XXL Nutrition

deca of tren zonder caber?

Heb hier ooit op het forum gelezen dat Tren prolactin gebakken hap is. Er stond ook een onderbouwing onder ik kan alleen dat topic niet meer vinden.

Ik gebruik caber bij tren/deca cycles ik voel wel zonder caber dat ik soort kleine bolletjes onder tepel krijg. Met caber 2 keer 0'5 nergens last van!

Bedankt voor de reacties, dus om samen te vatten alleen bij deca wordt de prolactin verhoogd neem ik nog steeds aan? Tren kan gyno geven maar als dat gebeurt dan zal nolvadex genoeg zijn en geen caber nodig?
waarom niet gewoon aromasin mee laaten loopen je heele kuur?

• Topic Starter Topic Starter
waarom niet gewoon aromasin mee laaten loopen je heele kuur?
Als het goed is zet tren niet om naar oestrogeen, en op een redelijk lage dosis als 250mg tren per week bijvoorbeeld wat ik zou doen denk ik het niet nodig te hebben. Mocht ik gyno klachten krijgen heb ik nolva liggen en ga ik de keer daarop wel maatregelen zoals aromasin nemen. Doe dus liever eerst kijken hoe ik erop reageer voordat ik vanalles ga pakken om sides tegen te gaan die ik mogenlijk niet eens zal hebben. Voor de veiligheid hou ik alles wel bij de hand natuurlijk.

Aromasin werkte bij mij niet @25mg ED. Kreeg alsnog schijfjes en voelde pijnlijk aan. Arimidex op 1mg ED deed voor mij wonderen, schijfjes zijn zelfs weggetrokken tijdens het kuren!

Doseringen waren 350mg test, 350mg mast, en 532mg parabolan per week.

Terug
Naar boven