AndroidHealthClinic

Deca VS Tren

Even OT.. hoe komt een deca d*ck? Je door de deca... maar wat van/in deca zorgt voor een deca d*ck? Verhoogt oestrogeen?
Ik hoor mensen ook wel eens over een tren d*ck. Maar ik sta keihard op tren.
Zit namelijk toch te denken om NPP weer een kans te geven.. maar als m'n leuter zou weigeren.....

is (gedeeltelijk?) aan het prolactine gehalte gelegen. Caber zou hierbij helpen maar ik heb Caber nog nooit geprobeerd.
ben het wel van plan mocht ik nog deca gebruiken om het eens uit te proberen.

Ik hoor vaak dat mast erbij kan helpen. En deca vroeg genoeg stoppen en verder gaan met enkel test(/mast). Al gaat dit op enorme doseringen deca (of als je er gevoelig voor bent) niet veel helpen denk ik.

Er wordt inderdaad aangeraden test langer door te trekken dan deca en iedereen doet dat ook (of zou het toch moeten doen) maar dat wil niet zeggen omdat je het doet dat je de neveneffecten niet meer ervaart;

• Topic Starter Topic Starter
is (gedeeltelijk?) aan het prolactine gehalte gelegen. Caber zou hierbij helpen maar ik heb Caber nog nooit geprobeerd.
ben het wel van plan mocht ik nog deca gebruiken om het eens uit te proberen.
Dan zou het met tren ook zo moeten zijn. Heb daar geen last van. Integendeel.

Even OT.. hoe komt een deca d*ck? Je door de deca... maar wat van/in deca zorgt voor een deca d*ck? Verhoogt oestrogeen?
Ik hoor mensen ook wel eens over een tren d*ck. Maar ik sta keihard op tren.
Zit namelijk toch te denken om NPP weer een kans te geven.. maar als m'n leuter zou weigeren.....
Dan zou het met tren ook zo moeten zijn. Heb daar geen last van. Integendeel.
omdat het androgener is? ik gok maar wat

Ik zou voor deca gaan

Waarom?

Op tren ben ik echt niet mijzelf na een paar weken

Vanuit mijn persoonlijke ervaring:

Nadelen deca:

Persoonlijk slaap ik hier juist slechter op dan tren
Bloat

Nadelen tren:

Snelle veroudering
Negatieve verandering gedrag
Verminderde eetlust
Slechter voor je lichaam

Om deze nadelen zou ik al geen tren meer nemen
Ook al voel je jezelf super erop...

Ik zou voor deca gaan

Waarom?

Op tren ben ik echt niet mijzelf na een paar weken

Vanuit mijn persoonlijke ervaring:

Nadelen deca:

Persoonlijk slaap ik hier juist slechter op dan tren
Bloat

Nadelen tren:

Snelle veroudering
Negatieve verandering gedrag
Verminderde eetlust
Slechter voor je lichaam

Om deze nadelen zou ik al geen tren meer nemen
Ook al voel je jezelf super erop...
Tnx voor je input man :thumbs:

Ik heb besloten voor NPP te gaan. Hou van snelle esters. Hoop dat het zweten en een slappe lul mee zal vallen. Anders stap ik toch maar weer over op tren. Heb daar echt 0 sides op.

Deca lekker vergeten, alsof deca zo zoetsappig spul is.

wat late reactie maar hier MIJN ERVARING met deca en tren

Deca:
Vind ik persoonlijk ism test DE mass stack bij uitstek. Ik neem er persoonlijk ook oxy bij de eerste 5 weken maar de gains zijn gewoon niet te vergelijken met eender welke combo (voor mij althans). Wil je massa pakken en je wil de KING of the road dan ga je naar mijn mening voor deze combo (ongeacht of het nu met of zonder oxy is).
Nadelen van deca is het moeilijker herstel, de lange tijd dat het detecteerbaar is en de (waar ik zelf toch wat nadelen heb ervaren in het verleden) deca d*ck.
Hier schijnt caber goed tegen te helpen maar ik heb het nog nooit geprobeerd. Bij mij komt het (tot nu toe) vrij snel weer goed met de mindere erecties maar ik heb verhalen gehoord van kerels die maanden en maanden moeilijkheden hadden om een degelijke erectie te hebben na (zwaar en lang) deca gebruik.
Heb tot nu toe 4 of 5x op deca gekuurd, van 50mg / week HG (allereerste kuur) tot 600mg / w UG.

