Fitness Seller

De zesde ****ING keer....Hoe is het verdomme mogelijk

Voorlopig vecht ik er nog vollenbak tegen want ik volg nu geen behandeling omdat dat ook niet aan te raden is. De enig hoop is namelijk experimentele medicatie en daar wil de arts nog wat mee wachten, voorlopig blijft de kanker stabiel,,,er is wel meer uitzaaiing in het bekken,,,ipv enkel in de rechterkant is het nu ook in de linkerkant en ja in m'n linkeronderarm ook. Heb daar zo'n grote bult aan, maar de groei is ditmaal maar vrij weinig gebleven...Nu moet ik drie maand wachten en dan nog eens een foto laten nemen. Er zal wel gestart worden met de medicatie indien ik ernstigere klachten krijg of erge groei krijg...

Veel sterkte man ! hou je mentaal sterk , en probeer toch nog plezier te hebben... neuk desnoods 1 h**r per dag ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
kijk dat vind ik lief van je, spontaan aanbieden om Spade te sponseren :p

Inderdaad , ik ben de contactpersoon van DBB en regel de financiering voor goede doelen. Dus mensen we zamelen allemaal 10 euro in. Dan kan hij wel 3 maanden voort .

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, you guy's cranck me up :). Kben best wel tevreden met m'n tweemaal per week van bil te gaan hoor. En voor de rest tja zien dat we dagen doorkomen eh. Kga nu effectief beginnen met m'n gitaarlessen en volgend jaar opleiding electriciteit,,,,dus alles zit wel snor qua toekomstbeeld

Veel sterkte! Hou ons op de hoogte.
Ik heb erg veel respect voor je blijvende positieve berichten! Knap dat je dat kan!

Sterkte!

Mijn moeder is overleden aan kanker en het was te laat voor haar om er nog tegen te vechten.

Blijkbaar heb jij nog een kans, dus vecht door.

Nogmaals sterkte gewenst.

UPDATE:

Holy shit, ik kom net terug van de kliniek en nu blijkt er een tumor in m'n kaak te zitten die m'n gezichtspieren en spraak kan beïnvloeden en dus m'n gezicht langs links lam kan maken... is er soms een masker of gelijk wat voor troep dat dat wat kan camoufleren of niet ??

Er is een gezegde dat zegt: If you do what you always did, you get what you always got.
Mijn raad zou dan ook zijn: Verander van eet- en leefgewoontes, plaats waar je leeft en manier van denken.
Neem extra weerstandsverhogende middelen, eet veel fruit en groenten.
Als kapitein aan wal is dat natuurlijk makkelijk gezegd.
Veel sterkte toegewenst en een gezonde geest.
dat gezegde gaat hier volgens mij totaal niet op..
bovendien helpen weerstand verhogende middelen volgens mij echt niks tegen uitzaaiingen.

Ik heb het niet helemaal gevolgd, heb je nu voor de 6de keer een kwaadaardig kanker gezwel? :|
ik kan er niet over uit hoe k*t dat is, sterkte man :s

neen, dit is de zevende maal :(,,,zesde keer was in m'n linkeronderarm, keel of bekken,,ik weet het niet meer. Ik typ het gewoon allemaal vanaf nu in dit topic zodat ik geen gezeik krijg van teveel topics aan te maken omtrent dit,,,minder handig maar doenbaar :)

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen anders Dan dat je een gigantische sterke wil en persoonlijkheid hebt, ik had het alang opgegeven.

Ze zeggen wel eens iedereen voert een heftige strijd eens in zijn leven tegen het leven zelf, mast jij voert hier echt wel de battle or the bulge uit

succes man en ik bid voor een goeie uitkomst voor je

neen, dit is de zevende maal :(,,,zesde keer was in m'n linkeronderarm, keel of bekken,,ik weet het niet meer. Ik typ het gewoon allemaal vanaf nu in dit topic zodat ik geen gezeik krijg van teveel topics aan te maken omtrent dit,,,minder handig maar doenbaar :)
sick :s
is er iets wat de dbb helping squat voor je kan doen, ik regel het :D

sterkte man, serieus

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen anders Dan dat je een gigantische sterke wil en persoonlijkheid hebt, ik had het alang opgegeven.

Ze zeggen wel eens iedereen voert een heftige strijd eens in zijn leven tegen het leven zelf, mast jij voert hier echt wel de battle or the bulge uit

succes man en ik bid voor een goeie uitkomst voor je

Ik hoop het ook, maar hoe langer het duurt, des te grauwer het beeld word helaas

Dit is heel slecht nieuws. Maar je bent nog lang niet dood en begraven. Je kunt zoiets overwinnen en ik spreek daarin uit eigen ervaring.
Dat je de beste arts hebt die je kunt wensen, daar mag je een hoop vertrouwen uit putten. Natuurlijk baal je enorm nu (en dat is veel te zwak uitgedrukt). Neem daar even de tijd voor en ga daarna door. Het vervloeken van je lot, de vraag waarom het jou overkomt, is uiteindelijk zinloos. Dat nare ding is er nu eenmaal en dat moet weer weg. Je hebt het eerder gedaan: Blijf sterk, positief en optimistisch!
Ik wens je alle goeds.

Marie rose morel heeft het ook weer zitten, wat een ellendige ziekte is het toch ook. Je denkt dat je gewonnen hebt en dan is het er weer. Blijven vechten is iig de boodschap, opgeven mag nooit een optie zijn imo.

heel veel sterkte. hou ons op de hoogte.
dit gun je niemand.

