MuscleMeat

De zesde ****ING keer....Hoe is het verdomme mogelijk

• Topic Starter Topic Starter
BEDANKT IEDEREEN VOOR DE STEUNGEVENDE REACTIES. TIS IDD NIET GEMAKKELIJK

pfff wat een kloterij heb je toch al meegemaakt in je leven he? Ik ken het gevoel van reddeloosheid dat soms kan opduiken en je denkt "weeral???!!!". Ik heb op medisch vlak zelf ook veel shit meegemaakt.
Blijven vechten man en wat ik zou doen, is ook blijven trainen. Toen ik slecht was was ik de hele dag bezig met plannen, plannen, plannen. Wat ga ik met mijn leven doen? Wat wil ik nog bereiken? Een hele planning opschrijven. Hielp bij mij heel goed. Het gaf mij terug de kracht om te vechten, en nu is mijn aandoening eindelijk leefbaar geworden. (Heb hyperacusis en tinnitus in een nogal extreme vorm.)
Alleszins, veel sterkte en durf eens zot te doen. (veel geld uitgeven enzo ;))

Ja ik zou ook wel willen blijven trainen maar helaas is dat al maanden gestopt...jammer wel want ik mis het alle dagen :(. Ook het motorrijden gaat me even niet meer omdat m'n been niet echt hoog kan zonder enorm scheurende en forcerende pijnen te voelen. Ook in m'n linkeronderarm waar het nieuwe gezwel zit voel ik soms stekende pijnen en kan ik echt niets belastend dragen....DUS TRAINEN ZIT ER HELAAS NIET IN VOORLOPIG

Sterkte man!
In blijven geloven dat het goed komt, want het komt goed!

blijven knokken man! Blijf denken aan alles wat je wilt maar nu TIJDELIJK niet meer kunt, want die dagen komen echt wel weer!

Yoo kerel,

Positief blijven man! Je bent er 5 keer door gekomen en die 6e keer lukt ook voor 100% ! !

Beterschap.:)

Je gaat die overwinnen man, je kan het gewoon!

BB-ers are superhumans!

Je mag echt nooit opgeven in zulke situaties, enorm veel sterkte toegewenst.
Probeer toch ook nog te zoeken achter eventuele experimentele behandelingen moest het ooit erg verslechteren.

sowieso trainen achterwege laten en er voor vechten.
Drie jaar geleden ben ik ook mijn vader kwijtgespeeld aan MS, laatste wat hij tegen mij zei: "mocht ik het allemaal opnieuw doen,deed ik het dubbel zo hard". beste raad die ik je kan geven ....

Veel sterkte kerel, echt k*t om te lezen door wat voor shittijden jij al gegaan ben :( dat je een taaie rakker bent heb je iig al bewezen, gewoon volhouden :thumb:

hang in there bro:thumbs:

Beterschap/sterkte/kracht gewenst man.

sterkte!

sterkte
onkruid vergaat niet he!

Sterkte man, je gaat dit overwinnen . Het wilt je klein krijgen ... maar wat denken ze nou een 6de keer gaat echt niet lukken hoor , je bent mentaal al veel sterker en dat is heel belangrijk dat jij laat zien wie baas is in eigen lichaam !
En je overwint het, en het wilt gewoon niet terug komen . En nu al die slechte karma dat je hebt de laatste jaren gaat gewoon weer keren .
Nog veel beterschap , en laat die dumbbells maar even rusten.

Hey man,

hoe gaat het nu met je? Heb je het opnieuw overwonnen, of ben je nog bezig met het kapot te maken?

Heftig, sterkte en beterschap man.
Is er eigenlijk nog wel genezing mogelijk als het steeds blijft terug komen niet al te ver uitgezaaid?

Geniet van je tijd, maak er het beste van.

Zou ook al het alternatieve aangrijpen wel of niet bewezen, is het risico wel waard lijkt me.

Sterkte Bro!!!

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig vecht ik er nog vollenbak tegen want ik volg nu geen behandeling omdat dat ook niet aan te raden is. De enig hoop is namelijk experimentele medicatie en daar wil de arts nog wat mee wachten, voorlopig blijft de kanker stabiel,,,er is wel meer uitzaaiing in het bekken,,,ipv enkel in de rechterkant is het nu ook in de linkerkant en ja in m'n linkeronderarm ook. Heb daar zo'n grote bult aan, maar de groei is ditmaal maar vrij weinig gebleven...Nu moet ik drie maand wachten en dan nog eens een foto laten nemen. Er zal wel gestart worden met de medicatie indien ik ernstigere klachten krijg of erge groei krijg...

Terug
Naar boven