XXL Nutrition

Sticky Deel hier Supermarkt aanbiedingen.

Voor @azerate, een half haantje.

• Topic Starter Topic Starter
Aldi
Schermafdruk van 2023-11-27 10-50-28.png

Laatst bewerkt:
3 voor E4,38. nog niet echt goedkoop, maar vreet zoveel partjes dan gaat t hard :)
Schermafdruk van 2023-11-27 18-07-12.png

Bij de Aldi zijn wortel en pastinaak in de aanbieding, heerlijk voor in een stoofgerecht met stoofvlees en een goede Dubbel.

Liefst met Riblappen, maar voor minder vet gebruikt u suladelappen, die laatste zijn vanaf morgen in de aanbieding bij de Jumbo.

AH, de 19g op de liter verpakking is per 333ml

IMG_0606.jpeg

Nieuw in de supermarkt: kaas carpaccio. In dunne plakken gesneden kaas, €30 de kilo.

Zelfde met zakje roerbakgroenten toch ?
Maar ik zal de klacht doorgeven
Roerbakgroenten is toch nog net niet erg genoeg, vind ik. Bij roerbakgroentjes wordt er 'moeite' gestoken om verschillende groenten te combineren en soms zelfs nog vermelden van 'aziatische groente(n)mix' of 'mexicaanse groente(n)mix' zodat ik tenminste in wat voor gerecht ik het kan gebruiken! Ik vind dat nog net iets minder als een schijf pompoen, pompoensteak noemen :roflol:

Bedankt alvast voor je hulp!

Roerbakgroenten is toch nog net niet erg genoeg, vind ik. Bij roerbakgroentjes wordt er 'moeite' gestoken om verschillende groenten te combineren en soms zelfs nog vermelden van 'aziatische groente(n)mix' of 'mexicaanse groente(n)mix' zodat ik tenminste in wat voor gerecht ik het kan gebruiken! Ik vind dat nog net iets minder als een schijf pompoen, pompoensteak noemen :roflol:

Bedankt alvast voor je hulp!
Het was een geintje aan Hertogsandbox met zijn pompoen drama.

IMG_0646.jpeg

IMG_0647.jpeg

Terug
Naar boven