XXL Nutrition

deca-7kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Yzord zei:
Ja lol...zeker die bekende goede bodybuilder die bij jou traint heeft er positieve reacties op :roflol:

en trouwens ,waarom meer door elkaar gaan nemen al je met 1produkt een goede winst kan boeken?om het je lever nog moeilijker te maken??

Ja, tis duidelijk, je leest niet :roflol:

Vergeet dat leververhaal toch,man......dat gezeik over die lever komt me onderhand ook de strot uit.

Als je een kneus van 65 bent zal je lever het niet leuk vinden maar jij bent een jonge vent in de bloei van je leven en je lever herstelt zich gewoon weer in de maanden na je kuur.

Door alleen deca te nemen loop je een enorm risico dat je straks geen zin meer in coïtus hebt....en dat zal je vriendin je niet in dank afnemen.

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Vergeet dat leververhaal toch,man......dat gezeik over die lever komt me onderhand ook de strot uit.

Als je een kneus van 65 bent zal je lever het niet leuk vinden maar jij bent een jonge vent in de bloei van je leven en je lever herstelt zich gewoon weer in de maanden na je kuur.

Door alleen deca te nemen loop je een enorm risico dat je straks geen zin meer in coïtus hebt....en dat zal je vriendin je niet in dank afnemen.

daar heb ik zoals ik al eerder gezegd heb ,proviron voor...

Oja op welke dosering heb je deca staan?
Ik vind het verre weg van verstandig om een deca only doen,
waarom niet test E ernaast,

1.kan je samen zetten
2.Krikt je libido omhoog
3.Meer kilo's

rotator,zoals al gezegd is proviron dient voor andere dingen en ooit al gehoord van decadik,en sluit mij aan bij meeste comms maar testo op sus 250/week zijn er ook veel dat erop knallen dat ligt voor iedereen anders hé en waarom meer nemen as ge op minder evenveel vooruit ga,ik heb bv deca en susta 250 de week gedaan 10 weken en heb 14kg gepakt en 10 overgehouden en que voeding;met n kuur eet ge sowieso als n beest; honger hebde constant

Shinkra... interpunctie alsjeblieft.

@TS: Deze info had je moeten hebben voordat je begon met kuren.

Afijn lijkt me duidelijk....leren wil je ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven