AndroidHealthClinic

deca-7kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het krikt je testosteron gehalte niet op maar het zorgt ervoor dat de vrije testosteron in je lichaam makkelijker opgenomen wordt.....het welbekende SHBG-verhaal...

SHBG

Een groot aantal hormonen waaronder de steroïd hormonen wordt aan bepaalde eiwitten gebonden om in het bloed vervoerd te worden, de zogenaamde ‘roeibootjes’.

Zowel testosteron als oestrogeen maken hierbij gebruik van het in de lever geproduceerde SHBG (coïtus-hormone-binding-globulin) en in mindere mate van albumine.

In de aan SHBG gebonden vorm zijn de hormonen niet werkzaam, alleen het “vrije” testosteron kan werkzaamheid op de weefsels uitoefenen. In een gezonde situatie bestaat zo’n 2 tot 3 procent van het totale testosteron uit dit vrije testosteron.

Met het ouder worden neemt de productie van SHBG toe; waarschijnlijk door de aangegeven veranderingen in de hormoonratio. Zo weten we dat een verhoging van oestrogenen tot een verhoogde productie van SHBG leidt en dat een verhoging van testosteron tot een verminderde productie van SHBG leidt. Dit laatste is wenselijk.

rotator zei:
lol,ahneen?ben je n wetenschapper ofzo?
:rolleyes: je hebt echt geen idee waarmee je bezig bent en wanneer mensen die WEL weten waarmee ze bezig zijn je willen bijsturen ga je bijdehand lopen doen, erg triest makker, als je je leuter binnenkort niet meer omhoogkrijgt zal ik je vriendinnetje wel komen entertainen gab ;) het meisje moet niet boeten voor jou fouten :p

30 tot 50 mg verdeeld over de dag voor maximaal 8 weken.
Waarschijnlijk dus tot het einde van je kuur.

Of gewoon test bijkopen en dat zetten samen met de deca.

rotator zei:
eindelijk n normaal antwoord,en in welke hoeveelheid?
de eerste de beste zegt dat je maar d-bolletjes moet gaan slikken en jij gaat dat dan zonder even wat zelfonderzoek dan ook maar doen ??? :rolleyes:
tjonge wat ben jij toch een figuur :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
enrico zei:
de eerste de beste zegt dat je maar d-bolletjes moet gaan slikken en jij gaat dat dan zonder even wat zelfonderzoek dan ook maar doen ??? :rolleyes:
tjonge wat ben jij toch een figuur :roflol:
als marcell het zegt is het zo,punt aan lijn

• Topic Starter Topic Starter
nee maar effe serieus ,ik ga er zowiezo iets bijnemen...maandag beslis ik wat,en dan trek ik mijn kuur door tot 13 weken,

Als je nog even wil knallen dan zou ik test EN dianaboll bijkopen.
En nakuren, vergeet dat ook niet.

sjesus wat een zooi weer, van mij mag ie dicht...:o

damm luister nou maar gewoon zet gewoon sust tot week 12 en deca tot week 10 dus nog 5 weken deca en 7 weken sust zet 500 mg sust minstens niet aan minder denken en zet het eod dan nadat je je laatste injectie sust gezet heb wacht je 2 tot 3 weken en ga je nakuren daarvoor pakje nolvadex 20 mg 4 weken minimaal en als je verstandig ben chlomid voor 2 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven