AndroidHealthClinic

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

• Topic Starter Topic Starter
@KategorieC en anderen

300 Omega-3 visoliecapsules 120/180 per cap 8,80​

@KategorieC en anderen

300 Omega-3 visoliecapsules 120/180 per cap 8,80​

Bij de supermarkt verkopen ze ook omega-3 capsules. Daarvan merk ik een mindere kwaliteit dan de bekende merken.

Bij de supermarkt verkopen ze ook omega-3 capsules. Daarvan merk ik een mindere kwaliteit dan de bekende merken.
Hoe merk je dat, of bedoel je dat de capsule mindere kwaliteit is? Ik kies zelf voor een merk dat gegarandeerd vrij is van zware metalen.

Hoe weet je dat dat gegarandeerd is?
Het was een serieuze vraag, betaal niet graag meer dan nodig :rolleyes:.
Om antwoord te geven op jouw vraag, als een gerenommerd merk ermee adverteert en het letterlijk zo op het etiket zet mag je er van uit gaan dat het klopt.

Om antwoord te geven op jouw vraag, als een gerenommerd merk ermee adverteert en het letterlijk zo op het etiket zet mag je er van uit gaan dat het klopt.
Ik denk dat etiketten over het algemeen een vervorming van de waarheid tentoon stellen, zeker in de voeding sector, en dat het zeer naïef is een “scharrelkip” of een ander “kwaliteit keurmerk” zomaar te geloven, gewoon omdat er een sticker op plakt.

Ben het trouwens met je serieuze vraag eens hoor :)

Ik las een keer ergens dat de goedkopere visolie meer geoxideerd is en dat merk je doordat je een vissige smaak proeft/ruikt als die capsule oplost in je maag.

Geen idee of dit waar is of niet.
Dat is een beetje het grote probleem, niet kunnen controleren wat waar is of niet waar (zie het body en fit gedoe)

Het reinigen van visolie door Superkritische CO2-extractie is erg duur. als dat gebeurt in het huidige aanbod van Visoliecapsules zouden de meeste capsules vanuit 1 fabrikant komen.
Het beweren maar nergens bewijzen van zgn zeer zuivere en wij leveren de zuiverste gebeurt vaak, en is eigenlijk misleiding zonder bewijs te leveren. oa Nutricontrol kan dat doen.

Je mag er als consument van uit gaan dat de bewering klopt van de verkoper.
Premium Fish-oil, premium quality

Dat is in Europa vaak het geval, maar lang niet altijd. Dus eigenlijk weet je buiten als er neutrale testen zijn gebeurd door personen die je persoonlijk kent en kunt vertrouwen nog helemaal niks. Nogmaals zie het body en fit gedoe, wat je zelf volgens mij soms ook aanhaalt.

Dat is in Europa vaak het geval, maar lang niet altijd. Dus eigenlijk weet je buiten als er neutrale testen zijn gebeurd door personen die je persoonlijk kent en kunt vertrouwen nog helemaal niks. Nogmaals zie het body en fit gedoe, wat je zelf volgens mij soms ook aanhaalt.
Tot het tegendeel is bewezen, wat ook bij B&F is gebeurt. Verder had ik nog meer geschreven 😉

Het reinigen van visolie door Superkritische CO2-extractie is erg duur. als dat gebeurt in het huidige aanbod van Visoliecapsules zouden de meeste capsules vanuit 1 fabrikant komen.
Het beweren maar nergens bewijzen van zgn zeer zuivere en wij leveren de zuiverste gebeurt vaak, en is eigenlijk misleiding zonder bewijs te leveren. oa Nutricontrol kan dat doen.

Premium Fish-oil, premium quality
Ik ben wel benieuwd hoe die superkritische CO2-extractie werkt om zware metalen te verwijderen.

Dan je het net zo goed wassen met water.
Niet helemaal want supercrit CO2 is onder hoge druk. Kweetnie of stoom werkt.

Kheb hier een heel ding over gehad met school maar ben t alweer vergeten.

*edit*
Stoom is hoge temp en CO2 lage temp, dus heb je geen last van thermolyse van je product.

Terug
Naar boven