen is wel fout, en de doodstraf etc wegens bedrog is al helemaal ziek. Maar ik weet zeker dat bij 99% van de moslims dit niet het geval is.

Mij maakt het echt niet uit als ze hoofdoeken willen dragen. Als zij hun zo beter voelen more power to em ! . Maar ik vind het altijd zo leuk als je met moslims discusieerd dat lukt gewoon nie :D Ze geloven zo blindelings zonder vragen in god dat ze feiten die perfect te bewijzen zijn niet willen horen. Ze zijn beetje gebrainwashed als je het mij vraagt. Maar ik ben blij voor mensen die hunzelf hebben gevonden of het gevoel dat ze ergens bijhoren. Is voor elk geloof hetzelfde.

De mensheid evolueerd niet allemaal gelijk er zijn veel mensen bijvoorbeeld minder ver in de evolutie staan als anderen. niet om te discrimineren maar sommige mensen staan nog gewoon wat achteruit op andere generaties. Als mensen dingen niet begrijpen of niet kunnen verklaren dan creeren ze vaak een god of wat dan... Ik vind in een god geloven zonder vragen te stellen gewoon een beetje gevaarlijk. Is een beetje als slaverij. Als je dit fout doet ga je naar de hel als je niet genoeg bid ga je naar de hell en wat nog allemaal. Zo ben je toch nooit echt vrij. Maar aan de andere kant kan het veel mensen ook op het goede pad lijden die bijvoorbeeld nog niet zo ver geevolueerd of geleerd zijn. ( en nee dit betekent niet dat iedereen die in een god geloofd dom is ofzo )

Wat een onzin.

http://www.geohive.com/earth/pop_gender.aspx

World (total) 6,671,226,464 (male)3,360,742,758 (female) 3,310,483,706

2% meer mannen als vrouwen dus.

.

Komt waarschijnlijk, omdat China alle meisjes vermoord (abortus) vanwege ze allemaal een jongen willen

En in India worden meisjes vermoord, omdat ze ook een jongen willen die voor de ouders gaan werken

China en India zijn allebei 1 van de grootste landen van de wereld

jullie hebben allebij wel gelijk, in de meeste landen is het ongeveer gelijk, enkel in china en india is het verschil wel groot, allebij meer dan 40 000 000 verschil, ben ik blij dat in niet in china of india woon :D

of een man trouw is of niet is persoonlijk. Volgens mij mochten mannen met meerdere vrouwen relaties hebben mits hij die vrouwen ook kon verzorgen. Dit is dan ook een uitzondering en geen regel. Puur om het vrouwen overschot tegen te gaan. Jammer genoeg zijn er ook genoeg mensen die hier misbruik van nemen.

Wellicht een tikkeltje primitief, maar primitief staat niet meteen gelijk aan fout. Vrouwen tegen de wil hoofddoekjes opdringen is wel fout, en de doodstraf etc wegens bedrog is al helemaal ziek. Maar ik weet zeker dat bij 99% van de moslims dit niet het geval is.

+1

Dit heb ik ergens gelezen .. 3/4 jaar terug

Zoek maar op op google

:roflol:

Gek dat dit dan niet algemeen geweten is dan, want dat zou betekenen dat de wetenschap het eindelijk aflegt tegen de gelovigen.

Helaas pindakaas, niets te vinden op google van erkende wetenschappers zonder relevante banden en/of belangen met de Islam.

Waarom zou de profeet gestoord zijn als hij 2 miljard aanhangers heeft ..

De echte zieligerd ben jij

Dus met dezelfde logica wint Wilders aan geloofwaardigheid met elke zetel die hij krijgt in de peilingen? Hij is de geloofwaardigheid van Dr. Balkenende al ontstegen inmiddels?

Dus met dezelfde logica wint Wilders aan geloofwaardigheid met elke zetel die hij krijgt in de peilingen? Hij is de geloofwaardigheid van Dr. Balkenende al ontstegen inmiddels?

Denk dat het net als de LPF zal gaan, hoog in de tussentijdse peilingen maar als het op er neer komt zal de PVDA of CDA winnen

Mij maakt het echt niet uit als ze hoofdoeken willen dragen. Als zij hun zo beter voelen more power to em ! . Maar ik vind het altijd zo leuk als je met moslims discusieerd dat lukt gewoon nie :D Ze geloven zo blindelings zonder vragen in god dat ze feiten die perfect te bewijzen zijn niet willen horen. Ze zijn beetje gebrainwashed als je het mij vraagt. Maar ik ben blij voor mensen die hunzelf hebben gevonden of het gevoel dat ze ergens bijhoren. Is voor elk geloof hetzelfde.

De mensheid evolueerd niet allemaal gelijk er zijn veel mensen bijvoorbeeld minder ver in de evolutie staan als anderen. niet om te discrimineren maar sommige mensen staan nog gewoon wat achteruit op andere generaties. Als mensen dingen niet begrijpen of niet kunnen verklaren dan creeren ze vaak een god of wat dan... Ik vind in een god geloven zonder vragen te stellen gewoon een beetje gevaarlijk. Is een beetje als slaverij. Als je dit fout doet ga je naar de hel als je niet genoeg bid ga je naar de hell en wat nog allemaal. Zo ben je toch nooit echt vrij. Maar aan de andere kant kan het veel mensen ook op het goede pad lijden die bijvoorbeeld nog niet zo ver geevolueerd of geleerd zijn. ( en nee dit betekent niet dat iedereen die in een god geloofd dom is ofzo )

Dit vind ik ook maar een gevaarlijke overtuiging. Hoe kan je zeggen dat de een 'voorloopt' of 'achterloopt' in evolutie... Kan jij in de toekomst kijken hoe het evolutionair traject verloopt?

Denk dat het net als de LPF zal gaan, hoog in de tussentijdse peilingen maar als het op er neer komt zal de PVDA of CDA winnen

That's not my point (although I wishfully agree).

Jij stelt dat de profeet niet gestoord kan zijn omdat hij zoveel aanhangers heeft. Dus de mate van gestoordheid wordt dan gemeten in de mate waarin hij anderen overtuigen. Wat natuurlijk volstrekt een nonsens argument is, omdat dit alleen objectief is wanneer de mens onfeilbaar zou zijn.

Beter is het om te stellen dat hij gestoord is als hij dingen roept die onjuist zijn. Dat is dus een maatstaf die logisch te onderbouwen is. En van wat ik vernomen heb riep deze 'profeet' allerlei dwaasheden en kan dus kwalificeren alszijnde gestoord. (met de wijsheid van heden ten dage)

Terug
Naar boven