XXL Nutrition

DECA/TEST beginneling?

nico360

Novice
Waardering
0
Heeeyy!

Deze vraag is niet voor mij, maar voor een vriend (Jaja echt waar! hahah)
Ik train persoonlijk 2,5jaar en heb al een kuur overwogen, maar ik vind dit nog te vroeg.

In zijn geval.. hij heeft nog nooit getrained en wil meteen beginnen met een kuur...
Ik probeer hem te ontmoedigen..(sommigen onder jullie gaan wss vragen waarom.. dunno)

Nu is hij vastberaden en gaat waarsschijnlijk toch een kuurtje beginnen.

De vraag is:
Heeft een kuur op iemand die nooit heeft getrained wel effect?

Nee, je gaint zogoed als niets als je als beginneling kuurt, ook niet met goede voeding en training..

ja het heeft effect, waarom niet?:P

laat hem een log bijhouden. ik zie dat ervaren bb'ers er tussen de 5 en 10 kilo aan overhouden dus ik wil wel is zien wat het doet bij een beginneling dan!

Ja oké hij gaat het toch doen dus, maar probeer test e is meer als genoeg ze eerste keer. Zelf wou ik ook eerst keer test/deca maar uiteindelijk alleen test gedaan. Meer als voldoende

De vraag die je jezelf beter kan stellen is waarom je met zulke mensen omgaat.

Waarschijnlijk zal hij alles weer kwijt raken naar de kuur omdat hij weinig van voeding/optimaal trainen afweet en zet hij ook nog zijn gezondheid op het spel omdat hij niet weet hoe je verantwoord moet kuren.

De beginnergains die je hebt als beginneling zijn veel beter dan AAS

De kans op een flink blessure is ook groot op deze manier.

Als hij nu al geen motivatie kan vinden om te trainen zonder aas,
hoe moet het dan na de kuur?

Dit zijn imo van die nieuwjaars goede voornemen jochies.
Heb ik btw een hekel aan. Komen van 1 jan tot 1 feb alles bezet houden en appelig rond lopen om vervolgens hun lidmaatschap weer op te zeggen.

Als hij nu al geen motivatie kan vinden om te trainen zonder aas,
hoe moet het dan na de kuur?

Dit zijn imo van die nieuwjaars goede voornemen jochies.
Heb ik btw een hekel aan. Komen van 1 jan tot 1 feb alles bezet houden en appelig rond lopen om vervolgens hun lidmaatschap weer op te zeggen.

Oooh man, ga dit topic niet hijacken, maar daar heb ik ook een f*cking hekel aan, in mijn gym de eerste week na nieuwejaar, 2 dikke vatsige wijven komen wat cardio doen, hoor ze puffen, zuchten, wenen over hoe zwaar het is en ze waren met moeite 5 min aant lopen op ouw wijven tempo..

Komen ze naar mij en me maat, doen jullie iets dit weekend, uuuh ja we gaan al ergens heen sorry, heb ze sindsdien niet meer gezien..

Goedevoornemens: afvallen en vriendje vinden.. Eerste week=dikke fail=opgeven..

En nu terug OT, vind het overigens een beetje lui overkomen eig, hij wilt kuren, heeft nog nooit getraind en verwacht dat wij hem een kuur aansmeren..

Ik ga niet rond de pot draaien, heb zelf vroeg gekuurd, en dus ga ik niemand veroordelen, maar ik had al basis info over hoe te trainen en eten, wat ervaring en vrienden die al jaren trainen, en heb heel veel research gedaan wat en hoe te gebruik..

Raad die "vriend" aan, train en eet goed, terwijl je dit doet zoek info over AAS(je gaat het toch doen als het in je hoofd zit) en evalueer hoe goed je dan getraind hebt, ben je sterker en zwaarder geworden? Vind je het leuk constant te moeten eten, en dan PR's in gym te zetten.. Dan kan jij uhm hij er nog eens over nadenken..

Dan kan jij uhm hij er nog eens over nadenken..[/QUOTE]

Haha, die kuurvoorstellen voor "maatjes" vallen snel door de mand

Een belangrijk onderdeel bij krachtsport is het vermogen van het zenuwsystem om de spieren aan te sturen. De eerste maanden / jaren bij krachttraining staan voornamelijk in het teken van het zenuwsystem conditioneren en muscle memory kweken door repetitie van beweging. Cyclen met AAS voordat zowel de spieren en het zenusystem in een waarlijk te trainen toestand verkeren is simpelweg stompzinnig.

Laat hem zich hier aanmelden, dan zullen we hem van alle advies voor zien, mits iet 21 + is.

Heeeyy!

Deze vraag is niet voor mij, maar voor een vriend (Jaja echt waar! hahah)
Ik train persoonlijk 2,5jaar en heb al een kuur overwogen, maar ik vind dit nog te vroeg.

In zijn geval.. hij heeft nog nooit getraind en wil meteen beginnen met een kuur...
Ik probeer hem te ontmoedigen..(sommigen onder jullie gaan wss vragen waarom.. dunno)

Nu is hij vastberaden en gaat waarschijnlijk toch een kuurtje beginnen.

De vraag is:
Heeft een kuur op iemand die nooit heeft getrained wel effect?

Laat hem gewoon aanklooien, daar leert ie alleen maar van.

Terug
Naar boven