- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan voorkant schouder eigelijk achterlopen, dit train je toch mee bij vrijwel alle presses?
Tenminste is iemand met deftige stats die over dit soort dingen praat, dus daar mogen jullie best wel eens een handje van geloven![]()

jup want stats=kennis
de rest van de bewering buiten beschouwing gelaten.
Dus jij wilt zeggen dat iemand met 1.73 @ 100+ kilo niet altijd over de goede kennis beschikt?

Tenminste is iemand met deftige stats die over dit soort dingen praat, dus daar mogen jullie best wel eens een handje van geloven![]()
) minder kennis heeft?Waar beweer ik dat jij dat beweer? Het is gewoon een reactie waarin ik opmerk wat uit bepaalde onderzoeken is .
sorry dat ik het zeg maar wat een idiote opmerking. Ik heb het nu niet over het feit wat robke zegt, maar dat iemand met slechtere stats (lol en dan nog internet stats) minder kennis heeft?
---------- Post added wo 22 jun 2011 at 22:44 ----------
idd, verkeer begrepen. Ik heb nog niet de tijd gevonden voor die wetenschapstest te vinden.
Maar ergens moet je dan ook terug naar aarde toekeren en alles relativeren. Wat maakt het uit voor een doorsnee hobby bodybuilder evenals een amateur pro om decline/flat/incline te bekritiseren...
ik heb daar een wetenschappelijk zelfs onderzoek over gelezen, ik zoek het even op.
Trouwens in de praktijk merk je dit toch ook? ik decline weinig tot niet maar onderkant borst...![]()
Ik voel vooral de onderkant borst werken met decline benchpress en ik durf toch wel te beweren dat ik een vrij goede muscle mind connectie heb.
Ik laat de barbell trouwens net onder mijn borst raken, misschien dat dat nog wat uitmaakt?
Dus jij wilt zeggen dat iemand met 1.73 @ 100+ kilo niet altijd over de goede kennis beschikt?

Ik voel vooral de onderkant borst werken met decline benchpress en ik durf toch wel te beweren dat ik een vrij goede muscle mind connectie heb.
Ik laat de barbell trouwens net onder mijn borst raken, misschien dat dat nog wat uitmaakt?
no disrespect Jay, maar dat wil ik wel eens zien dan. Wat versta je trouwens
onder de onderkant borst? En weet je wel hoe relatief klein je bovenkant
borst is daartegenover? Personen die bovenkant borst echt perfect kunnen
isoleren zijn maar heel dun gezaaid. Maar ach, als de perceptie er al is..

er wordt beweerd dat de wijdte van de grip en bewegingsbaan van de barbell het verschil kan maken mbt aanspreken van onderkant borst.
Maar om daar je hoofd op te breken..
Ik weet hoe klein bovenkant borst is en hoe je hem perfect kan isoleren. .