- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Ook ik heb een experimentele behandeling gehad. Voor mij was dat enorm zwaar, omdat ik allergisch blijk te reageren op beide medicijnen tegen de misselijkheid door de chemo. Ze testten destijds een derde en - uiteraard - ik had het placebo. Maar het was het waard, ik ben alweer jarenlang schoon.
Weet je: Een onderzoeksteam heeft daar jaren aan gewerkt. Theorie ontwikkeld, op cellen en op dieren getest. Daar heeft het resultaat gehad. Zo'n experimentele behandeling is niet op lucht gebaseerd. Dit onderzoeksteam wil dat het ook bij mensen werkt en daar zullen ze alles voor willen doen, al is het maar om hun jarenlange werk te rechtvaardigen.
En hoezo "de dood is maar slechts het begin van iets nieuws"? Dat is nog lang niet aan de orde, vriend! Er wordt nu werkelijk alles gevraagd van je flexibiliteit, dus laat het maar zien. Ik zou je willen uitdagen om voor jezelf een plan te maken wat jij zelf kunt doen om die nieuwe behandeling te laten slagen, zo concreet mogelijk!
Dat klinkt natuurlijk goed dat het niet op lucht gebaseerd is en ik hoop zelf ook op een gunstig resultaat.
En nee, de dood is nog niet aan orde, maar ik houd het liever altijd in achting als het ineens wel zo zou blijken, kwestie van al wat voorbereid te zijn. En tuurlijk is er wel een beetje vrees want je weet niet hoe je de pijp zal uitgaan, Volgens Bijna dood ervaarders is het een gelukzaligheid maar als je mensen dan ziet creperen soms dan denk ik, oh boy...<Maar kben wel eerder nieuwschierig hoe het is als je eenmaal voor eeuwig de ogen sluit. Is het hiernamaals iets algemeens of je eigen opvatting ervan ofzo
vind ik wel vrij boeiend. Maar natuurlijk wil ik dat liever ontdekken als ik bv 60 ben ofzo en niet nu op m'n 22
ach we zien wel zekerAl wat ik zelf kan doen om een gunstig mogelijk resultaat te krijgen is gewoon m'n eetgewoonten (tijdig en gevarieerd eten) en slaapgewoonten eren (tijdig gaan slapen en genoeg slapen) en geen alcohol drinken....

Voeg er een neutraal element bij en geef het een naam en opeens zal je het wel kunnen patenteren. Of dacht je dat andere medicijnen allemaal loutere chemische samenstelligen zijn?