MuscleMeat

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik gewoon Dreft, is ook in de aanbieding bij AH om ontopic te blijven.

Jouw bijdrage over het behandelen van Omega 3 supplementen had meer met deze aanbieding te maken.

Jouw bijdrage over het behandelen van Omega 3 supplementen had meer met deze aanbieding te maken.
Ja, dat is wel vaker het geval hier. Ik heb dat ook vaak met Cafeïne tabs en site sponsor die het beste is. Zal me proberen te beteren Steks, als jij dat ook doet :heart:

@royboyiron Sardines bij Lidl im angebot.

IMG_0351.jpeg

Wat zou hiervan overblijven na ontdooien 😂
Voedingswaarden

Deze waarden gelden voor het onbereide product.

SoortPer 100 Grams
Energie435KJ/103kcal
Vet2,5g
Waarvan verzadigd0,3g
Koolhydraten3,3g
Waarvan suikers0,5g
Eiwitten31g
Zout0,6g

Als deze waarden kloppen mogen ze van mij liters water toevoegen :D

Voedingswaarden

Deze waarden gelden voor het onbereide product.

SoortPer 100 Grams
Energie435KJ/103kcal
Vet2,5g
Waarvan verzadigd0,3g
Koolhydraten3,3g
Waarvan suikers0,5g
Eiwitten31g
Zout0,6g

Als deze waarden kloppen mogen ze van mij liters water toevoegen :D
31 gram eiwit = 124 kcal
3,3 gram koolhydraten = 13,2 kcal
2,5 gram vet = 22,5 kcal
Totaal 159,7 kcal.

komop mensen ik verwacht meer van jullie :D
Ingrediënten

Chicken breast fillet (70%), water, acidity regulators (E331, E500), vegetable fibres, salt, maltodextrin.
Goeie.

Maar hier staan de ingrediënten bij.
Bij de (online) slager heb ik dat nooit, moeten zij dat wel ergens bijhouden en kan ik dat opvragen? Want naar mijn idee is de kwaliteit goed, maarja dat is een aanname

Koop liever vers, of als het ingevroren is van @The Dutch Giant oftewel Muscle Meat. Dat weet ik zeker wat ik krijg.

Muscle Meat unieke gekalibreerde kipfilets hebben de volgende voordelen t.o.v. andere leveranciers:

• Tot wel 10% meer kipfilet: het binnenste gedeelte van de filet is er uit gesneden (de inham boven in de kipfilet) 5kg is 5kg wat de prijs tegenover reguliere kipfilets nog beter maakt. Daarnaast is (bijna) al het vet er af.
  • 100% kipfilet: Muscle Meat garandeert dat deze kipfilets niet getumbled of geïnjecteerd zijn. Het toevoegen van water in kipfilets is nog altijd niet verboden en gebeurt meer dan u denkt.
  • Scherpe prijs: Doordat de het binnenste gedeelte van de filet er uit is gesneden en (bijna) al het vet maakt dit de kg prijs eigenlijk nog goedkoper.etc

Laatst bewerkt:
Koop liever vers, of als het ingevroren is van @The Dutch Giant oftewel Muscle Meat. Dat weet ik zeker wat ik krijg.

Muscle Meat unieke gekalibreerde kipfilets hebben de volgende voordelen t.o.v. andere leveranciers:

• Tot wel 10% meer kipfilet: het binnenste gedeelte van de filet is er uit gesneden (de inham boven in de kipfilet) 5kg is 5kg wat de prijs tegenover reguliere kipfilets nog beter maakt. Daarnaast is (bijna) al het vet er af.
  • 100% kipfilet: Muscle Meat garandeert dat deze kipfilets niet getumbled of geïnjecteerd zijn. Het toevoegen van water in kipfilets is nog altijd niet verboden en gebeurt meer dan u denkt.
  • Scherpe prijs: Doordat de het binnenste gedeelte van de filet er uit is gesneden en (bijna) al het vet maakt dit de kg prijs eigenlijk nog goedkoper.etc
Muscle meat is plof kip

Goeie.

Maar hier staan de ingrediënten bij.
Bij de (online) slager heb ik dat nooit, moeten zij dat wel ergens bijhouden en kan ik dat opvragen? Want naar mijn idee is de kwaliteit goed, maarja dat is een aanname

Je bent bij online verkoop verplicht de specificatie neer te zetten bij het product, zodat de consument ingelicht is wat zij kopen. Vreemd genoeg niet als slager offline achter de balie. Echter horen ze wel alle specificaties bij de hand te hebben. Als je er naar vraagt in hun winkel horen zij dit te kunnen laten zien.

De 5kg is het snelgroeiende ras. Als je een ander ras wilt, dit een belangrijke factor voor jou is, dan kun je voor de 2.5kg kipzakken gaan. Deze zijn gelijk aan het 1 ster beterleven keurmerk.

Terug
Naar boven