- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Voorlopig vecht ik er nog vollenbak tegen want ik volg nu geen behandeling omdat dat ook niet aan te raden is. De enig hoop is namelijk experimentele medicatie en daar wil de arts nog wat mee wachten, voorlopig blijft de kanker stabiel,,,er is wel meer uitzaaiing in het bekken,,,ipv enkel in de rechterkant is het nu ook in de linkerkant en ja in m'n linkeronderarm ook. Heb daar zo'n grote bult aan, maar de groei is ditmaal maar vrij weinig gebleven...Nu moet ik drie maand wachten en dan nog eens een foto laten nemen. Er zal wel gestart worden met de medicatie indien ik ernstigere klachten krijg of erge groei krijg...
Veel sterkte man ! hou je mentaal sterk , en probeer toch nog plezier te hebben... neuk desnoods 1 h**r per dag

. Kben best wel tevreden met m'n tweemaal per week van bil te gaan hoor. En voor de rest tja zien dat we dagen doorkomen eh. Kga nu effectief beginnen met m'n gitaarlessen en volgend jaar opleiding electriciteit,,,,dus alles zit wel snor qua toekomstbeeld
,,,zesde keer was in m'n linkeronderarm, keel of bekken,,ik weet het niet meer. Ik typ het gewoon allemaal vanaf nu in dit topic zodat ik geen gezeik krijg van teveel topics aan te maken omtrent dit,,,minder handig maar doenbaar