Tren:
Zowel gecut als gebulkt met tren en hoewel er veel gekke verhalen de ronde doen over tren vind ik het qua sides best meevallen. Ik heb nooit aggressie vertoond (wel wat 'ongeduldiger' gedrag) en nooit night sweats ervaren. Wat ik wel ervaren heb is heel slecht slapen (vooral vanaf week 2 of 3 tot week 7 a 8). Nadien ebt het weer weg. Vermoed dat het te maken heeft met dat de stof tot een zeker niveau opbouwt en mijn lichaam enige tijd nodig heeft om eraan te wennen. Heb tot nu toe 4 x tren genomen. 1x ace en 3x enth. van 200mg / w tot 600mg / w.
Gains waren minder explosief dan met deca maar waren wel, naar mijn gevoel, gestager en bleven langer oplopen. Kracht bleef toenemen zelfs tot allerlaatste injects. Dit had ik met deca wat minder. Maar dat kan ook gelegen hebben dat ik misschien mijn voeding niet tijdig heb bijgestuurd.
Op tren liep ik vaak moe rond (door het minder goed slapen) maar in de gym merkte ik er niets van en kon ik trainen als een gek.

Mijn mening: wil je puur massa gains maken kies dan voor de deca (bloat zal er altijd wat zijn maar valt best mee indien je clean eet en niet te gek doet).
Wil je het 'kwalitatiever' kies dan eerder voor tren. Je gaat minder kg's op de weegschaal bijplakken maar je gains gaan 'zuiverder' zijn.

Ik moet wel bekennen dat bij sommige deca kuren ik puur massa gericht was. Ik bedoel dat ik flink doorvreette en niet vies was van een pizza of dergelijke op zijn tijd. :D

Top recensie, hier kunnen we echt wat mee! Heb je ook ervaring met NPP tov Deca?

Top recensie, hier kunnen we echt wat mee! Heb je ook ervaring met NPP tov Deca?

Nee man, nog geen ervaring met NPP.
Ik hoor stilaan bij de ouderen hier en ben op vlak van kuren nogal 'conservatief'.
Gebruik de goede oude basis kuren die door de jaren heen bewezen hebben effectief te zijn.

Kan best dat NPP beter bevalt dan deca maar die vraag moet je stellen aan iemand die beide dan gebruikt heeft.
Na de jaarwisseling doe ik een cut tot 8% en dan wil ik eens een lange bulkkuur doen (zonder te hoog te gaan in VP)
met bold. Heb voorlopig 16 weken ingepland op Bold. Ben er nog niet 100% uit maar de kans is groot dat het Bold wordt.
Eind 2017 ga ik off (bedoeling is om toch eens een 4 à 5 maanden off te gaan).
Nadien zien we wel, tegen dan ben ik bijna 41 dus misschien TRT.
Kan zijn dat ik er nog enkele jaren mee wacht. Dat zie ik dan wel

Nee man, nog geen ervaring met NPP.
Ik hoor stilaan bij de ouderen hier en ben op vlak van kuren nogal 'conservatief'.
Gebruik de goede oude basis kuren die door de jaren heen bewezen hebben effectief te zijn.

Kan best dat NPP beter bevalt dan deca maar die vraag moet je stellen aan iemand die beide dan gebruikt heeft.
Na de jaarwisseling doe ik een cut tot 8% en dan wil ik eens een lange bulkkuur doen (zonder te hoog te gaan in VP)
met bold. Heb voorlopig 16 weken ingepland op Bold. Ben er nog niet 100% uit maar de kans is groot dat het Bold wordt.
Eind 2017 ga ik off (bedoeling is om toch eens een 4 à 5 maanden off te gaan).
Nadien zien we wel, tegen dan ben ik bijna 41 dus misschien TRT.
Kan zijn dat ik er nog enkele jaren mee wacht. Dat zie ik dan wel

