XXL Nutrition

De zesde ****ING keer....Hoe is het verdomme mogelijk

t*ring zeg hoeveel pech kan je hebben?!

hoe komt het? weet je dat?
is het gekomen door uitzaaiingen of niet?

ik wens je wederom het allerbeste toe maat!
ik denk dat ze wel met wat beters moeten komen om jou kapot te maken.

veel sterkte man

Ik heb het vorige keer ook al gezegd, maar ik kan het toch niet laten: MMS (googlen maar)

In ieder geval heul veul sterkte!

het is dus alweer een kwaadaardig gezwel ja. tis nu al twee/drie centimeter terwijl er vorige maand nog niets was so to speak. Dus weer een uitzaaiing van dat aggressieve gedrocht drie jaar geleden en het komt dus voort van de andere uitzaaiingen. Volgens de artsen zit het gewoon in de bloedbaan en zal het blijven opduiken

ja

ja jong, veel shit eh man. Veel shit. Het leven kan echt niet slechter worden...Op alle vlakken heb ik gewoon ongeluk. Bij sommige dingen dacht ok, ongeluk hier is geluk daar wel. Maar nergens eh potverdomme nergens.....M'n geloof begint ook wel te wankelen en ik heb onze heer al erg veel vervloekt en gezworen z'n kop deraf te hakken (kweetet iets te veel god of war:)) maar toch jongens zeg, hoeveel pech kan je niet hebben. Je zou echt nog gaan denken dat God je niet moet :rolleyes:

Succes man, je gaat deze ook gewoon weer overwinnen en als alles achter de rug is zal je mentaal sterker zijn dan iedereen hier.

Niet opgeven :)

Ongelofelijk veel sterkte! Als ik kon zou ik dat gezwel voor je slaan met de allerzwaarste dumbbell van de gym, maar goed, je komt er weer bovenop! Is je al 5x gelukt, lukt 6x ook :cool:

Het leven is oneerlijk
De andere moet hosselen voor brood terwijl de andere op z'n 18e profvoetbaler is.

****, sterkte ermee.

Heel veel sterkte. Hopelijk is dit dan echt de laatste.

Sterke kerel.

Haaaadooooken!;)

Sterkte kerel! Echt waar.

dude echt heel veel sterkte, jij gaat dit overwinnen, period.
ik vind het erg dapper van je dat je er zo open over schrijft, wellicht ook het beste.
probeer toch te genieten van de positieve dingen om je heen :)

Veel sterkte man!

Wederom sterkte gewenst in je strijd, maak je maar geen zorgen over het aantal topics, dit is wel belangrijk om te kunnen uiten en daar gaat ook niemand moeilijk over doen hier. Verder een vraagje: heb je al geïnformeerd naar dokters/methoden in het buitenland? In welke mate heb je daar al nieuws over?

• Topic Starter Topic Starter
Wederom sterkte gewenst in je strijd, maak je maar geen zorgen over het aantal topics, dit is wel belangrijk om te kunnen uiten en daar gaat ook niemand moeilijk over doen hier. Verder een vraagje: heb je al geïnformeerd naar dokters/methoden in het buitenland? In welke mate heb je daar al nieuws over?

Naart schijnt is de arts die ik heb de beste van ons land en feitelijk gezien ook Europa....maar op wereldvlak, dat weet ik niet.

pfff wat een kloterij heb je toch al meegemaakt in je leven he? Ik ken het gevoel van reddeloosheid dat soms kan opduiken en je denkt "weeral???!!!". Ik heb op medisch vlak zelf ook veel shit meegemaakt.
Blijven vechten man en wat ik zou doen, is ook blijven trainen. Toen ik slecht was was ik de hele dag bezig met plannen, plannen, plannen. Wat ga ik met mijn leven doen? Wat wil ik nog bereiken? Een hele planning opschrijven. Hielp bij mij heel goed. Het gaf mij terug de kracht om te vechten, en nu is mijn aandoening eindelijk leefbaar geworden. (Heb hyperacusis en tinnitus in een nogal extreme vorm.)
Alleszins, veel sterkte en durf eens zot te doen. (veel geld uitgeven enzo ;))

goddomme bro :(

na al die ellende houdt het ook niet bij je op:( Iig heel veel sterkte en hier kom je ook bovenop! die 5andere keren kregen ze je ook niet klein, go get 'em!:thumbs:

Spade denk eraan, je hebt spotters genoeg! ;) :D
Veel sterkte, alweer helaas.

Ongelofelijk veel sterkte! Als ik kon zou ik dat gezwel voor je slaan met de allerzwaarste dumbbell van de gym, maar goed, je komt er weer bovenop! Is je al 5x gelukt, lukt 6x ook :cool:

Alsof jij de allerzwaarste dumbbell van de gym omhoog krijgt ;)

OT: Sterkte!

Terug
Naar boven