UPDATE:

Holy shit, ik kom net terug van de kliniek en nu blijkt er een tumor in m'n kaak te zitten die m'n gezichtspieren en spraak kan beïnvloeden en dus m'n gezicht langs links lam kan maken... is er soms een masker of gelijk wat voor troep dat dat wat kan camoufleren of niet ??

Kunnen ze die niet wegsnijden? ****ed up zowiezo.

Ik wens je echt het beste kerel. Ongelofelijk waar je de kracht vandaan haalt om verder te blijven gaan.

Gaan ze je nog behandelen in de nabije toekomst? (straling, chemo, operatie)

Jezus man, heftige shit. Een tumor in je kaak? Kan je ons (mij) er wat meer over vertellen aangezien ik tandheelkunde studeer. Misschien dat ik je iets meer kan vertellen... Niet opgeven en knallem!

kanker is een idd een gevecht om moedeloos van te worden, mijn stiefvader heeft er ook jaren meegeworsteld is eindelijk clean. Nooit je inzet en kracht opgeven kerel, je komt er wel.

Dit is heel slecht nieuws. Maar je bent nog lang niet dood en begraven. Je kunt zoiets overwinnen en ik spreek daarin uit eigen ervaring.
Dat je de beste arts hebt die je kunt wensen, daar mag je een hoop vertrouwen uit putten. Natuurlijk baal je enorm nu (en dat is veel te zwak uitgedrukt). Neem daar even de tijd voor en ga daarna door. Het vervloeken van je lot, de vraag waarom het jou overkomt, is uiteindelijk zinloos. Dat nare ding is er nu eenmaal en dat moet weer weg. Je hebt het eerder gedaan: Blijf sterk, positief en optimistisch!
Ik wens je alle goeds.

achja, ik zal altijd verder gaan want ik wil ooit weer terug trainen. Maar nu is werkelijk bijna heel m'n linkerkant verkankerd. M'n bekken en been, m'n linkerarm so to speak en nu nog m'n linkerkaak...het begint me veel te worden hoor. Maar kgeef niet op

Marie rose morel heeft het ook weer zitten, wat een ellendige ziekte is het toch ook. Je denkt dat je gewonnen hebt en dan is het er weer. Blijven vechten is iig de boodschap, opgeven mag nooit een optie zijn imo.

yep, ik hoop dat ze erdoor geraakt want het zou ook niet leuk zijn voor haar kinders om alleen achter te blijven. Kanker is een ****ing merde en één van de meest pijnlijke zaken in de wereld. Niet alleen fysiek maar mentaal ook.

Kunnen ze die niet wegsnijden? ****ed up zowiezo.

Ik wens je echt het beste kerel. Ongelofelijk waar je de kracht vandaan haalt om verder te blijven gaan.

Gaan ze je nog behandelen in de nabije toekomst? (straling, chemo, operatie)

Wegsnijden kan in principe wel en vroeg ik ook meteen naar. Maar dan heb ik de kans dat m'n linkerkant van het gezicht lam word, en ik dus geen uitdrukking kan maken en een spraakgebrek zal ontwikkelen. Die kans is ook echter als de tumor groter word en m'n zenuw platdrukt. Dus in beide gevallen,,,,pffff.

ik ga nu beginnen met een experimentele behandeling van medicatie, echter is er nog niet zoveel hoopgevend nieuws. De eerste patient is dood dacht ik en de tweede heeft het opgegeven vanwege niet aankunnen..Ik zal nummer drie zijn.

Jezus man, heftige shit. Een tumor in je kaak? Kan je ons (mij) er wat meer over vertellen aangezien ik tandheelkunde studeer. Misschien dat ik je iets meer kan vertellen... Niet opgeven en knallem!

Al wat ik weet is dat deze tumor zich in mijn speeksel klier bevind, de parotis klier ofzoiets,,,of in de bijoorspeekselklier.

kanker is een idd een gevecht om moedeloos van te worden, mijn stiefvader heeft er ook jaren meegeworsteld is eindelijk clean. Nooit je inzet en kracht opgeven kerel, je komt er wel.

Ja, maar m'n toekomst begint er steeds moedelozer en grauwer uit te zien. achja, verder doen is de boodschap zeker eh. En de dood is maar slechts het begin van iets nieuws dus

Ook ik heb een experimentele behandeling gehad. Voor mij was dat enorm zwaar, omdat ik allergisch blijk te reageren op beide medicijnen tegen de misselijkheid door de chemo. Ze testten destijds een derde en - uiteraard - ik had het placebo. Maar het was het waard, ik ben alweer jarenlang schoon.

Weet je: Een onderzoeksteam heeft daar jaren aan gewerkt. Theorie ontwikkeld, op cellen en op dieren getest. Daar heeft het resultaat gehad. Zo'n experimentele behandeling is niet op lucht gebaseerd. Dit onderzoeksteam wil dat het ook bij mensen werkt en daar zullen ze alles voor willen doen, al is het maar om hun jarenlange werk te rechtvaardigen.
En hoezo "de dood is maar slechts het begin van iets nieuws"? Dat is nog lang niet aan de orde, vriend! Er wordt nu werkelijk alles gevraagd van je flexibiliteit, dus laat het maar zien. Ik zou je willen uitdagen om voor jezelf een plan te maken wat jij zelf kunt doen om die nieuwe behandeling te laten slagen, zo concreet mogelijk!

Terug
Naar boven