conservatief is wijs met deze middelen denk ik. zijn jou hoeveelheden ook conservatief? haha.
Ik ben ook al halverwege de 30 en er dus vrij laat mee begonnen. mijn doel is dan ook nooit geweest om zo groot mogelijk te zijn. maar de laatste jaren wilde ik toch wat meer dan wat ik had na 15 jaar trainen. gezondheid en herstel is dan ook het belangrijkste en ben dus ook conservatief. deca zou mijn eerste 19-nor worden en dan is de npp kort en er dus snel uit ;-) ik ben huiverig voor tren, dus dat overweeg ik alleen voor een wedstrijd voor de looks. Maar 1.74 en 92kg is flink!!! Ik begrijp dat je nu cruised? dat overweeg ik om te doen in 2017 na ook eerst gecut te hebben tot onder de 10%

conservatief is wijs met deze middelen denk ik. zijn jou hoeveelheden ook conservatief? haha.
Ik ben ook al halverwege de 30 en er dus vrij laat mee begonnen. mijn doel is dan ook nooit geweest om zo groot mogelijk te zijn. maar de laatste jaren wilde ik toch wat meer dan wat ik had na 15 jaar trainen. gezondheid en herstel is dan ook het belangrijkste en ben dus ook conservatief. deca zou mijn eerste 19-nor worden en dan is de npp kort en er dus snel uit ;-) ik ben huiverig voor tren, dus dat overweeg ik alleen voor een wedstrijd voor de looks. Maar 1.74 en 92kg is flink!!! Ik begrijp dat je nu cruised? dat overweeg ik om te doen in 2017 na ook eerst gecut te hebben tot onder de 10%

Yep ben nu in cruise.
Tot half januari en dan cutten tot 8%. Mijn stats kloppen niet meer.
Weeg nu 97kg maar moet wel bekennen dat ik wat te hoog in vp ben gegaan sinds september.
Vandaar dat ik binnen een maandje wil cutten tot ik aan de 8% kom.
Geen idee hoeveel ik nu zit qua vp; meting laat ik doen half januari.
Maar ruw geschat zit ik toch aan een 16 - 18%
Maar geen erg, gaat er wel af ;-)

Herstel is in het oog te houden maar als je het niet te gek maakt valt dat wel mee.
Je kan ook opteren voor Primo (op voorwaarde dat je goede hebt) Brengt je ook mooi op gang
en veel minder sides dan deca en veel vlotter herstel.
Je kiest er dus voor om niet te cruisen? Lijkt me verstandig als je niet streeft om zo groot mogelijk te zijn.
Met 2 kuurtjes per jaar kan je best wel bereiken wat ik denk dat jij voor ogen hebt

Yep ben nu in cruise.
Tot half januari en dan cutten tot 8%. Mijn stats kloppen niet meer.
Weeg nu 97kg maar moet wel bekennen dat ik wat te hoog in vp ben gegaan sinds september.
Vandaar dat ik binnen een maandje wil cutten tot ik aan de 8% kom.
Geen idee hoeveel ik nu zit qua vp; meting laat ik doen half januari.
Maar ruw geschat zit ik toch aan een 16 - 18%
Maar geen erg, gaat er wel af ;-)

Herstel is in het oog te houden maar als je het niet te gek maakt valt dat wel mee.
Je kan ook opteren voor Primo (op voorwaarde dat je goede hebt) Brengt je ook mooi op gang
en veel minder sides dan deca en veel vlotter herstel.
Je kiest er dus voor om niet te cruisen? Lijkt me verstandig als je niet streeft om zo groot mogelijk te zijn.
Met 2 kuurtjes per jaar kan je best wel bereiken wat ik denk dat jij voor ogen hebt

@Gingerbreadman sorry voor het kapen van je topic! haha
ik zit rond de 14% denk ik nu en wil er eigenlijk 5kg bovenop hebben dus denk nu aan een b-c-b-c van;
6 wks Test 250 - NPP 200 - primo 250
4 wks Test 125
6 wks Test 250 - bold 300 - primo 250
4 wks Test 125
met 2x500iu HCG

Nou ben nu ruim een week bezig met 700mg NPP ipv tren.
Zweten is nu wel minder dan m'n eerste ervaring met NPP. Maar wat ook minder is, is mijn mood en de hardheid van mn lul..
Ik kijk het nog even aan maar anders ga ik terug op tren

Nou ben nu ruim een week bezig met 700mg NPP ipv tren.
Zweten is nu wel minder dan m'n eerste ervaring met NPP. Maar wat ook minder is, is mijn mood en de hardheid van mn lul..
Ik kijk het nog even aan maar anders ga ik terug op tren
nothing beats good old tren :D

Nope.

Terug
Naar boven