- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt een goede aanbieding, is het op zich wel maar er zit ook behoorlijk wat suiker in die flesjes, ruim een klontje per 100ml.
boeie? je mag ook geen zout zeker?Lijkt een goede aanbieding, is het op zich wel maar er zit ook behoorlijk wat suiker in die flesjes, ruim een klontje per 100ml.
Zeker wel, ik geef t alleen maar aan.
Er loopt ook een actie; bij aankoop van 5,- krijg je een voucher van Decathlon, ook van 5,-
Ligt eraan welk merk je neemt en of het cheat dag is of niet 😜Lijkt een goede aanbieding, is het op zich wel maar er zit ook behoorlijk wat suiker in die flesjes, ruim een klontje per 100ml.
hiervan groei je dus niet!
Dank je, ik dacht al waar is de groeipotentiezulke flesjes/toetjes is echt rotzooi man
Natuurlijk wel. Als je je macro's haalt en boven onderhoud zit en hard traint groei je. Of je die macro's nou uit een koolvis, magere kwark of bovenstaande toetjes haalt maakt niet zo veel uit, behalve voor je portemonnee. Die producten hierboven hebben prima macro's en is ook zuivel (dierlijk) en kan prima naast je maaltijden.zulke flesjes/toetjes is echt rotzooi man
Misschien een idee voor een topic voor een inhoudelijke discussie hierover. Of heeft degene die het hardste schreeuwt en het meest hardcore leeft gelijk?Natuurlijk wel. Als je je macro's haalt en boven onderhoud zit en hard traint groei je. Of je die macro's nou uit een koolvis, magere kwark of bovenstaande toetjes haalt maakt geen reet uit, behalve voor je portemonnee. Die producten hierboven hebben prima macro's
Natuurlijk wel. Als je je macro's haalt en boven onderhoud zit en hard traint groei je. Of je die macro's nou uit een koolvis, magere kwark of bovenstaande toetjes haalt maakt geen reet uit, behalve voor je portemonnee. Die producten hierboven hebben prima je
En is de kwaliteit van deze eiwitten dan laag in jouw ogen, zo ja waarom?
En is de kwaliteit van deze eiwitten dan laag in jouw ogen, zo ja waarom?
Het is niet mijn ogen het is een feit. Eet eiwitten met een hoge biologische waarden. Dit is echt rotzooi, suiker, bewerkt, smaakt toevoegingen ect.
Niet zo zeuren joh
Wat is dan de biologische waarde van deze eiwitten en waar komt de suiker vandaan die in het product zit?Het is niet mijn ogen het is een feit. Eet eiwitten met een hoge biologische waarden. Dit is echt rotzooi, suiker, bewerkt, smaakt toevoegingen ect.
Ben je doof of zo ?