- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
BEDANKT IEDEREEN VOOR DE STEUNGEVENDE REACTIES. TIS IDD NIET GEMAKKELIJK
Ja ik zou ook wel willen blijven trainen maar helaas is dat al maanden gestopt...jammer wel want ik mis het alle dagen
. Ook het motorrijden gaat me even niet meer omdat m'n been niet echt hoog kan zonder enorm scheurende en forcerende pijnen te voelen. Ook in m'n linkeronderarm waar het nieuwe gezwel zit voel ik soms stekende pijnen en kan ik echt niets belastend dragen....DUS TRAINEN ZIT ER HELAAS NIET IN VOORLOPIG
pfff wat een kloterij heb je toch al meegemaakt in je leven he? Ik ken het gevoel van reddeloosheid dat soms kan opduiken en je denkt "weeral!!!". Ik heb op medisch vlak zelf ook veel shit meegemaakt.
Blijven vechten man en wat ik zou doen, is ook blijven trainen. Toen ik slecht was was ik de hele dag bezig met plannen, plannen, plannen. Wat ga ik met mijn leven doen? Wat wil ik nog bereiken? Een hele planning opschrijven. Hielp bij mij heel goed. Het gaf mij terug de kracht om te vechten, en nu is mijn aandoening eindelijk leefbaar geworden. (Heb hyperacusis en tinnitus in een nogal extreme vorm.)
Alleszins, veel sterkte en durf eens zot te doen. (veel geld uitgeven enzo)
Ja ik zou ook wel willen blijven trainen maar helaas is dat al maanden gestopt...jammer wel want ik mis het alle dagen
. Ook het motorrijden gaat me even niet meer omdat m'n been niet echt hoog kan zonder enorm scheurende en forcerende pijnen te voelen. Ook in m'n linkeronderarm waar het nieuwe gezwel zit voel ik soms stekende pijnen en kan ik echt niets belastend dragen....DUS TRAINEN ZIT ER HELAAS NIET IN VOORLOPIG

!!!". Ik heb op medisch vlak zelf ook veel shit meegemaakt.
)