kareldeboer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is dus alweer een kwaadaardig gezwel ja. tis nu al twee/drie centimeter terwijl er vorige maand nog niets was so to speak. Dus weer een uitzaaiing van dat aggressieve gedrocht drie jaar geleden en het komt dus voort van de andere uitzaaiingen. Volgens de artsen zit het gewoon in de bloedbaan en zal het blijven opduiken
ja
ja jong, veel shit eh man. Veel shit. Het leven kan echt niet slechter worden...Op alle vlakken heb ik gewoon ongeluk. Bij sommige dingen dacht ok, ongeluk hier is geluk daar wel. Maar nergens eh potverdomme nergens.....M'n geloof begint ook wel te wankelen en ik heb onze heer al erg veel vervloekt en gezworen z'n kop deraf te hakken (kweetet iets te veel god of war) maar toch jongens zeg, hoeveel pech kan je niet hebben. Je zou echt nog gaan denken dat God je niet moet
![]()

Wederom sterkte gewenst in je strijd, maak je maar geen zorgen over het aantal topics, dit is wel belangrijk om te kunnen uiten en daar gaat ook niemand moeilijk over doen hier. Verder een vraagje: heb je al geïnformeerd naar dokters/methoden in het buitenland? In welke mate heb je daar al nieuws over?
!!!". Ik heb op medisch vlak zelf ook veel shit meegemaakt.
)Ongelofelijk veel sterkte! Als ik kon zou ik dat gezwel voor je slaan met de allerzwaarste dumbbell van de gym, maar goed, je komt er weer bovenop! Is je al 5x gelukt, lukt 6x ook![]()