MuscleMeat

De zesde ****ING keer....Hoe is het verdomme mogelijk

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Ja jongens, het spijt me echt dat ik zoveel topics hieromtrent aanmaak, maar het is dus weer van dat he. Heb vanmorgen m'n 4 wijsheidstanden laten uitrippen en een echo laten doen van m'n pols. En wat blijkt ???? Weer een aggressief gezwel in de linkeronderarm...en dat terwijl m'n bekken ook nog in zo'n shit verkeerd :( Dit is nou al de zesde diagnose (vaststelling). Pfff, ik ga morgen wat geld rondgooien om wat m'n zinnen te verzetten...

Damn, dat zuigt echt zwaar voor je, sterkte allesinds, je weet al hoe je er mee om moet gaan..

Heel veel sterke man.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel, maar het begint een sneller tempo aan te nemen eh.En de opties worden ook beperkter.... Ga morgen een Nintendo wii halen om toch iets van beweging te krijgen want anders move ik nul komma nul :)

Heb je je weg al eens gezocht naar alternatieve middelen?
Ik wil maar zeggen, als ik kanker zou hebben zou ik het gehele internet afzoeken naar bv eetmethodes, supplementen, etc die misschien baat kunnen hebben om de tumor te elimineren.

Heb je je weg al eens gezocht naar alternatieve middelen?
Ik wil maar zeggen, als ik kanker zou hebben zou ik het gehele internet afzoeken naar bv eetmethodes, supplementen, etc die misschien baat kunnen hebben om de tumor te elimineren.

er zijn maar weinig zaken die op dit soort sarcoom effect hebben, als er al dan niet zaken zijn

dzjs gast :(

respect voor jou dat je het zo goed opneemt, denk niet dat er veel dat nadoen ;)

dzjs gast :(

respect voor jou dat je het zo goed opneemt, denk niet dat er veel dat nadoen ;)

Het mag niet meester van je worden, want dan is de strijd gestreden zeg maar. Jij moet in controle blijven, ook al lijken de kaarten geschud

**** man bro, echt zwaar klote.

wat gaat er nu verder gebeuren? dat gezwel valt nog te behandelen?

in ieder geval heel veel sterkte

Wat is de diagnose nou precies, wat heb je?kwaadaardig gezwel off?

alweer?? **** het zit je ook echt niet mee.

heel veel sterkte. en hou ons wel even op de hoogte.

heel veel sterkte, en je weet, je mag van ons hier je hart luchten zoveel je wil, in zo'n omstandigheden zeggen veel mensen dat het beter is er met "vreemden" es over te praten dan enkel met familie en dichte vrienden

Erg om te horen voor jou. Hopelijk ben je bij de weinige waarbij behandeling nog baat heeft.
Voor wat het waard is, veel sterkte.
Btw. Respect voor de manier waarop je dit draagt.

O god, ik las de titel en dacht er gelijk aan.

Ik zei het bij keer 5 ook al, ongelofelijk. Alsof zoiets niet erger kan
of vaker kan voorkomen en toch, jawel... zouteloos genoeg doet het mij,
en ik denk ook vele andere sporters hier, beseffen dat gezondheid zo
ongeveer alles is.

Veel kracht toegewenst, kerel.

010

**** man bro, echt zwaar klote.

wat gaat er nu verder gebeuren? dat gezwel valt nog te behandelen?

in ieder geval heel veel sterkte

het is dus alweer een kwaadaardig gezwel ja. tis nu al twee/drie centimeter terwijl er vorige maand nog niets was so to speak. Dus weer een uitzaaiing van dat aggressieve gedrocht drie jaar geleden en het komt dus voort van de andere uitzaaiingen. Volgens de artsen zit het gewoon in de bloedbaan en zal het blijven opduiken

Wat is de diagnose nou precies, wat heb je?kwaadaardig gezwel off?

ja

O god, ik las de titel en dacht er gelijk aan.

Ik zei het bij keer 5 ook al, ongelofelijk. Alsof zoiets niet erger kan
of vaker kan voorkomen en toch, jawel... zouteloos genoeg doet het mij,
en ik denk ook vele andere sporters hier, beseffen dat gezondheid zo
ongeveer alles is.

Veel kracht toegewenst, kerel.

010

ja jong, veel shit eh man. Veel shit. Het leven kan echt niet slechter worden...Op alle vlakken heb ik gewoon ongeluk. Bij sommige dingen dacht ok, ongeluk hier is geluk daar wel. Maar nergens eh potverdomme nergens.....M'n geloof begint ook wel te wankelen en ik heb onze heer al erg veel vervloekt en gezworen z'n kop deraf te hakken (kweetet iets te veel god of war:)) maar toch jongens zeg, hoeveel pech kan je niet hebben. Je zou echt nog gaan denken dat God je niet moet :rolleyes:

Hou je haaks.

Er is een gezegde dat zegt: If you do what you always did, you get what you always got.
Mijn raad zou dan ook zijn: Verander van eet- en leefgewoontes, plaats waar je leeft en manier van denken.
Neem extra weerstandsverhogende middelen, eet veel fruit en groenten.
Als kapitein aan wal is dat natuurlijk makkelijk gezegd.
Veel sterkte toegewenst en een gezonde geest.

Sterkte bro, hopen op betere tijden.

Zwaar verrot voor je man! blijven volhouden in elk geval! veel sterkte gewenst!

veel sterkte man! veel sterkte!

Terug
Naar boven